- 705 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgili kızım
Sevgili Kızım
Doğumunun yaklaştığı şu günlerde senden uzakta olmak istemezdim,ama bilki kalbim seninle.Dünyaya yeni merhaba demeye hazırlanan iki torunumun annesi sensin,onları nasıl sevip kucaklayacaksın kimbilir,sana yaşattıkları bu zor ama bir o kadar da güzellik dolu günleri unutacak ve onları bağrına basacaksın.
Bizler nasıl seni bağrımıza bastıysak öyle,belkide bizden daha güçlü olacak ,kalplere sığmayan bu sevgiyi onların ufacak bedenlerine sığdıracaksın.
Bizler annen,baban olarak sizleri çok sevdikve sevmeyede devam ediyoruz,çünki sizler bizim birer parçalarımızsınız.Şimdi sıra sizlerde torunlarıma huzurlu ve sağlıklı bir yaşam sürdürmek sizlerin vazifeniz ,biz tabiiki üzerimize düşen görevi yapacağız .
Kedine iyi bak kızım her gecenin bir sabahı olduğu gibi,her acının da mutlu bir sonu olacak bu çektiğin acıların sonunda iki can meydana gelecek bu acılarını sana unutturacak.
Sevgili kızım bu satırları sana neden yazıyorum bilmiyorum,bildiğim tek şey var oda sizleri ve torunlarımı çok seviyorum,o yüzden dayanıklı ol ve bir an evel torunlarımı kucağıma alayım.SEVGİLERİMLE.
BABAN
YORUMLAR
sevgili dostlarım nazik ve bir o kadarda duygu yüklü satırlarınızla benim sevgi selime ortak olduğunuz için teşekkür ederim.bu satırlar belki her babanın duyduğu hislerdir ama ben bunu yazıya döktüğüm için çok mutluyum ve umuyorum ki sizlerde aynı duyguyu taşıyorsunuz hepinize teşekkürler sizin gibi dostlarım arkadaşlarım olduğu içinde sizlerle gurur duyuyorum .
Sevgili kızım diye başlayan sevgi dolu dizeleri çok sevdim
ne kadar güzel duyarlı bir babasınız birden babam olmanızı istedim
öncelikle inşallah ikiz torunlarınızı bir an önce kucağınıza almayı Allah size nasip eder diyorum.
her acının bir sonu vardır.kutluyorum yüreğinize sağlık sevgidolu sıcacık bir yazı okudum bir babanın dilinden