- 1573 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
ATEŞ KES (!)
ATEŞKES (!) LE HERŞEY SÜTLİMAN (!) MI ACABA?
Filistin konusu aslında modern dünyanın en büyük yüz karası, en utanmaz yanıdır bana göre.
Çünkü orada zulüm gören insanlar öncelikle Müslüman dır ve de Yahudinin hedefindedir.
O Yahudi ki, kendi peygamberlerini bile katletmekle mimlidir. Ve Filistin coğrafyasında bu zulme maruz kalanlar ise, çoluk-çocuk ve savunmasız kimselerdir.
Herkse hayret ediyor, dünya sus pus diye.. Ben hayret emiyorum, Zira dünya halklarının çifte standardında bu ne ilktir ne de son olacaktır. Değil mi ki adı MÜSLÜMAN!
Bu konuya ilişkin yazılarımda şiirlerimde bu ısrarla değindiğim ana fikir de budur.
Medeni asrın göbeğinde MÜSLÜMAN ın başına gelenler haçlı zihniyetinin belki de başlangıçtan itibaren en acımasız yanıdır. Zira şuan orantısız güç kullanılmakta ve şartlar asla eşit bulunmamaktadır.
Bunu bir savunma gibi gösteren siyonistler de, buna sanki bir normal bir savaşmış gibi bakan işte o nam-ı meşhur batı da aynı derecede suçludur, aynı derecede acımasızdır.
Evet, nasıl ki haksızlık karşısında susan dilsiz şeytan ise, bu zulümlere susanların hepsi sadece şeytanın halkıdır
İsrail İşgal Devleti’ni (!) Haganah adlı Siyonist bir terör örgütünün, sindirdiği Filistin halkından zorla gasp edilen topraklar üzerinde inşa ettiğini düşünürsek bu devlet için kullanılan “TERÖRİST” ifadesi de
Yerine tam oturacaktır.
Ve bu teröristleri besleyenin ise her zamanki gibi modern batı (!) olduğunu düşündüğümüzde de dünya neden sus-pus soruları da kısmen yanıtını bulacaktır. Kısmen dedim çünkü, bu sadece batı toplumları için geçerli yanıttır. Çünkü Arapların Osmanlı’dan ayrılıp bağımsız bir oluşum kurması için onları kışkırtan İngilizler; O zamanki Mekke Şerifi Hüseyin’i, Osmanlı’ya karşı destekleyeceklerini söylemiş, karşılığında ise Filistin topraklarına Yahudilerin yerleştirilmesi ve onların kuracağı devlet için yardım edilmesi sözünü almıştır.
Ve bu eylemlerinde onların sırtını sıvazlayan ise görüldüğü gibi başta İngiltere, Almanya, Fransa olmak üzere batı ve yahudi diasporası idi. Dolayısı ile İşgal devleti, bugüne kadar ki varlığını ve gücünü de yine emperyalist devletlerin desteğine ve benzer ihanetlere borçludur.”
Şimdi zamanında koltuk verdikleri Yahudi teröristlerin eylemlerine konuşacak yüzleri olmayacak doğal olarak?
Sahi hangi yüzle çıkıp “DUR” diyecekler ki?
Diyemedikleri gibi, geçmişte Osmanlı’dan kalma hınçlarını da almanın en temiz yolu diye düşünecekler elbette. Çünkü şekli rengi ne kadar farklı olsa da, amaç ve eylem tarzına bakılırsa hepsinin aynı misyon ürünü olduğu kesinlik kazanacaktır.
Evet bir zamanlar sözde Hitler’in zulmünden kaçanların birleşme adresi idi Kudüs ve Siyon dağları.
O kaçakların, sözde itilmişlerin güya kutsal devletleri için seçilen yer burası idi. Dolayısı ile İşgalci İsrail Devleti kendilerine ait olan herhangi bir toprak parçası üzerinde değil Filistin toprakları üzerinde kurulmuştur. 1948′de BM tarafından İsrail olarak gösterilen topraklar da Filistin’indir. Bu itibarla İsrail meşru bir devlet olarak değil, gaspçi ve işgalci bir devlet olarak görülmelidir.
