- 392 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
içerisi
Aldılar bizi bir akşam sebebsiz aldılar üç canı tek yaptığımız biraz içmek ti sonra başladık yine her zamanki gibi solcu şarkılara .iyi ama adamlar bizim şarkılarımızdan bile o kadar korkmuşlarki şarkı söylediğimiz için bizi içeri aldılar .sebeb buydu bence çünkü beni yere yatırpta göğsüme namluyu dayadıklarında anladım .meçom mücadele ediyodu kime ne yaptık diyodu ben noluyo diyodum ama biz unutmuşuk kimler tarafından yönetildiğimizi meğer adamlar zaptetmişler her yeri her kurumu bize yaşayacak bir atmosfer kalmamış bunu o zaman anladık ama geç oldu diycem demek istemiyprum çünkü o zaman onlara teslim olmuş olurduk ve hiç birimiz teslim olmadık hiçbir zaman da olmıycaz 17 ocak saat 1130 da aldılar saat :3 15 te bıraktılar (18 ocak)kime ne yaptık adamı öldürdük soygunmu yaptıkne yaptık ne oldu olay ne bilen yok yavşak bir doktor bizi muayene edecekmiş tamam dedik onada gittik adam bize sadece alkol testi yaptı biz trafikte araba kullanırken yakalanmadıkki neyin testiydi bu anlamadık sonra bir kağıt koydular önümüze imzalayın dediler herhalde bizi bayağı bir cahil sandılar önce ben okudum .neler yazdığını hiç anlatmayım Ferhan şensoyun filmi aklıma geldi (PARDON)hadi canım dedim bu kadarda olurmu bu olsa olsa filmdir dedim ama gerçekti ve bizim başımızdaydı yaşıyoduk onu ve hemen kendimi toparladım silkindim ve kalemi bıraktım ben bunu imzalamıyorum dedim meço ve ceyhunada işaret verdim onlarda imzalamadı imzalasak başımıza neler gelirdi sizler tahmin edin artık saat:0610 daha artık dayanamayacağım .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.