Değdi mi?
Bunca yıl sonra ..
akıp giden yıllarımızı topladım bir şişenin içine , gözyaşlarımı...
en başından beri hiç sektirmeden akıttım aşkımı , acizliğimi biliyordumki bunun sonu yoktu . Ama hep bir umut olur ya insanın içinde kalbi ince olan narin insanların içinde işte bende de o umut hakimdi..
sen mutlu ol diye sorgusuz sualsiz sana armağan ettiğim şeyleri düşünüyorum şimdi , öylesine canımı acıtıyorlarki ,öylesine içimi kanıtıyorlarki ..
bir insan nasıl oynar nasıl kandırır anlayamıyorum sen nasıl bir oyuncusun nasıl bir benliğe sahipsin ? ya da ben nasıl bir safım ki kapıldım..
herkes biyerden devam ediyor hayatına sende öyle yapıyorsun bir hayat kurdun yıktığın hayatın ardından benim mutsuzluğum üzerine mutluluk kurabildin .Uzun sürecek mi sanıosun ..Hayır! sürmeyecek bunu biliyorum çünkü herşeyi gören cezasını da hediyesini de veren biri var.Ve ben O’na çok yakınım bir nefes kadar..
acınası haldeyim hala şu yazıyı yazabiliyorsam sana dair bir iki şey düşünebiliyorsam ben bu yalan aşkı haketmişim demektir. hiç bir zaman seni silmeyi aklımdan başaramadım belkide istemedim bunu hiç belkide benden çaldıklarını düşnmek bana güç veriyor ..
aşk ne kadar sinsi bir hastalıkmış bunu sende mi öğrenecektim ..
bugün gözlerimi açtım seni gördüm içimde acıma duygusundan başka hiçbirşey yoktu sana teşekkür ederim bana bakarken ağladığın için işte benim senin birazda olsa canının acımasına ihtiyacım varmış yine yosun tutmuş gözlerimin gülmesi ve güldürmesi için ..
şimdi bakıyorum bunca zamanın sonunda bana kalan yitiriş we bir şişenin içine akıltılmış acizlik kendime soruyorum , gözlerinin içindeki gülümsemeyi kurutacak kadar sevmeye değdimi?
YORUMLAR
Ve lanet olsun ki
Sen orada ne çok duruyordun
Ahizenin diğer ucunda hemen
Veya altı buçuk saat uzakta öylece
Ne çok hiç tepki vermeden
Hiç ağlamadan
Beni arayıp ama hiç konuşmadan…
"senin birazda olsa canının acımasına ihtiyacım varmış"
çok güzel bir nokta yakalamışsın..
Bahsettiğin gibi sahte "aşkımlı cicimli, seni seviyorumlu tarzları biliyorum.. tabiki etik olmayan, karaktersizce yaklaşımlar.. ama böyle arkadaşlarımızda var.. desteklediğim tek bahane ise şudur..
"Dostum kadınlar bunları duymak istiyor ve biz de söylüyoruz.. gerçek olmadığını onlar da hissediyor.. yine de duymadan mutlu olamıyolar.. en önemlisi sevişemiyolar.."
ve bu yöntem erkekler arasında en fazla tutan yöntem..
vicdan yok mu diyeceksin.. var.. bir şekilde teselli ediliyor, şöyle ki.. o benimleyken çok mutluydu.. ona güzel bi kaç ay yaşattım.. eğer öyle düşünüyosa teslim olmamalıydı, nikahıma mı aldım onu... uzar gider..
bu tarz davranışları etik bulmadım ve hiç yapmadım.. ama anlatmaya çalıştığım.. olaya tersten bi bakış.. ve son olarak erkekler güzel tiyatro yapamaz.. kadınlar güzel inanır..
bunlar derin mevzu.. kesiyorum..
iyi bak kendine..
Değmez şairem değmez. Gönül verirsin ellerine, değerini bilmezler kırarlar ve bir köşeye fırlatırlar. bilmezler ki gönül bir sırça saray, kırılınca tamir edecek ustası bu dünyada yok. kırılan kalpler, yanan sinelere atılan ateşler yanmaya devam ettikçe göz yaşlarının birikmiş olduğu göz yaşı şişesi dolmaya ve hatta taşmaya devam edecektir. Duygularını öyle güzel anladım ki, Derler ki damdan düşenin halini, damdan düşen bilir. Yanan yüreklere yüce dağlardan kar gelmesi dileğimle. Kutlarım güzel ve bir o kadar da saf ve temiz duygularını. Saygılarımla.