- 590 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZELLESRİRME UZERİNE....
Ve Dostlar Ozellestirme idaresi 2009 yılı ozellestirme programına ulkemizin cok degerli KİTlerini aldı...
BOTAŞ-MKE(Makina Kimya Endustrisi) TKİ(Turkiye Komur İsletmeleri) MİLLİ PİYANGO...
İste bu degerli kurumlarda nihayet ozellestirme kapsamına alındılar....
Dunyada boyle bir ulke varmıdır ki en cok kar getiren boylesine kurulusları ozellestiren bir ulke varmıdır acaba?....
Bu siyasi iktidar nasıl bir iktidar ki sadece ve sadece satarak ulkeyi yonetmek istiyor...eh ne olacak bu isin sonu sata sata satacak yerde kalmayacak sonra ne yapacaksınız neyi kimi satıp ulkeyi yonetecksiniz....
Ozellestirme elbette olacak ama boylesine carpık ozelestirme hic bir ulkede yok sat sonrasına bakma alan ne yapıyor ne ediyor hic bir denetim mekanizması yok ver gitsin anasını satayım edebiyatı...
AMA maalesef halkımız sadece film izler gibi izliyor bu durumları hukumette hemen araya bir ERGENEKON un bilmem kacıncı dalgasını ortaya koyuyor ve gundemi oraya cekiyor...
EY MİLLET boyle size verilen bir torba yada bir kac torba komur yada erzak yada birkac kurus para ile nereye kadar idare edeceksiniz soylermisiniz lutfen nereye kadar....
Sizler neden seyirci kalıyorsunuz neden olumlu tepkiler vermiyorsunuz bir turlu anlamıyorum...
Nedir bu kuzuların sessizligi neden..
Bakınız bu ozellestirilecek olan kurumlar Hepsi CUMHURİYET doneminde kurulmus olan kuruluslardır bunlarda satılınca o donemden bu yana hic bir kurulus kalmayacak...
Hepimiz aklımızı basımızı alıp secimlerde bu tur yapılanlaro goz onune getirip ona gore degerlendirme yapıp oyle oy kullanmalıyız,aksi takdirde sonuclarını hep birlikte acı bir sekilde cekecegiz......
YORUMLAR
Dikdatör rejimlerin ben yaptım oldu mantığıyla günü savuşturmak adına yaptıkları güya özelleştirme girişimleri sonucunda bu güzelim vatan toprağına zaman gelicek bir avuç azınlık olarak kalacağız ve artık özelleşen bu yerlere bile giremiyecek hala geleceğiz malesef...Vallahi benim aklım başımda ancak bu gidişle ne kadar daha başımda kalacak bilmiyorum delirmemek içten bile değil.Değerli arkadaşım bu duyarlı yüreğini ve düşüncelerini emeğini kutluyorum....