....
.......
YORUMLAR
bak sen Serdar'a bizden habersiz Ankara'larda geziyor he... sorarim ben ona :)) (kardesim canim o benim) dunya iyisi bir insan ve o kadar saygili o kadar kendini bilen bir kisi ki... sizleri cok seviyorummm ! keske bende oralarda olabilseydim.. hatta orda olsaydim da yengem ile birlik olup, senin sacini basini yolsaydik dermisim :)) habersiz baskalari ile randevu hee ? hemide Mor'la .. tabi mosmor olucan haktir sana :))
saka bi yana abim kitap cikaricak arkadasimiz ben haberini aldim (kendi søledi) ona calistigim kutuphanede raflardan yer hazirliyorum. hepinize yetecek kadar yer var. benden sair falan olamiyacak, bugunlerde siir yazamiyorum, yazmis olduklarimida her ne hikmetse (!) asamiyorum, birileri ustune alinir malinir neme lazim. aman aman..
cok guzel bir hatira yazisi okudum sayende... ellerine, kalemine saglik. yengeye de selam et gønul dostu bizlerden.. kim o diye sorarsa "garibin teki" dersin.. napalim kader iste .. ata ata buzullara atmis bizi , sizler olmasa donacagim burda ben ya..
iyi ki varsiniz hepiniz..!
saygimla.
Ankara'da hangi taşı kaldırsan altından Toynak çıkar.
Hangi şair Anadolu'nun öteki yanlarına giderken Ankara'dan geçse Toynak'a takılır.
Toynak tren ve otobüs istasyonunda bekliyor olsa bilmediği şairlerin bile kokusunu alır beklediği yerden el sallar.
Yaradan neşe ve muhabbet üflemiş ruhuna.
Bir de yaşadığı her ortamı bal bal anlatması var ya bitiriyor insanı.
Eh yengemiz ne yapsın.
Bakınız Toynak yüzünden değerli şair Zehra Bardakçı'nın kardeşi bizim Rıza bile üye olmuş siteye ve ardı ardına sıralamış yazıları.
Bizim Şair Mor da oralardan geçtiği için bütün çiçekler sümbüle döndü.
Sevgi ne güzel yahu Toynak ile.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ilk olarak sevgili toynak babam dün harika bir akşam yaşattığın için sana çok teşekkür ederim:)
aman da aman toynak babam bizi bir yere götürmüş ki sormayın:) bina komple karadenizli:) artvinliler, rizeliler vs vs...:) livane hoş mekandı doğrusu...sakaryanın göbeğinde şirin mi şirin sıcak mı sıcak güzel bi mekan...
ama en önemlisi masadakiler tabiki...
can dost serdarın orada olması ve toynak abim herşeye bedeldi:)
zehramla rızayı ayrıca belirtmeme gerek yok sanırsam:)
bi ara sevcan yenge hışımla içeri dalıp bizim yüreğimizi ağzımıza getirsede gece tatlı noktalandı ama hiç boşuna kendini savunma toynak baba sen yüzde yüz kusurlusun... kadınlardan yanayımdır daima ki kaldı ki haklı kadınlardan zten taraftarım ve yengem haklıydı çok üzgünüm...
siteden muhattabın olabiliriz ama dikkat edersen seni savunan çıkmadı:(
:)
çok güzeldi gerçekten...buketim biraz sıkılsada ee malum çocuk daha 16 yaşında ve pek sarmadı bizim şiir muhabbetleri:) (inşallah şiirden nefret etmez geri kalan hayatında) biz çok eğlendik...dışarda kokoreç yemek de ayrıca güzeldi...
sanal ortamdan uzaklaşıp reele taşımak dostlukları arkadaşlıkları herşeyi bundna daha güzel ne olabiir ki...
serdar canım kardeşim benim asla unutma burada daima bir kapın var ve her zaman başımız üstüesin...
yengemmm...inan öyle şeker, öyle güzel ve öyle sempatiksin ki dünkü hışmın bile beni senden soğutamadı:)
bi kokoreç daha ısmarlarsan söz veriyorum dünü beynimden komple çıkaracağım:)
zehrammmm iyi ki varsın canımsın benim...
rıza...
seni çok sveiyorum...
toynak abimin o kocaman yüreğine bin sevgi yolladım
herşey gönlüne göre olsun
sevgimle...
Kastamonuda ki dostlara selam söylemek isterken telefonda bir ses "Ankaraya kadar gelirsinde niye haber etmezsin" dedi...abi ...eee...kem küm derken ordaki dostlara selam söyleyin benden deyip telefonu kapadım ve abimi görmeden gitmenin mümkün olmayacağını anladım ve sonra Kızılay macerası abimle şiirden siyasete uzanan sohbetimiz ve sonra diğer dostların gelişi...
En çokda yengemin gelişi görülmeye değerdi asil duruşuyla ,haklı olarak estirdiği terörle ve bu olayları unutturduğu güzel sohbetiyle unutulmazdı...Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır bunu o gece daha iyi anladım Toynak abim tüm başarılarını eşine borçlu...
Misafirperverlikleriyle Ankarada yalnız bırakmayan tüm dostlara teşekkürler...iyi ki varsınız ....
toynak dede hemen çocuk ettin beni valla hiç yakıştıramadım sana
ama sende yirmilik delikanlı gibiydin delikanlı gibiydin gerçi yenge karizmayı biraz dağatmıştı ama hakkıda var
(aslan yenge yüreğine sağlık ::))
bide merak ettiğim bişey var o gün akşam yediklerim rezervasyona dahilmi hariçmi yani ben daha bişey yememiştim :)
yav ne şen şakrak çocuğu..? mümkün değil! çok iyi tanırım ben Zehra'nın kardeşini. Guantanamo'da beraber yatmıştık. Ben çıktım o da bir punduna getirip kaçtı be..! :)))
Bana bak Rıza, ya bana bir çiköfte yaparsın, ya da bütün kirli çamaşırlarını ortaya dökerim ona göre. :)))))
Dost olunca ortam ve sohbet güzel olmaz mı canım dost? Daim ola.