- 1629 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
PARALEL DEVLET
PARALEL DEVLET
Bir millet düşünün.Bu milletin tarihi süreç içinden süzülüp gelmiş büyük bir ülküsü var.Ne hazin ki bu değerler bir takım toplum mühendisleri tarafından rahatlıkla değiştirilmekte bu gün ak dediğimize yarın kara deme noktasına getirilmekteyiz.
Paralel devlet ile anlatmak istediğim toplumun medya ve sivil toplum örgütleri tarafından bilinçli bir şekilde bir amaca dönük olarak yönlendirilmesi-kandırılmasıdır.
Sivil Toplum örgütleri dışarıdan kaynaklı ve kendi ülkelerinin çıkarlarına hizmet etmek maksadıyla içimizden olan insanları da satın alarak;
-Özellikle gündem saptırma
-Magazinsel saptırma
-Uzun vadede kültür erozyonu yaratmak.Yerine başka bir kültürü ikame etmek
-Siyaseti kontrol etmek,tehdit etmek,
gibi görevleri üstlenmişlerdir.
Millet olarak tek bir Ülkü etrafında toplanamadığımıza göre önümüzdeki günlerde de Ankara’nın paralel devlet tarafından yönetilmesi kaçınılmazdır.
Allah(cc)ın bizi Ülkü sahibi kılması dileğiyle esenlikler dilerim.
Yorum: Çiçi KAĞAN
YORUMLAR
Ne demiş isek O. Biz devlete duygusal bakmayız, kimseye yandaşlık yapmayız. Hükümete diyet borcumuz yoktur. Din kimsenin tekelinde değildir ve din bugün Tarikatlar tarafından işgal altındadır. 20 önce düşündüğümüz konular peş peşe gerçekleşmektedir.
Feraset sahibi olmak hayata bilimin bilgi ve belgenin ışığında bakmaktan geçmektedir.
Dinler arası diyalog yada Haniflik dinini icad etmek, emperyalizmin oyunudur.
Tarikatkatların iyisi kötüsü olmaz,tamamı Devlet ve İslam düşmanıdır.
Yarınlara dönük analizler için şunu söyleyebilirim.Devletin en çok buhrana girdiği dönemde yeniden çoban ateşinin parlayacağı günlerdir.
güzel bir tesbit bu ülkeyi yeniden türkleştirmek gerek diye düşünüyorum.sayın bahçeli bi düşünsün ülküocaklarını kapatmakla doğrumu yaptımdiye emperyalizme yenildik mandacılar önsafta nerde savunanlar askarlerimizi hangi kavga için şehit veriyoruz bu ülkenin türkleştirilmesi gerek yeniden yapıllandırılması gerek böyle nereye gider bu millet
bir devlet bu kadar darbeye dayana bilirmi.türkiye cumhuriyeti yıkılırken tutmak gerek yeniden.
Hiçbir delil olmadığını nereden biliyoruz?
Hurşit Tolon kaç aydır tutuklu, tutukluluğuna her itiraz niçin mahkeme tarafından reddediliyor?(savcı tarafından değil, mahkeme tarafından)..
BUnları düşünmek lazım.Süren soruşturmada, delillerin diğer başka zanlılara ulaşılmasına yarayacak bilgilerin ortalara saçılmasını beklemek doğru olmaz.
Perinçeklerden, ferit ilseverlerden, yalçın küçüklerden ilhan selçuklardan Türke de Türkçüye de,Türkiyeye de fayda geleceğine inanmıyorum.Ne zamandır geçmişin marksistleri Türkçülerin idolü oldu?
Bu marksistlerle ergenekon çetecilerinin ilişkileri nedir, hangi amaç bu ekibi biraraya getirmiştir?Bu kompozisyona itirazı olmayanların ne Türkçülüğünden ne milliyetçiliğinden bahsedilebilir bana göre.
28 şubatta hortumlanan 40 milyar dolara yakın batık banka
paraları kimlerin cebine gitti?Terör yüzünden ülkenin kaybettiği yüzlerce milyar dolarların hesabını kimler verecek?Terör örgütü kurup yönetenler, birbirlerine hatta askerlere dahi kurşun sıktıranlar varsa bunların ortaya çıkması kimi niçin rahatsız etsin?Uyuşturucu trafiğinden nemalananların terörün bitmemesi için çabalamaları gerçekse ortaya çıkması kimi huzursuz etsin?
Yargı süreci işliyor, çomak sokulmazsa çoğu hususu aydınlatacaktır eminim.
cicikagan
TSK, iddiaların üstünü örtmek isteyenlerce yıpratılabilir ancak bana göre.
Daha önceki gün Bahtiyar Paşa ve Rıdvan albayın şehit edilmeleri konusundaki şüpheler nedeniyle ergenekon soruşturması kapsamına alınması gündemdeydi.İddialar, ergenekon örgütünün yaptığı eylem ve operasyonların bu şehit edilen askerlerimiz tarafından tespit edilmesi ve karşı çıkmaları nedeniyle şehit edildiği yönünde.Keza Eşref Bitlis paşa ve diğer bir çok terör faaliyetinin bu çeteleşme tarafından yapıldığı iddiaları ortada kalırsa daha yıpratıcı olmaz mı?
