- 2725 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
dostuma
merhaba;
yılların uzaklaştırdığı samimi dostum ,senden ayrı geçen zamanda çok şeyler yaşadım.sana hangi birini anlatacağımı bilemiyorum,ama sakın ola beni yadırgama,yıllar sonra sana ne anlatacağımı bilemedim.Eski hatıraları karıştırırken resmini gördüm birden içim sızladı ve sana bir mektup yazmaya karar verdim.Dedimya hayatımın hangi parçasını anlatsam bilemedim ama en azından yüzeysel olarak neler yaptığımı anlatmak isterim görüşmediğimiz bu 6 yıllık süre zarfında çok şey değişti hayatımda işte başlıyorum anlatmaya
ilk yıl ünüversite sınavını kazndım ve kaydımı yaptırdım şu anda halen daha okumaktayım.Biliyorum aslında 6 yıldır bir ünüversiteyi bitiremedinmi diyosun evet haklısın tam altı yıl şu an son sınıftayım demeyi çok isterdim ama malesef değilim ilk yıl kaydımı yaptırdım ve o sene gayet güzel çalışıp sınıfımı geçtim .Diğer yıl tekrar kayıt yaptım fakat çok dersten kalınca sınıfı tekrarlamam gerekti. tekrar kayıt yaptırdım ama bu seferde annem rahatsızlandığı için okula devam etmeme kararı aldım çünkü annemin bakıma ihtiyacı vardı ve ben onun yanında kalmalıydım anlıycan kaydımı dondurdum ve ertesi yıl devam ettim ve geçtim .şimdi 3. sınıftayım bu yıl geçermiyim bilemiyorum ama geçmeyi çok istediğim kesin okul hayatım böyleydi .Aşk diyecek olursan liseyi bitirdikten sonra sadece bir kişiyle ciddi anlamda birşeyler yaşadım. Fakat o da istediğim gibi sonuçlanmadı yani anlıyacağın ben yine eskisi gibi yalnızım .Her yalnız kaldığımda sana gelirdimya hani işte şimdide sana geldim içim acıyo ve çok yalnızım .senin o gözlerindeki kalabalığı arıyorum, biliyorum hiç gelemiyeceksin ama ben sen varmışsın gibi derdimi anlatıcam.sana çok ihtiyacım var dostum.
şimdi söyle bakim bu mektubu nereye göndereyim seni haince pusuya düşürüp öldüren o katilleremi yoksa mezarlık şubesinemi.Biliyorum şu an bana kızıyosun nekadar ayıp diyosun ama elimde değil sen şehit olmuş olsanda içim kabul etmiyo hain bir pusuya düşmeni benim yanımdan çok erken gitmeni.Canım bana bırakmış olduğun bu güzel dostluk için çok teşekkür ederim.Şu an yanımda olsaydın lafı bile olmaz diyecektin biliyorum .yalnızım be dostum gittiğin günden beri çok yalnızım ve anladımki gidenin yeri hiç bir zaman hiç kimse tarafından doldurulamazmış.
Hoşçakal yılların uzaklaştıramadığı güzel dostum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.