- 848 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Benim Zehrim Bana
Bulut ağlar toprak ıslanır, yürek ağlar göz ıslanır !
Kattım zehrimi suyuma içiyorum damla damla.
Haydi git benden.Ben yeterim bana, bunca hüznüm varken birde sen......sen katma damlanı suyuma....Bulandırma.
Dünyan hırs kokuyor senin, benim kendi doğrum uymaz sana........yalın hali gezinmedeyim.........Sebep yok serzenişlerime...Benim her sitemim yine kendime !
Doğrusun sen......Bilginsin sen........İlim adamısın sen......Ama...Gönül adamı oldun mu hiç ?
Kırmadan.....İncitmeden gün akşamladın mı ?
Öfkeni kendi bardağında yudumladın mı kimseye sunmadan ?
Neyse !
Anlatsan da anlayamam zaten ......Kapasitem yok...Akıllı (!) değilim sen kadar ! Gurur duy kendinle, aklınla...Aferin sana ....
Kafesinde taşıdığın soğuk yüreğinle övün !
Bizim oralarda bir tabir vardır..
Önce dinle sonra da biliyorsan söyle, bilmiyorsan sükut eyle !..
Akıllı olmak hünerdir, hünerini kendine değil etrafına çevir hünerli olduğunu başkaları da anlasın...
Engin ol gönül engin ol..........demiş ozan.....Ne kadar yüceymiş yüreği !
Kattım zehrimi aşıma lokma lokma diziliyor kursağıma...
Ben de gittim benden....Sen de git henüz vakit varken........
Güneş doğar erkenden....
Kırma dostlarını, etrafında dostum dediklerin varken..
Su dostum su...Susuz hayat, hayat değil...Suyuma zehir katma..
Benim zehrim bana !
YORUMLAR
hüzünlüşarkım,
YAZINIZI BİR KERE OKUDUM. bAZI SÖZLER YÜREĞİME DOKUNDU. İÇİNİZDE Kİ DUYGULAR ÇOK GÜZEL İFADE ETMİŞSİNİZ, SİZİNLE SEVEREK TEKRAR ETMEK İSTİYORUM:
''Bulut ağlar, toprak ıslanır, yürek ağlar, göz ıslanır.
Doğrusu sen...Bilgin sen...İlim adamı sen...Ama... Gönül adamı oldun mu, sen hiç?
Kırmadan ...incitmeden...
Önce dinle, Sonra biliyorsan söyle, Bilmiyorsan sükut eyle.
Engin ol gönül... Engin ol...''
Bu güzel sözler karşısın da hayralık duydum. Bu denli güzel yazılarınızın devamını dilerim.
Başarılarınızın devamını, yuvanızda sağlık ve mutluluğun daim olmasını dilerim
Can canım
Kalp Ağrım
Şekerprensesim ;
İçimde tutmuyorum kana kana yazıyorum ve sizlerle paylaşıyorum beğenmiş olmanıza sevindim.Çoğu zaman kahırlanır ,içleniriz böyle ..Serzenişte bulunuruz kendimize ya..İşte bu yazı da böyle bir durum da çıktı...Çok Teşekkür ederim samimi düşüncelerinize..