Son teslim olan Levent Ersöz paşa, adaletten kaçıyorsa, sahte kimlikle yakalanıyorsa bu TSK yı niye yıpratsın? Şayet emekli asker diye bu yaptıklarının hesabı sorulmaz ise asıl yıpratmadan bahsedilebilir.
Perinçek, Yalçın Küçük, Ferit İlsever Apo ile kanka vaziyette fotografları internette adeta rekor kıran ergenekon zanlıları hatırlarsanız. Bunları ve bunlarla işbirliği yapan, bunlarla örgüt arkadaşlığı yapanları asla vatansever milliyetçi, ulus devletçi olarak görmek mümkün değil.
Zanlıları gözaltına aldıran, soruşturmayı sürdüren devletin savcılarını, savcının taleplerini onaylayan, operasyon iznini veren mahkemelerini, yargıçlarını suçlarken devletin bu kurumlarını yıpratmaktan bahsetmiyorsak, suça karışmış devlet görevlilerinin soruşturulmaları, cezalandırılmaları da o devlet kurumlarını yıpratmaz. Aksine güçlendirir kanımca.
Değerlendirme farklılıkları olacaktır elbet.
Özür dileme kampanyasının 2 yıl önce de olduğunu hatırlayamadım, belki de 2 yıl önce yazdınız ama bugünlerde de güncellediniz bilemiyorum.Zira özür dileme kampanyası en fazla 1 aylık bir hadise.
Ergenekon ismi anlıyoruz ki 2001 yılındaki video kayıtlarında dahi geçiyor örgüt olarak.Ülke gündemine girmesi geç kalmış bana göre.
Örgütlerine bu ismi verenler daha titiz olmalıydı bana göre.
Atatürk ve TSK konusundaki hassasiyetleri de bu örgütün suistimal ettiği anlaşılıyor son olayların ışığında bakarsak.TSK zaten suça karışmış ergenkoncularla ilgili gerekenleri yapıyor.Yapmaz ise asıl yıpranırdı zaten bana göre.Kaçak emekli general örneğin bugün sahte kimlikle yakalandı.Bir yarbay cephanelikle yakalandı, TSK hakında hemen soruşturma açtı ve tutukladı.
TSk yı ve Atatürkü kullanarak suistimallerde bulunmak ve suç örgütleri kurup yönetmek, bu kurum ve kavramlara daha çok zarar verir. Buna cüret edildiği anlaşılıyor.
Bu bahsi geçen örgütün de zaten ABd karşıtı olduğunu söylemek zor.Düşünün, ABD iran ile ihtilaflı ama bu örgüt ve ona destek verenlerin medyalarında söylemlerinde İran sürekli kötüleniyor.Bir nevi İran ile Türkiyenin arasının açılmasına hizmet eden çevreler sıkı ergenekon destekçisi.
Kaldı ki, zaten örgütün üst düzeyinde ABD ilşkisi daha net ortaya çıkıyor.Masum ve samimi vatandaşların ABD antipatisinden de istifade etmek için kullandıkları, asıl hamiyi gizlemeye yönelik bir saptırma olarak düşünüyorum ABD argümanını..
Aslında ergenekonu tarif etmişsiniz, ama başak bir şeyleri hedefe koymuşsunuz.
Bahsettiğiniz paralel yapılanma ergenekonun kendisi zaten:)
Perleler, Rubinler boşuna çalışmıyor yani:)
Üstelik bu yapılanmada, terörden, uyuşturucudan, silah ticaretinden nemalanma daha baskın. Üstelik bu amaçlar için kendi savcısını askerini aydınını dahi amaca götüren yolda katletmek dahi mubah.İddialar o yönde, iplik pazara çıktı çıkacak.Görünen tablodan edindiğim izlenim böyle benim.
Aslolan ne bürokrasi, ne ticaret, ne siyaset, ne sanat, ne bilim; kısaca hiç bir yerde olmayanı görmektir.
Her tarafı kripto etnik, dinci, mezhepçi ve işbirlikçi mandacı tayfa tarafından sarılmış şekil de, yarı sömürge halden tam sömürgeleştirilmek hal üzere olmaya direnmektir !
Atatürk emaneti aziz Türkiye Cumhuriyeti'ne Türk/Türkmeni hakim kılıp iktidar etmektir !..
Gerisi hikayedir, laf-ü güzaftır !
Azmimiz kırılmasın, inancımız bitmesin..
Emperyalizm ve onun çok türevli maskelileri yenileceklerdir!
200 yıllık mo(r)on tarik ve tarihi olan devlet bizi yıkamaz.
Defolup gideceklerdir! Zaten eceli gelmiş köpektir emperyalizm, Türk'e uyluyor, görecek anasının hörekesini !..
Anda eyvallah..
Göktürkmen tarafından 1/15/2009 6:58:47 AM zamanında düzenlenmiştir.