Vazgeçmeliyim ;
Hepimizin hayatında benimsediğimiz alışkanlıklarımız vardır.Vazgeçilmeyen bizim için değeri anlamı önemi olan ya da gereksiz olduğu halde bi türlü kopamadığınız alışkanlıklarımız.Bir türlü vazgeçemezsiniz.Misal sigara kimine göre tutku kimine göre vazgeçilmeyen tek dost.Kimine göre de sadece içmediğinde kişiyi derin baş ağrılarına sürükleyen vucudun tek düşmanı olsada hayati içinde olmazsa olmazı olan tek alışkanlığı.Ben hayatımda alışkanlıklarımdan vazgeçemiyorum.Vazgçemeyi çok istediğim alışkanlıklarım var bana zarar vermeye başladığını hissettiğim an kendime bundan vazgeçmelisin dedim.Beni yorgun beni bitkin beni hayata karşı dirençsiz birakan alışkanlıklarım.Birakın artık yakamı.Hayatımda benliğimde sizi istemiyorum....haykırırcasına denesenizde bırakmıyorlar yakanızı alışkanlıklarınız.Ekmek , su gibi devamlı olmasını istediğiniz şeyler bırakmıyor hadi diyelim bıraktı yakanızı.O içine düştüğünüz psikolojik durum ne olcak.Çabuk kurtulacak mısınız içinde bulunduğunuz o durumdan.O süre zarfında neler yapcaksınız içiniz, yüreğiniz nasıl dayancak bir anda yanında olmayan alışkanlıklarınızın sizi saran kollarını göremeyince.Ah alışkanlıklarım bana zarar veren alışkanlıklarım.Sizden neden kurtulamıyorum.Kurtulmayı kaç kere denedimsede çok acı sonuçlarla karşı karşıya kaldım.Toparlanmam hemen hemen imkansızlaştı.Ve yeni darbelere beden dayanamaz oldu.Vazgeçilmezim oldunuz.Nereye kadar benim bedenimi sarcaksınız.Nereye kadar beni taşıyacak omuzlarınız.Evet nereye kadar....Ben biliyorum bana verdiğiniz zaralar gün geçtikçe daha da artıyor ben ne zaman bu hayattan göç edersem beni o zaman bırakcaksınız.Peki ben bu kadar mı acizim, bu kadar mı güçsüzüm de siz beni avuçlarınıza aldınız.Size diyorum alışkanlıklarım size....Hayır ben bu kadar güçsüz değilim.Ben ne meydan savaşları gördüm ne savaşlardan çıktım.Ben o zaman ölmediysem şimdi de ölmem.Sizi terk edeceğim alışkanlıklarım.Beni zorlu bir mücadele içine koysanız da sizi terk edeceğim....