Yanlızlığım ;
Sesizce bugün yazacağım her kelime beni anlatacak.Her harf her nokta her virgül benim içimi yazacak bu gece.Sustum artık hayata karşı.Sesizliği tercih eder oldum.Aslında kalabalık içinde yanlızdım ben.Kocaman bir kalabalık içinde.Bu çok kötü birşey.İnsanın kendisini herkes yanındayken yanlız hissetmesi.Hayatın bir ucunda yapayalnız.Artık hiçbirşey zevk vermiyor.Oysa ki eskiden böylemiydi.Ufacık bir gülümseme bile beni mutlu etmeye yetiyordu.Artık gülümsemeler ardında bile farklı şeyler arar oldum.Hayattın getirdiklerinden çok götürdüklerine bakar oldum.Hayat ; hep bana blöf yapiyor.Hep iyi yanını gösterip sonra tam hayatı elimde tutayım derken tam tutayım derken tokadını vuruyor.Ben çok tokadını yedim hayatın.Her vuruşunda daha da direndim daha da.Artık boyun eymeyeceğim ben sana hayat.Sana baş kaldırıyorum ve sen benim ayaklarıma eğileceksin artık.Bana her çelme çaktığında ve her yere düştüğümde nasılki ayağa kalmasını başardıysam yine senin karşına dikilip benden aldıkların için sana hesap soracağım.Ve sana benden aldıkların için üstü kalsın diyeceğim...
17 OCAK 2008 /02:00
YORUMLAR
İçinde hep iyilik taşıyan insan yalnızdır bence, çünkü katmak istemez kendini onca çirkeflerin içine ve gün geçtikçe yalnızlığı da büyür, isyankarlıkları da...
Çok haklısınız.Neden hep kaybediyorum diye düşünür oldum.Söyleyemediğim onca şey varki onları söylemek istiyorum içimde tutamıyorum ama söylesem ya söylesem o zman ya tamamiyle kaybedersem elimdekileri de.Kaybetmemek adına susar oldum.Sustum...
Yalnızlık; anlatımı tarifsiz bir eksiklik, dayanılamaz bir his... Yazınızda inanın kendimi buldum, benim çok öncelerde yazdığım bir yazıya çok benziyor... Ve bence yalnız kalan kim oluyor biliyormusunuz...? Bu yalan dolan hayata dayanamayanlar, yalanları ile bu yalan hayata ortak olamayanlar, herkezin bir çıkar içinde olduğunu görüp onlardan hep uzak durmak isteyenler... İçinde hep iyilik taşıyan insan yalnızdır bence, çünkü katmak istemez kendini onca çirkeflerin içine ve gün geçtikçe yalnızlığı da büyür, isyankarlıkları da... Umutlarınızı hiç kaybetmeyin lütfen hayata dair... Çünkü insanın umutlarını yitirdiği an, hayatını yitirdiği andır...
bravoo tebrikler yaani bencede bian önce bunu faliyete gerirseniz hicte fena olmuyucak hayat bu acisiyla tatlisiyla iyisiyle kötüsüyle dolu bi yasam iste ama hayati cekilmez yapan acimasiz olan insanlar size tavsiyem bian önce kendinize gelin ve hayatin gerceklerini gören bir gözle görün..
neyse size basarilar dilerim..
yalnizliginizlada iyi gecinmeye bakin;))
cünkü ona her zaman ihtiyaciniz olacak siz istemezseniz bile bu böyle olacak..
neyse yaa kacti ben malumm önemli isler beni bekler..
dostcakalin bay.. bayan bayandi galiba evet ezel hanim kendinize ve yalnizliginiza iyi bakin olurmu..