- 975 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Isırganlara boyun eğmiyorum
Gideceginiz yere Kadar gidin
Her zaman hayati toz pembe görüp, iyi niyetlerinden taviz vermeyenler,kullanildiklarini anladiklarinda cikmaz sokagin bir durak öncesi,, suyun akisini durdurmak maksadiyla bir yol bulmaya calisirlar,
O kadar temiz, yürekli, mert, temiz, yardimsever görünenler, cikar kavgalari basladiginda ve yüzlerindeki masuniyeti kaybettiklerinde, pembe gözlüklüler uyanacak ve
"ne kadar yanlis tanimisim, bu kadar aptalca, nasil hisler beslemisim, sevdigim saydigim insana karsi her seyin iyi olacagina inananarak, meger kendimi kandirmisim, kendime kötülük yapmisim..sahte yüzüne kanarak!
Bu durakta bir dönüm noktasi yasayarak, kendilerinin ne kadar güclü oldugunu anlayacaklar.
"sadece gidebilecekleri yere kadar gidebilirler", düsüncesiyle kendilerini kandirmis iyi niyetliler.
Oysa zalimler gidiyorlar daha ileriye, daha derine, icinin ta en derinine, kimsenin aklinin ucundan gecmedigi kör kuyulara kadar giriyorlar, amaclarina ulasmak icin, ondan sonra, kirip alcaltip, kusurlu birakip, cekip gidiyorlar.
meger bunu yapmalari gerekiyormus, meger kendilerinin iyi olmasi icin bunlari yapmalari gerekiyormus,
meger cikar icin seviyorum dedikleri insanlari kiskandiklari icin, yakmalari gerekiyormus!
Bencil aptallar, bir gün kalacaksiniz tek basiniza, bir yastik dahi olmayacak, vurabileceginiz, kaldiki bir Insan.
O icinizde biriken kinleri, atmak icin karsinda zavalli duran sucsuz insan olmayacak, ve o icinizdeki kirler icten baslayacak sizi yemeye, solacaksiniz.
isirganlara savas acmanin zamaninin geldigini anladim; cünkü
Bembeyaz dogrularima sicradi siyah, artik gözle görülecek lekeler.
Ben degilmiyim her seyi kusurlu seven, olsun varsin dogrularimda kusurlu kalsin.
Yasamak istedigim dogrularimi yasamaya engel olan isirganlar varken, kendi dogrularini , üstüme salmisken kusurlu olsun ne fark ederki?
Isirganlari düsünüyorum, kenarda kösede dururlar cok güzel yemyesil halleriyle, yanlarina yaklasmadikca , hic kimseye bir zararlari olmaz , .
korumasiz cirilciplak, dogal, lekesiz iyi niyetli yanasirsan yanlarina, canini yakarlar.
Yinede kendi dogalligini kaybetmez hic bir sey yapmamis gibi, bakarlar gülümseyerek.
Ve zamani geldi evet zamani geldi..Isirganlara boyun egmiyorum
YORUMLAR
Iyi niyetle bir ise girdigimizde tabiki en iyisini istedigimizi düsünürüz. Kötü niyetle girildiginde o zamanda iyi niyetle girdigimizi saniriz onun icin dediginiz dogru. Insan önce kendine bakmali.
Isirgan otu cok saglikli ve gerekli oldugunu bütün yazilan mesajlarda okuduk ve dogrudur. Ama yinede yakiyorlar ciplak teninle dokundugunda.
Bu ne demeye geliyor?
Iki yöne cekilir. Iyidir Isirgan otu fakat yinede yakiyor,
yani iyi niyetli olan bile yakabiliyor.
Acaba biz kac kisinin canini yaktik...iste burasi belli degil.
Suclu aramaya gelince, benim sucum isirganlara yanasmak oldu, ve onlara dokunmam oldu.
Iste bu gerceklerle yüzlesmektir. Halen daha sifali olan isirganlara kötü taraflarindan yaklassaydim halen daha suclu olacaktim.
Diyorum ya, Isirganlara boyun egmiyorum, sucu kabul etmek gibi, isirganlara boyun egdim (sucum) simdi egmiyorum.
Umarim ne demek istedigimi anlmisinizdir.
Saygilar
en iyi sandığımız insanın kendimiz olduğunu düşünürüz fakat aynalarla konuşsak tüm çıplaklığımızla
acaba biz kaç kişinin canını yakmışızdır?
suçlu aramak ve bulmak kolay
gerçeklerle yüzleşmekdir zor olan.
saygımla.
Her ot sifalidir biliyorum, isirganlarin iki yüzü var, faydalidirlar, cirilciplak yanlarina gidersen yakarlar, eldiven takip onlari kopartirsan bir saat sonra yakamazlar, kaynatinca hic yakmaz sifali oluylar. Yani yanasmasini bileceksin, bilincli sekilde yanasirsan hic bir sey yapabiyorlar.
Iki yüzlüler tek bitki olabilselerdi, kolaydi.
Yorumlariniz icin tesekkür ederim sayin Hüzünlüsarkim (yorumlariniz hep güzel oluyor) ve rüzgarli, sag olun
eğme tabii :)
...
ısrgan otu iğnelidir
iğnesinin değdiği yer
yanar, tarifsiz
acı verir..
ama bu acı
vücudun iyiliğne
sıhhatinedir..
ısırgan otu
kanser hücresinin
yok edilmesinde
kullanılır.
biz ısırgandan yemek yaparız.
bu otun faydası çok, zararı yoktur.
keşke ısırgan tabirinde bulunduğunuz
kişi yada kişiler ısırgan kadar olabilse.
Isırgan değil de başka bir OT adı koysaydınız diyeceğim ama, faydası olmayan ot da yok :))
Anlamak için bakmak gerek zaman ilaçtır oysa..
Ettiği kalmaz kimsenin yanına kar........
Selamlar.
hüzünlüşarkım tarafından 1/18/2009 2:42:51 PM zamanında düzenlenmiştir.