- 792 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
ÖYLESİNE
uzaklardayım sanki bugün... saklı kentin saklı bi köşesinde biri yüzüme ışık tutsun diye bekliyorum... güneş uzak çünkü... kaç zaman oldu hatırlamıyorum doğuşunu görmeyeli... saat belki üç belki beş... ama benim için gittiğin günün saati hüküm sürüyo yelkovan akrep durmuş ilerlemiyor... anlayacağın yas denen şiirdeyim yine... hükümlü gözlerin ruhların yargısız infazında yüreğim... belmem ki ne kadar sürer tekrar tekrar idam edilişlerim... haykırdığım kalbinden sesim dönmeyeli ne çok oldu... kör bi kuyuda şimdi sanki yüreğim... sevebildiğim kadar sevgilin, hayal edebildiğim kadar benimsin... şarkılarda avutmuyor artık...
değmeyin artık feryat figanıma... bıraksınlar içimde yaşayayım seni... bıraksınlar... dön demeyeyim sana artık... sesini duyamadığım her güne isyan etmeyim... kuru dursun göz pınarlarım... şevkatle ısınsın avuçlarım...
biliyorum geçecek... bitmeyecek ama acıda vermeyecek... biliyorum geçecek... dönmeyecek ama terk etmeyecek... biliyorum biliyorum ki geçecek...
YORUMLAR
ewet can geçecek ama izleri silinmeyecek yüreğinin yıkıntılar arasında kalmış feryatların yüreğinde kalacak tüm aşkların...ewet geçecek ama unutamayacaksın hep bir burukluk kalacak bir köşende hatıraların devrilmeyecek gözlerinden...sana hesap soracaklar...yazına gelincede mukemmel ablası sanki aşka yaralı bir kalbin feryat yazısı bu isyan etmiyorum desede isyankar kalacak buruk aşk acısı...