Ve yine sanıldığının aksine işgalci İsrail devleti Filistinlilerin topraklarını Yahudilere sattıkları için kurulmamıştır. Bunu iddia edenler aslında Siyonizme hizmet etmektedirler, amaçları ise aslında büyük bir güç olan Müslümanların Filistin halkına yardım ve desteğini önlemektir.
Ey insanlar !
Mesele yalnız bir kısım Gazze mazlumu, Felluce mazlumu velhasıl Filistin mazlumu meselesi değildir.
Mesele Müslümanlığın karşısında olan zihniyetler birleşkesinin kanlı eylemleri meselesidir.
Atalarının yüzyıllar boyunca haçlı seferlerinde yapamadıklarını, besledikleri terörist bir devlet (!) in bu gün yapması onlara elbette memnuniyet verecektir. Onlar bu memnuniyetin zevkini yaşarlarken, orada çocuklar telef edilmiş, masum sivillerin canı yanmış, kimin umurunda olur ki? Hele “müslümanım” diyenlerin dahi olmadıktan sonra!
Sanılır mı ki, dış güçler, önce müslümanın sonra türkün dostudur.
Olmadığına tarihin şahit olduğu gibi, yaşadığımız bu güncel olaylar da şahitlik edecektir.
İşte gayet açıktır ki, bu gün ülkemizde etnik farklılıkları körükleyenlerdir, yine geçmişte de bu terör devletini kurdurtanlar.
Bakınız, geçmişte eski Fransa Cumhurbaşkanı’nın meşhur eşi Mitterand, hafta sekiz gün dokuz soluğu Güneydoğuda alıyordu. Güya insan hakları, hümanizm vs. için
Bunların sözde vicdanlarına kananlar da utanmalı bu gün. Utanmalı bırakın evvelini, şu gün Gazze’de katledilen insan hakları karşısında nasıl da sukut içerisindeler. Şimdi davet edildikleri halde Türkiye’ye neden gelemediler acaba? Neden ?
Ben söyleyeyim, gelecek yüzleri yok da ondan.
Filistin’e göç ettirilen Yahudilerin çoğunluğu sanıldığının aksine Almanya’dan değil, Fransa’dan gelenlerdir. Ve Hitler’de esasında onlara kötülük etmemiştir icraatları ile. Onların bu gün ki Terörist İsrail devletini kurmalarında en büyük itici güç olmuştur Hitler. Bu yüzden Yahudiler ne yaparlarsa yapsınlar Hitler’in hakkını ödeyemezler öyle değil mi?
Diğer yandan bu gün günYahudileri güya mazlum halk (!) yapan, yine yahudi kökenli Amerikan Sineması, acaba gerçek mazlumlukların işlendiği kaç film yaptı. Ya da en yakını Irak’ta yaşatılan mazlumlukların seyirlere sunulması için kaç dolar harcadı/harcayacak.
Heyhat! Yine Nazi katliamlarında yahudilere tek kucak açan kimselerin Müslümanlar özellikle de türkler olduğunu düşündüm. Ki tarih boyunca Yahudilere yapılan bütün haksızlıkların karşısında Osmanlı hep destek vermiş ve yol göstermiş kucak açmıştır... Şimdi bu insansızlık gruhu ne kötüdür ki müslümanları katletmekte, vicdansızlığını ve vahşetini beşikteki bebekleri öldürmeye kadar vardırmaktadır... Nitekim Allahin Kelami Olan Kuran-i Kerimde Yahudilerin lanetlenmesi tesadüfi degildir:
Andolsun, insanlar icinde mü,minlere en siddetli düsman olarak yahudileri ve müsrikleri bulursun. (Maide Suresi 82)
Uyanın beyler uyanın, eğer ki müslüman isen
hele de türk isen
sana senden başka dost yoktur.
