- 861 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEVMEK
sevmekten sonra en zor olan şey sevgini ispatlayabilmekmiş bu yolda... nasıl ispatlamalı ve ne yapmalı sizce? zaten yürümesi zor olan bu hayatta karşında ki seni anlamzsa nasıl çekilir bu hayat ve bu kişi senin en değer verdiğin yüreğinin derinlerinde olan kişiyse nasıl çekilecek bu acı... yarama merhem olmak yerine tuz basmak neden? sevdiğine, sevgine sahip çıkmak demek aileni ezip geçmek demek mi? yoksa aileni karşına alıp seviyorum o olacak demek mi? evet ölümüne seviyorsan ve hayatını paylaşacağın kişininm o olmasını istiyorsan bu olmak zorunda lakin yerinde ve zamanında olmalı.. aklımı kurcalayan bu soruların içinden çıkamıyorum... bı kız için zor durum...
YORUMLAR
hayatta her daim her şey zordur bence ama önemli olan ise bo zor ortamı atlatabilmek için birlik beraberlik vede uyuşmayı sağlamak her iki taraf içinde ve asla asla unutmaki daima Allahtan her daim herşeyin hayırlısını vede güzel olanı istemesini bilmek ondan sonrası ise çorap söküğü gibi ard arda gelir.
Her şey gönlünce olsun
saygılarımla
Bir kız için zor bir durum gerçekten..Ya bir erkek için..Kolay mı dersiniz..?İnsan için zor bir durum bu..Çok seviyor yüreğiniz,gönlünüz deli divane oluyor sevdiğine..İspat etmek gerekmiyor bence...Zamana bırakmak ve kadere boyun eğmek gerekli diyor içimden bir ses.."Su akar yatağını bulur" diye bir cümle çınlıyor kulağımda..Bu süreci seven de sevilen de sabrederek aşmalı...Diliyorum ve umud ediyorum ki,Mevla neylerse güzel eyliyor...Seven kalplerin duasında buluşmak dileğiyle..Yaradana emanet olun..Kaleminize ve yüreğinize sağlık.. duyguları paylaşma fırsatı tanıyan yazınızı tebrik ederim..