- 845 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ANNE YÜREĞİ
Bende bir anneyim.Dünyanın neresinde olursa olsun savaş,zulüm ,terörden dolayı ve içinde bulunduğumuz Filistin, Gazze’de yaşanılan felaketlerden dolayı kalbim sızlıyor.
Kaza sonucu eşini kaybetmiş; çocuklarıyla beraber kazadan yaralı kurtulmuş ve zor şartlarda yaşama mücadelesi veren bir kadınım. Netice itibari ile ölümü,acıyı,kederi ve çaresizliği iyi bilirim.Yavrularımın ayağına taş değse her anne gibi yüreğim sızlar.Ya o anneler gözlerinin önünde paramparça olmuş yavruları ve yakınları için ne yapsınlar.O anne ki nasıl dayanır bu vahşete.İnsanlar naçar kalmışlar.Düşmanla kıyaslanacak ne topları var ne bombaları…Sadece yaptıkları çığlık çığlığa feryat figan. El açıp ALLAH’a yalvarırlar:‘’Kurtar bizi bu vahşetten,bitsin bu zulüm ‘’diye. İnsanların gözünde umut ışığı sönmüş ;yerini ne yazık ki korku,ölüm,acı almış . İsrail yahudileri ise dağa çıkmış,yağdırdıkları bombalarla ölen canlara karşı sevinç naraları atıp, felaketin resmini çeker hatıra diye saklamayı düşünürler .Nasıl bir insanlık bu …Akan kandan zevk alırlar.Dilerim ALLAH’tan ki masumların kanında vahşet saçan o caniler boğulur.
Zulme uğrayanlara çok üzülüyorum her gün KURAN okuyorum.ALLAH’tan yardım etmesini niyaz ediyorum.ALLAH’ın yardımı masumlara,azabı ve gazabı zalimlerin üzerine olsun.Bu yürek anne yüreği…
EMİNE ERDEM 12.01.2009
ACI BİR HAKİKAT
Acı bir hakikattır ki bugün yeryüzü,Biz ıslah edicileriz ‘’diyerek bozgunculuk üreten ve alemi fesata boğan birtakım güçlerin cirit attıkları bir meydan haline gelmiştir.Gelişmiş ülkelerle geri kalmış ülkeler arasındaki uçurumun dibi dahi görünmemekte.Zulüm ve haksızlık insanın kanını emmektedir.Birparça idrak sahibi olanlar,cereyan eden hadiselere baktıklarında kurulu sistemlerin adaletten uzak olduğunu,hatta insani özellikleri bile taşımadıklarını göreceklerdir...
Acı Bir Hakikat: Takvim sayfasından alıntıdır.