- 777 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HABERLER
Artık haberleri izlemeye korktum..Habercileri eleştirmiyorum..Asla...
Ama ne zaman televizyonda veya radyo da haber dinlesem hiç içimi acıtmayanı
yok...Canımı yakıyor..Duyarsız kalamıyorum..Nemalazımcı değilim açıkcası..
Elbette acıklı durumlar olacak ama bu kadar da olmaz ki...
Önce gazze deki müslümanların durumunu izliyorum..İçler acısı..Dayanılmaz..
Bu kadar acımasız nasıl olunabiliyor anlamış değilim..Çocukların ağlamaları,annelerin ve
babaların sızlanmaları ..Tabiki hayatta iseler...At bombayı nereye giderse gitsin..
Hastane mi,okulmu,çocuk parkımı? Niye dur diyen birileri yok onuda anlamış değilim..
Tabiki benim gibi binlerce duyarlı kişiler var...Ne gelebilir ki elimizden..Ancak canımızın yandığıyla kalıyoruz...
Atam gibi bir babayiğit olsa;temizlese şu müslümanların başındaki derdi...
Nerdeee...?
Bir yandan gazze ye canımız yanıyor bir yandan yurdumuzdaki insanlar bölünüyor..
Bu ne allah aşkına...Eskiden hiç ayrımcılık yoktu...Kürt kökenli kardeşlerimiz,alevi
kardeşlerimiz,laz kardeşlerimiz,çerkez ve tatar kardeşlerimiz hep birlikte yaşıyorduk..
Kimse şikayetçi değildi..Bizi birbirimize düşman ettiler ya..Helal olsun...Eskiden
beraber arkadaşlık,kardeşlik ve dostluk sergiliyorduk ta şimdi ne oldu anlamadım..
Düşman mıyız ?
Hayır...Biz öyle veya böyle kardeşiz...Kimse,hiç bir kuvvet bizi ayıramayacak..
Güzel vatanımızı bölemeyecekler...Asla...Başımızla beraber bu vatanı koruyacağız..
Türk milleti olarak devir aldık ULU ÖNDERİMİZDEN..Türk milleti olarak bu vatanı
sahip çıkacağız...ULU ÖNDERİMİZİN EVLATLARI OLMAKTAN GURUR DUYACAĞIZ..
Ergenekonmuş,falanmış, filanmışlarla bizi parçalayamayacaklar...Ama bu ergenekon
olmasaymış türkiye de herkes cephanelik kuracakmış..Bu kadar da olmaz ki...
Şimdiye kadar niye çıkmamış bu silahlar..Ne kadar sır dolu kişiler varmış..
Herkes birbirinin açığını kapatmış...Yani insanın bunları inanması mümkün değil..
TUNCAY denen beyefendi bu kadar şeyi biliyormuşta yıllardır neden gizlemiş..Yada
niye şimdi açıklıyor...Yani açıkladığı zaman neden bu işin üstüne gidilmemiş..
Türk silahlı kuvvetlerindeki komutanları bu olaylara nasıl karıştırmışlar...
Açıkcası nedenlerle,niiçinlerle dolu bir durum...
Haberlerde başka bir şey yok üzgünüm...Ancak bizi gazze deki çocuklar üzüyor..
Ergenekonu daha 10 sene daha araştırırız,soruştururuz...Yıllarca mahkemeler sürer..
Eeeeeeeeeee bu kadar büyük bir şey kısa zamanda zaten çözülemez..Haberlerimizi
daha çok meşgul edecekler..Ergenekonda olmasa ne seyredecektik..Kim kimi
karalayacaktı...İnşallah kısa zamanda sonuçlanır..Her ne kadar sürçi lisan ettiysem affola..
İYİ SEYİRLER...
sıdıka emek
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.