- 613 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DOKUNMASINLAR
Tarih 1997 alınan karar belli imam hatiplarin orta kısmları kapalı resmi olmayan kuran kursları kapalı ve yasaklar belli camilerde dini eğitim verilmeyecek resmi yerlerde verilecek...
Tarih 1997 ’den sonrası da belli ilahiyatta örtülü okumak ta yasakve yasaklar sırayla koyuldu herşey yasak.
Aradan yılllar geçti hala yasaklar değişmedi Fransa’da aynı okulunda örtülü öğrenci istemiyor.
Amerika,Almanya ,Belçika,Hollanda ’da problem yok insanlar istediği gibi okuyor çünkü demokrasi diyorlar bu tasarıya ülkelerinde demokrasi cirit atıyor o yüzden türk olsun yabancı olsun karışmıyor hanımların başörtüüne adalet benim diye.
Müslüman ülkedeyiz ama ne yazıkki örtümüze bir çok laf söyleniyor örtü diyoruz adı 10 kere değişiyor :türbanmış,başörtüsüymüş,örtüymüş esası ney bunun sorusu var? Esası başı kapatmak olay bitmiştir.
Yasaklara gelince imam hatipleri kapattık nolacak şimdi:amerika bile hastane odalarına incil koyup hastaları şifa bulsun diye incili yerleştiriyor .İncil değiştirildi orjineli yok ama insanlar yanilikte önemli deyip bunu kullanıyor gayet mutlu şekilde.imam hatiplarin orta kısımlarını kapattık lise kısmını açtık öss de puan kırılma sistemini koymuş meslek liselerine yök amca çocuklarımız hepten kaçar oldu imam hatiplerden ve mesleki liselerdeen nerde öğreticez çocuğumuza islamın 5 şartını? Dokunmasınlar dini eğitimimize.Ben kimsenin birasına içkisine karışmıyorum benimde türbanıma karışılmasın eğitimime karışılmasın dokunulmasın demokrasi istiyorum.
Kuran kurslarını kapattık ülkemde en yakınımız annemiz vefat etti. Ne gönderecez onun ruhuna ALLAH’ım hatasını affet cennetine koymu yoksa peygamber efendimiz gibi bir fatiha mı ?Çocuklarımıza öğretelim kuranı.Herşeyin ehli vardır elektrilçimiz var musluk tamircisi var bunlar varda bir güzel kuran okuyan çocuğumuzda ehlinden öğrensin ki kuran okumayı gönülleri açsın olmaz mı?dokunmasınlar camime...
Namaz kılıyoruz şeriatçı oluyoruz,kuran okuyoruz dinci oluyoruz,örtü takıyoruz gerici oluyoruz ,ne çok adımız varmış bizim böyle.Birisi mini etek giyer podyuma çıkar çağdaş insan olur adı ve bizde kilitleniyoruz yok hülyanın bacağı yok gülbenin selüliti noldu modern insan olduk evimiz benzedi kadınlar hamamına oldu adı medeniyet ve çocuklarımıza ne verdik ahlak dersi mi yoksa (ahlaksızlık dersi mi?)
Karışmasınlar dinime namazıma Allah Böyle emrediyor kuranda yazılan bu böyle inanıyorum böyle yaşıyorum dokunmasınlar inanışıma.
Lisede verdik çocuğumuzu imam hatibe. ötekini verdik normal çağdaş lisesine öteki 32 farzı öğrendi.ötekide dansı senfoniyi öğrendi.Tiyatro varmış okulda tango yapçakmış herkeste alkışlayacakadı modernizimmmiş. Kutlu doğum haftasıymış imam hatipte.İmam hatipte kuran okunup ilahi söylencekmiş milli EĞitim müfettişliğinden yazı gelmiş yasaktır kutlu doğum haftası yapılamaz... Dokunmasınlar peygamberimin doğum gününe....
İş adamları yemeği varmış kokteyl falan biri çekmiş kafayı cebinden çıkardığı silahla ortalığı taramış.Cami hocasıda Camideki altın kaplamayı çalan hırsıza bayıltıcı sıkmış cami hocasına 3 yıl hapis.ortalığı tarayana da para cezası.adaletsiz sistem istemiyorum dokunmasınlar adalete.
1960 yıllarda üniverstelere öğrenci çıkaramadık ihtilal var diye.2008 deyiz örtü problemi var diye hala okuyamayanlar var eşitlil istiyorum kadın erkek eşitliği bir yana bayan ve bayan eşitliğinede geçemedik ki biri örtülü bayan biri açık bayan dokunmasınlar bayan ve bayan arkadaşlığına açıkta olsa arkadaım saygı duyarım kapalı olsada arkadaşım saygı duyarım dokunmasınlar dostlarıma...
Hepimiz insanız ilkönce açık kapalı olarak değil insan olduğum için saygı gösterilsin bana. Sokaktaki hayvana bir kediye bir köpeğe bile acıyoruz yardım etmeye çalışıyoruz hayvan koruma evlerini arayarak ama bizi bölmeye çalışanlar var medyada görüyoruz az çok kapalıyız diye bir hayvan kaadrda mı değerimiz yok bazen dokunmasınlar insanlık medeniyetime.
Bazen herşeyimiz hata olabiliyor ne suçumuz olduda bu kadar dışlandık Allah emri olmasa kapalı olmazdım zaten hesap vereceğim biri var Rabbim var dokunmasınlar ALLah ile arama...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.