- 2284 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
**Canım Acıyor **
Canım acıyor
Yaşamım, amacım, gayem ,umudum, sevinçlerim her şeyim yarım kaldı bu yaşamda nedendir?niçindir diye sorma bir ana evladına ağlarken ben nasıl mutlu olurum bu yaşamda kahretsin nedir ? bu kan sevgisi nedir? bu can almalar nedir? neden? sebepsiz savaşlar kimle neyi paylaşamıyoruz bir bütün olmak varken paramparça yaşamak niye .Bölük pörçük yaşamın ne tadı olur bu hayatta ,
Her an savaş korkusuyla yaşıyoruz ve en büyük bedeli de suçsuz çocuklar sebepsizce ve hayatlarının en güzel yaşlarında silah sesi ve kan kokusuyla büyümeleri ,ölmeleri düşünsenize bir kere ,hiç ama hiçbir zaman hiçbir şekilde akıllarında benliklerinden çıkayacak onların yaşadıkları . Bir takım bencil düşünen insan yüzünden sadece kendi egolarını tatmin etmek için başvurdukları bu yol yol değildir. Bırakın can almayı can acıtmaya bile kimsenin bu kadar hakkı yoktur .İster kardeş olsun ister yan komşu onların canı acıdığında bizimde canım acımalı bizimde gözümüzde yaş akmalı yani duyarsız kalmamalıyız bu yaşanan durumlarda elimizden ne geliyorsa yapmalıyız . Git gide yaşanmaz hale gelen bu bencillik ve çıkar ilişkileri yüzünden suçsuz insanların da yaşamlarını kaybetmezsi hele hele yaşananlardan haberi bile olmayan körpe yürekli çocukların hiç suçu yokken ölmelerine insanın canı dayanmıyor. Son yaşanan Gazze ‘de ölen onca insan ve onca küçük çocukların ölmesi benimde yüreğimi acıttı o yüzden canım çok acıyor.Elimizden ne gelirse Türk halkı ve bizler birey olarak elimizden gelen ne varsa yapmalıyız ki bir doğru adım da bizden gelsin belki çok ırak istediğimizde yanlarında yaralarını saramayız,acılarını paylaşamayız ama uzakta olsa orda yaşanan o zulümlere imkan veren kişilere tepkimizi yapacağımız faaliyet ve yapabileceğimiz yardımlarımızla belki kanayan ve kanayınca izi kalan yaralarını sarmaya yardım etmiş oluruz. Biz atalarımızdan dedelerimizden hep bunu gördük yardım ve dayanışma elimizden ne gelirse bir adım da biz atmalıyız .
Tabi en çok içimin sızladığı sebepsiz ölen çocuklar acıması ve merhameti olmayan kendi çıkarları için kan döken zalimlerin aciz durumda kalıp bu savaşı başlatmalarıdır. Şimdi durmanın zamanı değil, dayanışma ve el birliği ile bu kardeşlerimize yardım eli uzatmak insanlık görevidir .Biz Türk milleti olarak eğer bir bayrak alında toplanıp marşımız okuyorsak ne mutlu bize kanayan yaraya merhem olmak için sokaklara dökülüp haksızlığa karşı sesimizi duyuruyorsak ne mutlu bize .Gelin biz birlik olup el ele vererek Gazze’de yaşanan bu savaşa ve bu savaşı çıkaranlara en çabuk nasıl oluyorsa yardım edelim bize yakışanı yapalım . Yaşanan hayatın yapılan haksızlıkların bedeli kendince yaşayan bu halk olmamalıdır.
“Her ne ararsan kendinde ara Kudüs’ de Mekke de Hacda değildir” bu güzel sözle yola çıkalım ve gönül köprüsü kurarak Gazze’ye yardım eli uzatalım .
Gazze’de akan yaşta bizim
Ağlayan çocuk anada bizim
Akan kan damlayan yaşta bizim
Söyleyecek son sözde bizim
g.k
YORUMLAR
“Her ne ararsan kendinde ara Kudüs’ de Mekke de Hacda değildir” bu güzel sözle yola çıkalım ve gönül köprüsü kurarak Gazze’ye yardım eli uzatalım .
Gazze’de akan yaşta bizim
Ağlayan çocuk anada bizim
Akan kan damlayan yaşta bizim
Söyleyecek son sözde bizim
......
Tebrik ederim duyarlı yüreğinizi.
Gazze’de akan yaşta bizim.......keşke o yaşlar hiç akmasa
Ağlayan çocuk anada bizim........keşke o analara çocuklarınıza hiş bir şey olmayaçak diye bilsek.
Akan kan damlayan yaşta bizim.........keşke o akan kanlara engel olabilsek .
Söyleyecek son sözde bizim ..............keşke o insanlara toprak için savaşmayın yıllarca kardeşce yaşadınız da şimdi bu vahşet niye diye bilsek .bacım o güzel duyarlı yüreğine sağlık