Dostu şimdiki gibi globalizmin, sözde hümanizmin içinde ararsan senin sonun da bu gün ki Filistin’den farklı olmaz.
Ve Allah, muhakkak müminlerle beraberdir. Ancak müminler de bu beraberliği kayıtsız şartsız zannetmemeliler ve unutmamalılar ki, bu beraberlik başta kamil bir iman ile onun gerekli kıldığı şartlara bağlıdır
Fakat uyanın artık ey insanlık! Türkiye Cumhuriyetinin ve bu aziz milletin bekası için;
Uyanın! ! ! ! ! ! ! ! !
SIRA BİZE GELMEDEN
YORUMLAR
BİR ŞİİR BİR ALINTI YORUMLA AÇTIĞINIZ İZDEN YÜRÜYELİM..
=================================================
)=( SEMBOL İ S R A İ L ! )=(
Irkçılık kokuyor, Yahudi dini !
Sığınıp zapt etti çöl Filistin’i ,
Dünyayı kanatır siyonist kini ;
Batı’nın azmanı… esfele sâfil…
Akan kan gölünde boğul İSRAİL.
Hani Amerika ! Rusya - Çin nerde ?
İnsan hakkı yalnız güçlüye perde !
Birleşmiş Milletler, NATO siperde ;
Diyalog peşinde, Müslüman gafil…
Ceddine düşmandır, oğul İSRAİL.
Gazze kan ağlıyor, muharrem ayı !
Hitler'den öğrendi zulüm yapmayı ,
Mason uşaklara, medya sus payı ;
Bomba yağdırana, taş at “ebâbîl”…
Soykırım namına sembol İSRAİL.
Kitabı uydurma, Zebur -Tevrat’tan ?
“İbrahim ve İshak” yazık ki atan ?
“İsmail” in soyu Hak’tan mı kurban ?
“İsrail Yakup” tur; nesiller “Kâbil !”
Sen, vampir yarasa yok ol İSRAİL
@@@*********** ------İSRAİLOĞULARI----- ***********@@@
***************
Ya’kûb (as)’in soyu, İshâk (as)’la İbrahim (as)’a dayanmaktadır. O, İshak (as)’in ve İshak (as) da İbrahim (as)’in oğludur. Annesinin adı Refaka’dir. Kardeşi Ays ile beraber, ikiz olarak doğmuştur. Kardeşinin ardından doğduğu için ona Ya’kûb denmiştir. Ya’kûb (as)’in diğer bir adı da İsrail’dir. Kardeşi Ays’tan kaçarak dayısına giderken gündüzleri saklanmış ve geceleri yürümüştür. Kelime olarak İsrâil geceleyin (Allah’a) yürüyen adamdır.Bunun için kendisine İsrâil (GECE YOLCUSU) ya da"İSRAİL YAKUP ;soyuna da “ İSRAİLOĞULLARI ”denir.(et-Taberî, Tarih, Mısır 1326, I,162 vd)
-------*************"----------------------
"Nûh’a ve ondan sonra gelen peygamberlere vahyettiğimiz gibi, ona da vahyettik Nitekim İbrahim’e, İsmail’e, İshak’a, Yâkub’u, torunlarına, İsâ’ya, Eyüb’e, Yûnus’a, Harun’a, Süleyman’a da vahyetmiş ve Davud’a da Zebur’u vermiştik" (En-Nisâ, 4/163)
@@@ BAŞKENT ŞAİRİ @@@@@@ BAŞKENT ŞAİRİ @@@@@@ BAŞKENT ŞAİRİ @@
========================================00000====
