- 942 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BİR İNSAN
Mesleğimi severek yapan 3 yıllık bir sınıf öğretmeniyim.Bir kasabada çalışıyorum.Öğrencilerim için güzel yüreği olduğunu telefondaki sesiyle hissettiren tanımadığım bir insandan yardım
istemiştim.Beni kırmadı ve iki hafta içinde okula bir koli geldi.her öğrencim için ayrı ayrı titizlikle paketlenmiş çeşit çeşit kırtasiye gereçleri vardı.Amacım aslında yardım olayı değil öğrencilerime paylaşmayı ve paylaştıkça çoğalmayı öğretmeye çalışıyorum.Öğrencilerim bana öğretmenim Mehmet amca bizimle bunları paylaştı 20 kişiyi kazandı,o çoğaldı,biz ona mektup yazmak istiyoruz dediler.Ben de dahil mektupları yazıp gönderdik. Okul müdürümüz de teşekkür belgesi gönderdi.Aradan bir ay geçti bir gün okula bir telefon geldi.Arayan tanımadığım bir bayandı.Uzun zamandır bana ulaşmaya çalışmışlar nihayet okulun telefonunu bulup aramışlar.Tanıştık.Telefonda bana söyladiklerinin bir kısmı şunlardı:Ben Mehmet beyin kızıyım mektuplarınızı aldık.Okuduk çok duygulandık defalarca okuyup ağladık.Çünkü sizin mektuplarınız babamın ölüm haberinden bir kaç saat sonra elimize ulaştı ve kendisi okuyamadan aramızdan ayrıldı.
Onlarla görüşüyorum birbirimizle paylaşmaya devam ediyoruz
Yaşadığım duyguları anlatmaya kelimeler yetmeyebilir.meslek hayatımda beni etkileyen bu anımı paylaşmak istedim..
YORUMLAR
KÜÇÜK GİBİ GÖRÜNEN ŞEYLER ASLINDA TOPRAĞA EKİLMİŞ FİDAN GİBİDİR.BİR BAKMIŞSINIZ BÜYÜMÜŞ BÜYÜMÜŞ VE BİR AĞAÇ OLMUŞ.HERKES ONUN MEYVALARINDAN NASİPLENİYOR.
yAPTIĞINIZ İŞ SADECE BİR MESLEK DEĞİL VE SİZ BUNU KAVRAMIŞ OLAN İNSANLARDANSINIZ.ALLAH SİZE GÜÇ -AZİM-İHTİYAÇ DUYDUĞUNUZ HERŞEYİ VERİR İNŞALLAH.
SELAMLAR
Öğretmenlik mesleğini sevmek demek , sevgiyi , çocuk ve ülke sevgisini özünde benimsemek ve sevmek demektir.Yüreği bu sevgilerle dolu olan öğretmenlerimiz çoğunlukta oldukça bu ülkenin geleceği ve gelecekteki gençlerimizdeki ulus ve insanlik sevgisi giderek artacaktır.
İnanıyorum ki , Tekbir Hanım da böyle yüreği insan ve yurt sevgisi ile dolu olan öğretmenlerimizdendir.Kendini sürekli yenileyen ,geliştiren böyle öğretmenlerimizle ben her zaman gurur duymaktayım.
Yaşamında başarılar diler , yeni yazılarınızı bekler, yarınların gönlünce olmasını canı gönülden dilerim.
Egitimi ciddiye alan ögretmenlerimize karsi her zaman hayranlik duymusumdur, Her ögretmen ögretmenlik yapamaz. Baskalarinin cok önemsiz gördügü en kücük davranislara heyecanla bakip onlari anlatmak cok güzel.
Isinizi sevip yaptiginiz belli oluyor, isini severek yapan her zaman hayatla daha barisik olur, ve en iyi ve en dürüst sekilde calisir. Ellerinize saglik