.....
.....
YORUMLAR
Hey benim can dostum, neler yazmışsın. Ben deyalarda bir kum tanesi olabilmişsem ne mutlu. Ağlattın beni be, ayıp vallahi.
Sizler öylesine büyük değerlersiniz ki, bu onuru bana bahşettiniz. Ve hamdolsun Allahıma, sizlerin dostluğunu kazandırmış.
Hiç güzellikler önünse gülünmezmi, Sizlerin güzelliğiniz güldürdü yüzümü.
Şükranlarım ve saygılarımla...
Değerli kardeşim secaaettin bey öncelikle sizin gibi değerli bir şairimizi Kastamonu'da ağırlamaktan onur duyduk Ahmet İdrisoğlu hocamın gülen yüzü bizi ahrete kadar kardeş yaptı eskidende tanıyorduk ama şair olarak tanımak yüreklerde sanat coşkusunu dahada yüceltti bundan sonra inşallah kültür sanat adına çok şeyler yapacağız sizlerin sayesinde önemli olan dayanışma destek ve birlikte yola devam etmek Bayrağı layığıyığla taşımak ve bizden sonra gelecek nesile devretmek ben bu yazıyı aynen buradan alıp hazırlayacağım dosyaya koyuyorum. Tekrar çok teşekkür ederim selamlar ve saygılar sunarım
Değerli kardeşim böylesi güzide toplantılar her zaman bizleri mutlu etmiştir.Evet değerli ağabeyimiz Ahmet İdrisoğlunu tanıma fırsatını bulduk değerli diğer kardeşlerimiz, makberi,ozanilo,nadidem zehra,yakutimiz,Toynak yürek kardeşimizle tanışmanın mutluluğunu yaşamıştık.Keşke zaman uysaydı Zaferin burada olmayışı bizi oralara getiremedi,hatta can Yakutimiz bizi davet etti bu toplantıya, sağolsun.Ama ne varki bu dostlukların kıymetini bilmeyenleride sadece kınıyoruz,çünkü onların dostlukları masabaşında yemek içmek dostluklarıymış.Dostluklar kolay bulunmuyor.Ne mutlu kıymet bilen yüreklere.Varolasın değerli kardeşim.
Saygılarımla
Bahar
heyy koca yurek, kurt yurekli toynakim,
nasilda huzunlendim... ahh keske bende olsaydim dedim... o nazik, guzide, zarif hacer bacimiz bizide davet etti...
malesef imkansizligim bun aengel oldu, izin vermedi.. gelmek istiyroduk baharla.. cunku; sizler gibi yuregi anadolu atan yigitlerin arasinda acemi sairinde bulunmasi ne iyi iyi olurdu, olmadi!
umarim baska etkinliklere katiliriz...
selam olsun o guzel insanlara, vefali dostlarima...
dostlugunu ve ulkudasligini satanlara da kocaman bir YUH olsun ulku yurekli bozkurdum...
gardasindan sonsuz saygilar, hurmetler...
sen bizim ankaradaki UCBEYIMIZSIN, asla unutma !!!