...........Bugün dünyadaki büyük savaş, Türk ve İslam Dünyası’nın elindeki enerji kaynakları üzerinde sürmektedir. AKP, ABD’nin Büyük Ortadoğu projesinin eş başkanlığını kabul ederek Türk-İslam dünyasında bir Truva atı rolünü üslenmiştir. Büyük Ortadoğu projesi İngiltere’nin 100 yıl önce geliştirdiği, MOSSAD’ın güncellediği ve Bernard Lewis’in yeni bir şekil verdiği “Büyük İsrail Projesi” nin kamuflajıdır. Erbakan’ın “AKP’ye oy vermek siyonizme oy vermektir” sözlerinin arkasında bu tespit vardır. New York’ta gizli görüşme Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 2006’da Amerika’ya yaptığı ziyarette Yahudi lobisinin etkin isimleriyle gizli görüşmeler gerçekleştirmişti. Erdoğan, ABD eski Dışişleri Bakanı Henry Kissinger ve eski Dışişleri Bakan Yardımcısı Richard Holbrook ile biraraya gelmişti. Kissinger ve Holbrook ile görüşme 20 Aralık’ta Başbakan Erdoğan’ın kaldığı New York St. Regis Oteli’de yapılmıştı.Ayrı ayrı yapılan görüşmelerde Başbakan Erdoğan’ın siyasi danışmanı Cuneyt Zapsu da bulunmuştu. Kissinger ve Holbrook’a Zapsu eşlik etmişti. Cüneyt Zapsu’nun ayarladığı toplantılar basına kapalı yapılmış ve içerde neler konuşulduğuyla ilgili sorular cevapsız bırakılmıştı.AKP’nin 5 yıldır yaptıkları beceriksizlik değil. Zaten kendileri yapmıyor. IMF yapıyor. Bunlar at spikeri olarak konuşuyorlar. Atın üzerindevar. Bir defa ata binmeye çalıştı, onda da attan düştü. AKP işbaşına gelir gelmez ne yaptı? Kendi eliyle ekonomiyi IMF’ye teslim etti.Her sene 200 milyar dolar dışarıya aktarılıyor. Sadece 40 milyar dolar değil ödenen faiz. Bu paralardan ırkçı emperyalizm faydalanıyor. AKP’ye oy vermek, siyonizme oy vermek demektir. ’Köle olmak istiyorum’ demektir." Arslan BULUT 05.07.2007
Neden bir taraftakiler acımasızca öldürülürken diğer taraftakiler keyifle seyrediyorlar.?
O çocukların yüzünde üzüntüden zerre eser göremedim ben. Kendi yaşıtları çocukların bu şekilde öldürülmesini eğlence olarak sunan büyüklerinin yerini dolduracak o çocuklar! Yarın onlar mı atalarının zorla gasp ettiği Filistin topraklarında masum insanlar barış ortamı yaşatacaklar! Heyhat, ne büyük yanılgı! Ne büyük ahmaklık!
BELKİDE ONLAR BÜYÜYECEK FİLİSTİNDE DEĞİL BİZİM TOPRAKLARIMIZDA AYNI VAHŞETİ YAPIYOR OLA BİLİRLER.HAZIRLIĞI YAPILMIYOR MU Kİ.BELKİ DE BAŞKA BİR ÜLKE TOPRAKLARINDA OLACAKLAR AMA YİNE BİR YERDE OLACAKLAR.
BU DEĞERLİ YAZIYI ONLAR OKUMUYORDUR ... LAKİN RABBİM BİLİYOR VE DUYUYOR. SESSİMİZİN EN YÜKSEĞE GİTTİĞİNİ BİLİYORUZ.......
SELAMLARIMLA.
Onu için gizli Gürcü faşisti J.Djwili Stalin ile Hitler tokalaşarak dünyayı paylaşmaya karar verdiler değil mi?
O resimleri unuttunuz mu yoksa?
Hitler'de, Stalin'de, Yahudilerde faşisttir. Sayın H.H.Aslan
Göktürkmen tarafından 1/22/2009 9:11:39 AM zamanında düzenlenmiştir.