Söz
-Sözmü ?
-Söz
İkisi arasında bir "mü" farklılığı olmasa söz tek başına mağdurda edilemeyecekti.
-Söz veriyormusun ?
-Evet.
Söz bu şekilde alışveriş malzemesi niyetine kullanıldıgında düşük bir bedel karşılığı pazarlandığında ticari başarısızlığada örnek olmayacaktı.
-Sözünü tuttunmu ?
-Sözümü tutmadım.
Sözün atılır ya da tutulur olmasının atma ya da tutma eylemlerını yapacak veya yapamayacak adayları seçme sansı olmayısıda sanırım sözün kendi şanssızlığı.
-Sözünden dönen..
-Patlamış mısır olsun..
Sözün evsahipliği konusunda notlar verecek beyinlerin otlar dünyasında yaşadıklarından mütevellit dönme eylemine girişmiş olmalarında sözün ne günahını görebilirsinizki..
-Sözlerin yalanmış
-Yok canım
Sözün belkide toplu şekilde orjinalliklerinden en uzak tutulduğu bu anlarda toplu kıyıma uğratan karakterin karaktermi yoksa krakermi taşıdığından habersiz olmasının söze ne faydası varki..
-Sözüne güvenmiştim.
-Şey..ben..
Sözün belkide en çok ihanete uğradığı bu durumdur..
Sözlerin bu hallerine ilaveler yapabilirsiniz..Yapacağınız ilavelerin dışında sözün bu hallerine sebep olmuş olanlarında sözleri hakedip etmediklerini bir yana bırakarak asıl bu sözleri bu kadar tecavüze uğrattıklarını sorgulamak gerekir.
Yoksa yoksamı..
-Söz ağızdan bir kere çıkar..
Başkada bir şey değil..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.