- 614 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
.......EZBER BOZMAK......
Evet gerçekten şimdiye kadar İsrail vahşeti birkaç defa tekrarlandı en azından benim hatıladığım kadarı ile, son vahşetteki fark yani bizim soykırım karşısındaki duruş farkımızdı ezber bozan geçtiğimiz yüzyılın yarılarında Fransanın Cezayir de işlediği istila ve soykırım da fransaya verilen açık destekten sonra epeyce yol alındığı belli.
27 Aralık İsrailin saldırılarının başladığı saaten ateşkes saatine kadar Türkiyenin gerek Hükümetiyle ve gerekse medya, sivil toplum örgütleri, yardım kuruluşları sözün kısası Devlet Millet el ele siyonist İsraile karşı öylebir duruş sergiledi ki gerçekten bu özlenen bir duruştu taktire şayan bir duruştu.
Gerçekten güçlü ve kararlı bir Türkiyenin Bölgesinde güç dengelerini nesıl etkilediğini son olaylarda Dünya ile beraberce müşahade ettik diye düşünüyorum, tabi Türkiyenin bu duruşu başta A.B.D ve İsrail olmak üzere bazı güç odaklarını rahatsız edeceği kesin bunu bekleyip göreceğiz.
Bu gün Dünyada cereyan eden hadiseler Afganistan, Irak, Filistin Keşmir Çeçenistan, yakın geçmişte Bosna hersek Katliamları ve İran üzerindeki baskı bütün bunlar neyi ifade ediyor sizce bana kalırsa Bu Hırıstiyan Aleminin toptekün bir Haçlı seferi ile Müslüman Alemine karşı savaş halinde olduğunun açık delikli zaten onlarda aksini iddia etmiyorlar ki A.B.D ni,n Savaşçı başkanı Afganistana girerken Haçlı seferini başlattıklarını Dünyaya ilan etmişti zaten Yahudilerin durumu belli ayan.
Bizim Ekonomik, Siyasi,ve Askeri sahalar da İslam Alemi olarak her zamankinden daha çok dirlik, birlik içersinde uyanık ve her şart altında Ezber bozacak tavırlara hazır olşmaya ihtiyacımız var....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.