- 825 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Filistin kurtulacaktır !
Atalarımız ne güzel demiştir.Eceli gelen köpek cami duvarına terslermiş.Açık ve net söylüyorum.İsrailin sonu yaklaşmıştır.Çünkü İsrail cami duvarına terslemiştir.Hatta daha da fenasını,daha da kötüsünü yapmışlar,Allah’ın evlerini yıkıp yerle bir etmişlerdir.Bu açıkça gösteriyor ki bu işgalci hainlerin sonu gelmiştir.Evet hain diyorum.Çünkü İsrail devleti daha kundaktaki bebekleri,okul sıralarındaki çocukları ve hastanelerdeki hastaları vuracak kadar hain,nankör ve alçak bir politika izlemektedir.Sadece İsrailin değil elbet..Bütün diktatörlerin sonu gelmiştir.Gelecek günler inşaallah mazlum halkların şahlanışına şahit olacaktır.Bu şahlanış da öncelikle İslam coğrafyasından başlayacaktır.Hatta başlamıştır.Halklar ayaktadır,direniş çığ gibi yayılmaktadır.İşte her zaman mazlumun ve mazlumların yanında olan Türk milleti bütün duyarlılığıyla ayaktadır.Anadolunun her tarafından Filistinli kardeşlerimize yardım ve dualar yağmaktadır.Küçücük okul talebeleri bile ceplerindeki üç beş kuruşluk harçlıklarını filistinli kardeşlerine bağışlamaktadır..Dünyanın çeşitli bölgelerinde yaşayan müslümanlar ayaktadır.Aralarında ayrılık olan Müslümanlar bile bugün birleşmektedir.Mitingler,yürüyüşler,boykotlar çığ gibi artmaktadır.Zulümler hat safhasına ulaşmıştır bugün.Ama mazlum filistin halkı aslanlar gibi direnmektedir...
Karanlıklar ne kadar koyu olursa sabah o kadar yakındır.İnşaallah Filistin’de de güneş er geç doğacaktır.Filistin halkının onurlu direnişi,Mazlumların duası ve bütün müslümanların da desteğiyle ve tabi ki Allah’ın yardımıyla Filistinli kardeşlerimiz bu eli kanlı terör devletinden kurtulacaktır.Bazı İslam ülkelerindeki satılmış bir takım idarecilere inat halkların bu muhteşem direniş ve şahlanışı bütün diktatöryaları yerle bir edecek ortadoğuda yepyeni bir dönem başlayacaktır.İşte o zaman bu katil sürüleri kaçacak delik arayacaktır.Yani keser dönecek sap dönecek,inşaallah bir gün gelecek hesap dönecektir...
YORUMLAR
Yüreğinize ve elinize sağlık,sizleri ve muhteşem yazınızı kutluyor saygı ve selamlarımı sunuyorum,hiç bir zaman güneş balçık ile sıvanmaz.İsrail terör devleti kalbinde zerre kadar iman duygusu olanları galayane getirmiş,yıllar boyu sürecek nefret duygusuna neden olmuştur,Orta ve uzun vadede terör Devleti kazdığı kuyuya kendisi düşecek ve yaptığına bin pişman olacaktır.Kukla yönetimlerde bundan nasibini alacaktır.saygılarımla.
ferhan tarafından 1/16/2009 8:54:17 AM zamanında düzenlenmiştir.