Gazze-İsrail-Türkiye-Armageddon
Değiştirilmesi teklif dahi edilemeyen maddelerin Anayasa’sında yer aldığı bir ülkede yaşıyoruz. Bu devlet, 1948’de kurulan katil İsrail’i ilk tanıyan ülke olma kara lekesini taşıyor maalesef. Bugün ekonomimiz İsrail’e, ABD’ye, Batı’ya endekslenmiş durumda. Biz, Ergenekon denen illetle boğuşurken İsrail dindaşlarımızı bombalıyor. Hükümetin İsrail’e aba altından sopa göstermesi bile yeter aslında; fakat Yahudi yıllardır sarf ettiği emeklerin semeresini topluyor. Köşebaşlarına yerleştirdiği köleleri, Efendi’lerine itaat etmek zorunda oldukları için yönettikleri Müslüman halkları dizginleme görevini başarıyla yapıyorlar. Siyonistlerin iktidar yaptığı, Dünyanın dört bir yanındaki Mason yöneticiler, İsrail aleyhinde hiçbir eylemde bulunmaya yanaşmıyorlar. Yahudi, kesinlikle halklardan korkmaz. "Halklar, koyun sürüleri gibidirler. Onların gözleri kördür. Biz onları istediğimiz yere sürükleriz." şeklindeki Siyon Protokolü’nün nasıl gerçek olduğunu yıllardır görüyoruz. Gazze Katliamı, belki de Armageddon’un, yâni Kıyâmet Savaşı’nın başlangıcıdır. İsrail’in elinde onca Atom bombası; hatta nötron bombası varken İsrail’i dize getirmek hiç de kolay olmayacaktır. Üstelik, İsrail’in arkasında onu her hâl ü kârda destekleyen ve olağanüstü yardımlarda bulunan bir ABD vardır. Cenab-ı Hak, istese, bu kâfirlerin anında canlarını alır; fakat İslam âlemini bir imtihana tabi tutuyor. Biz, Allah’ın dinine yardım edersek, O da bize yardım eder.
Kâfirler gürûhuna karşı bize yardım et Yârabbi! Zafer, inananlarındır.