YAŞAMA SEBEBİNDİM
Vazgeçilmez bir kadınım ben,biliyorum sadece gitmek zorunda olduğun için gittin...
Yıllarca unutamayacaksın da,yaşama kaynağın oldum çünkü,beni silersen bir gün sebepsiz kalacaksın.sebepsiz kalmak çok zordur...Sebebin yoksa hayatta kalmak için ilaçlara sarılırsın en pembesinden ya da gecelerde ararsın yasama sebebini bir şişe votkanın dibine vururken… Bir fahişede teselli ararken yanarsın benden hiç bir iz bulamadığına..Erirsin yok olursun yavaş yavaş..
Biliyorum çünkü böyle bir hayattan çekip kurtardım seni..Türk filmlerinin aksine kız erkeği çekip aldı bataklıktan bu hikayede..Ruhun bedenden önce ölmesi felakettir bunu bildiğin için hayallerindeyim şimdi...
Ben de bekliyor muydum seni?Belki ya da zaman zaman.Yasamak için senden başka sebeplerim vardı ama gelmeni beklemek ve on anlar için arzular biriktirmek zulamda zevkliydi...Günüm kısımlıydı:Yemek zamanı,uyku zamanı,seni düşünme zamanı..en temel ihtiyacım gibi,yoksa ben de saplantılı bir bağımlılık mı geliştirmiştim farkında olmadan?
Uzun zaman oldu kimseyle yatmadım evet senden sonra hiç..Oysa şehvetli değil şevkatli dokunuşlarına özlemim...Öpüşlerindeki arzuda değil sıcaklıkta gizli duygularım BULAMAYACAĞIMI BİLDİĞİM İÇİN BİR BAŞKASINDA ARAMIYORUM O SEVİŞMELERİ...
Bekliyorum hani her şair söyler ya beklemek adına bir şeyler;o bekleyişleri yasıyorum içimde...Gittiğim barlarda solistin en pesleri oluyor bekleyişlerim,omzunda ağlarken bir arkadasın omzuna damlayan gözyaşım,rüyalarım,en edepsiz hayallerim seninle,yıldızların altında bir yaz akşamı serin esintilerin bana taşıdığı yasemin kokusu,çocukluğum,salıncakta sallanırken içimin bir hoş olması,en güçlü orgazmlarım hepsi ama hepsi bekleyişim oluyor seni..
Hadi canım seninkisi kadar değil küçük bir sebep oluyor bekleyişler yaşamak için galakside bir yıldız sadece abartmayalım...