- 1243 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Günsüz Ömrüm
Ömür bir kuş ablacığım..Kanadına sığındığın , sevdalarını serçe yüreğinde barındırdığın ,
kanamadığın,doyumsayamadığın şöyle bir oh diyemediğin bir zamandı.Yamandı ömür, yamalıydı ömür.
Ve hatta, an dan ibaretti.Var ile yok arasına sıkışan zaman dilimiydi.
Neler öğrendik değil mi ,şu hayırsız ve bir o kadar da günsüz ömrümüzde !
Annemizi kaybettik.Henüz küçücük yüreğimizle , ermeyen aklımızla acıyı yar bildik.Kendi dünyamızı kavurduk yoksul soframızda, öğünlerimizi geçiştirdik..
Yüreğimiz de hep bizimle büyüyecek olan sızımızı,annesizliğimizi sakladık.Bilen biliyordu ya, acımsayarak bakıyordu ya yüzümüze, işte ben hep o zamanlar daha çok , daha çok eziliyordum.Eziliyordum işte !
Sen ise benden bir kaç yaş daha büyüktün ve annemin elbisesini giyip annem oluyordun.
Sarıyordun sızlayan öksüzlüğümüzü küçük kollarınla.
Sonra babamızı kaybettik ve çok yalnızlık çektik bu kısa ve günsüz ömrümüzde.Birbirimizin annesi olmuştuk daha küçük yaşlarımızda .Sonra da babası olduk adeta.Her gelen kederi beraber göğüslüyor, yine beraber gülümsüyorduk.
Ben, bu satırları yazarken , seni de kaybedeceğimi düşündüm bu sabah.
Hayırsız bir rüyanın etkisinde olmayı isterdim oysa !
Elimi attığım dallarımın, yavaş yavaş kırılıp, avucumun arasından kayıp gittiğini seyrediyorum ne acı !
Soğuk yüzlü ölüm denen misafirimizin, etrafımızda dolaştığını hissediyorum.Ve günsüz ömrümüze göz dikmiş, baş ucumuzda bekliyor !
Bunu anlayabiliyorum, onu tanıyorum.Kolumu kanadımı kırdığı günden beri hemde.Ve şimdi kanadımın teleğinde dolaşıyor neyleyim ki.
İnşallah, günsüzlüğümüze doğmayan güneşimiz,annemin ve babamın yanında hiç batmaz !
Dualarım seninle...
YORUMLAR
Gerçek o kadar acımasız ki,
İnsanın elini öperken ısıracak kadar acımasız.
Isdırabın içinde yolunu bulmaya çalışmak, erken büyütüyor insanı.
Yazılarınızda duyguyu gönül gözü açık olan her insan hissedebilir.
gülün dikeni tarafından 1/27/2009 11:43:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Soğuk yüzlü ölüm denen misafirimizin, etrafımızda dolaştığını hissediyorum.Ve günsüz ömrümüze göz dikmiş, baş ucumuzda bekliyor !
...
Ne güzel ifadeler.
Şu an bile ZULMÜNE devam eden(ALLAH'IN LANETİ BUNLARIN ÜZERİNE OLSUN) o zalimlerinde AH KEŞKE BU ANLAYIŞ İÇERSİNDE OLABİLSELERDİ...
Ölümü ÇOK YERLİ YERİNDE MİSAFİRE BENZETMİŞSİNİZ.
Ki inancımıza göre de biz ölümü mekan değişikliği olarak algılarız.
Değil midir ki ölüm BİR ODADAN DİĞER ODAYA GEÇİŞ...
Güzel,anlamlı duygu yüklü yazınız için tebrik eder,saygılar sunarım.
İsmail HAŞİMOĞLU
''Yüreğimizde hep bizimle büyüyecek olan sızımızı,annesizliğimizi sakladık.Bilen biliyordu ya, acımsayarak bakıyordu ya yüzümüze, işte ben hep o zamanlar daha çok , daha çok eziliyordum.Eziliyordum işte !
........................................................................
Soğuk yüzlü ölüm denen misafirimizin, etrafımızda dolaştığını hissediyorum.Ve günsüz ömrümüze göz dikmiş, baş ucumuzda bekliyor ! ''
Hüznü yaşatıyor yazı....
Fikret TEZAL tarafından 1/15/2009 9:43:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
''Sen ise benden bir kaç yaş daha büyüktün ve annemin elbisesini giyip annem oluyordun.''ÇOK DOKUNDU İÇİME NESİR ŞİİR AMA ÇOK DERİN HZÜNLER YAŞATTI BANA...
.............................................ACILAR ÇEKEÇEKE GEL BU GÜNE VE ERKEN TERKET DÜNYAYI BU YÜZDEN...
ACI ÜSTÜNE ACI...ÇEK ELİN FELEK DEFOL GİT BE AZRAİL...BULA BULA BİZİ Mİ BULDUN; SENİN DE Mİ GÜCÜN GARİBANA YETİYOR BE; YETER!!! YETER!!! YETER !!!
SELAM SVEGİVE SAYGIMLA ACİL ŞİFALAR DİERİM...10 PUAN
Ne kadar güzel sözler damladı yüreğinizden.Sağolun.Kimsenin gülü düşmesin dilerim.
Dilerim ki günsüz ömür yerine, gülistan bağlarına bezensin her yürek..Kanadı kırılmasın öksüz kuşların..Teleğine dokunmasın ölümün soğuk yüzü..
Ne kadar hayal ise hayat,o kadar da gerçek.Değil mi.
Teşekkür ederim ..Gülünüz solmasın.