- 1814 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
İLK GÖZAĞRIM
Bugün sana yazıyorum birtanem sana...18/01/1983 yılındayım şuan..
Seni ilk kucağıma verdikleri andayım...Küçücük yumuk gözlerin vardı..Sürekli
ağlıyordun.Sapsarı,saçında yoktu hiç...Rahmetli anneme sordum..
-Anne ya hiç saçı yok,sürekli ağlıyor neden?
Annem:
-Dur hele kızım çok evreler değiştirir daha dedi..Yeni dünyaya gelen bebekten ne
bekliyordun dedi...
Doğru söylemişti...Büyüdükçe saçların sarı sarı çıkmıştı...Papatyamdın benim..
Daha 10 aylık demeden yürümeye çalışan hareketli bir bebektin..Hiç kucaüğımda durmayan,yemek yerken bile bir lokma alıp,hemen koşan sincapım..N e kadar çabuk geçti zaman..Bir o günleri hatırlıyorum,bir de bugünü...Ne zorluklarla büyüttüp hepinizi ...
Neler çektim ben bilirim..O dönemde sizi kameraya alabilseydim görseydiniz kendinizi..
Aç kalacaksınız diye,düşeceksiniz diye,size bir şey olacak diye hep arkanızdaydım..
Hele sana çok emek verdim papatyam...
Çünkü;
İlk anne olmak bambaşkaydı..Birde bilinçsiz anne...Bebeğim ağladı diye onunla beraber ağlayan anneydim..Sen ağlamayasın diye sabaha kadar başında nöbet tutmuştum..
Baban;
-Yeter artık sustur şu çocuğu dediği anlarda seninle beraber ağlayan bilinçsiz anne..
Eeeeeee 20 yaşında anne olunca öyle oldu tabii..Yani kardeşlerinde bilinçlendiğim için o kadar zorluk çekmedim..Sana verdiğim emek daha fazlaydı...Bil istedim papatyam..
Kardeşin dünyaya geldiğinde,onu görünce
-Ben seni de sevmiyorum onu da diyen gözbebeğim...
Neden öyle dedinki?
Ama sen benim İLK GÖZAĞRIMDIN...
İlk annelik duygularını seninle yaşamıştım bebeğim...Hep ilklerim seninle oldu...
İLK GÖZAĞRIMDIN...
İLK ANNELİK DUYGUSUNU SENİNLE TATTIM...
İLK SENİ OKULA GÖNDERDİM..
İLK SENİN GENÇ KIZLIK DÖNEMİNİ YAŞADIM SENİNLE BİRLİKTE..
HER YIL İLK SENİN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM...
EĞER ÖMRÜM OLURSA DAHA ÇOK İLKLER YAŞAYACAĞIZ MELEĞİM..
Hele ilk okula gönderdiğim gün varya;
-’Ben okumayacağım...Gitmeyeceğim...Sende gel benimle ’diyen ağzını defalarca nasıl öpmüştüm..Seninle akşama kadar bende okumuştum..Ne kadar özel bir kızdın..
Okula alışınca kardeşimi ben götürürüm diyen,kendine güvenen,ben varken kimse kardeşimi bir şey yapmaz anne diyen koruyucu meleğim...
Ve;
Şimdi de koruyan...Hala sanki anne gibi kardeşlerine düşkün olan bebeğim..
Kendi hayatından vazgeçip,çalışarak kardeşlerini okutan meleğim...Sen çok iyi
evlattın..Eskidende öyleydin,şimdide öylesin..
Seni anlatmama eminim sayfalar yetmez..Sen akıllı,bir o kadar dürüst,yalanı
sevmeyen,ailesine düşkün,kendine güvenen,çalışkan,kendinden emin hareket eden,
zarar geleceğini inandığı şeylerden kendini koruyan,paylaşımcı,bilinçli,becerikli,
güzel ve tatlı dilli bir kızsın...Benim biricik meleğim...
İLK GÖZAĞRIM...
İyiki seni doğurmuşum..
İyiki yanımda sen varsın..
İYİKİ DOĞDUN...
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN..
NİCE YILLARA TATLIM..
ANNEN
sıdıka emek
YORUMLAR
Aynı duyguları yaşayan biriyim ...
o yılla ryanı zamanda doğum bende yapmış biri olarak sizn yaşdıklarınızı yaşadım ilk göz ağrısı evlatlar başka benimde oğlum var o beim herşeyim yılar ne çabuk geçiyor yemek yesin diye peşinde dolaşırdım şimdi koca adam oldu evimizn erkeğiher zaman benim arkadaşım o olmasa ben ne yapardım dediğim kişi allahım acılarını göstermesin ..sizde evlatlarınızla mutlu huzurlu yılar sağlıcakal kalın.