- 778 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İNSANLIK ÖLÜYOR.
Yaz rehavetini üstümüzden atmak vakti geldi sanırım. Sonbaharın güzelliğini içine doldurmak ve yağan yağmurun ardından havaya dolan o oksijeni içine çekmek, serinliğin ve yağmurun tadını çıkarmak gerekiyor belki de.
Nasıl güzel değil mi?
Hep böyle olsa diyoruz ara sıra.. Böyle ne serin ne de sıcak. Sonra ardından yok yaa diyoruz . Yok. Bizim ülkemiz gibi kaç yer var ki 4 mevsimi yaşayabilen. Her mevsim farklı bir hava farklı bir güzellik. Yok yok.. Olmasın yine dee…
Evet güzel ülkemin 4 farklı mevsiminde farklı bir hava ve farklı bir sevecenlik.
Kıymetini de çok bilmiyoruz hani…
Ya da dünya kötü.. Yoksa biz mi kirletiyoruz bu kadar çevreyi ve içimizi..
Ana haber bültenlerinde görülenler, yaşananlar, insanın zaman zaman yüreğini acıtıyor. Çıldırmış bir toplum, geleceğe umutsuz bakan gençler…
Ve yaşı geçmişlere “Nerde o eski günler” dedirtecek cinayet, şiddet,samimiyetsizlik,silah,kan içeren nice haberler. Kimsenin kimseye tahammülü kalmamış. Hiç kimse bir diğerini düşünmez olmuş. Havada bir güvensizlik ve tahammül edememe duygusu…
Hayatımızın her alanına olumsuz şekilde yansıyan bu görüntüler insanın kanını dondurtacak nitelikte ne yazık ki…
Dünyayı saran savaşlar, yeni yaptığı bombalarla övünerek “ en baba bombayı” biz yaptık diyen ülkeler, Irak’ta yaşanan aymazlık ve kaos… Yani tüm dünya ile birlikte ülkemiz de hoşgörüsüzlüğü, savaşı ve şiddeti ne yazık ki içine sindirmekle meşgul.
Ne demeli bilmem ki… Her gün yüzlerce insanın öldüğünü duyduğumuz Tv ve gazete haberlerinde ölülere ve ölü sayısına artık şaşırmıyoruz bile.
Ne oldu bize diye sormak lazım belki de
Ne oldu da böyle tahammülsüz, böyle bir güvensizlik hakim usumuza ve yüreğimize..
Bu hırs ne, bu çekememezlik, bu keşmekeş…
Üzülüyor insan..
Heryer şiddet ve kan..
Her yer güvensizlik ve tahammülsüzlük
Her yer sevgi ve hoşgörüden yoksun.
Ne demeli bilmem ki.. İnsanlığın ve çevremizin yok olduğu bir yolda her gün biraz daha eriyoruz, bitiyoruz.
Ağaç ölüyor, sevgi ölüyor,dostluk ölüyor,aşk ölüyor ve İNSANLIK ÖLÜYOR