- 714 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
DOĞRUSU BU MU?
ahhh...en doğru yanlışım benim senden sonra olmadı bir türlü ... ben cok yanlış yanlışlar yaptım...kalbimin gemisi alırken limanından demirini klavuzsuz pusulasız bir yolculuga cıktı yüreğim, ama küreklerimide coktan atmıştım denize... yelkenim yırtık pırtık bir yolculuga cıktı yüreğim... hemde fırtınalara bıraktım tüm kalvuzluğu, işte senden uzaklaşamama çaresizliğinde sisli limanlara demir attım ... nereye geldiğimi düşünmeden amaç sadece senden gidebilmekti...başardın mı diye sorarsan hayır!... hep bir şey eksikti ...bulamadım ...savruldum o limandan başka bir limana ..
gemim su almaya başlladı battım battım battım ... kıyıya vurdu yaşayan cesedim ...simdi gemim ve ben tersanesine cekildi ...cıkarmıyım bilmem bundan sonra acık denizlere...
peki neden bu limanı terk ettin ...
soraccaksın elbet..
sende hep bir yanlış yanım vardı ...
bazı gerçekleri ben yenemedim bir türlü
hep canım acıdı... acıttı... acıttın... yandım ...
sen bir hazine olarak kalacaksın hayatımda...
delik deşik oldum inan
ama bilki cok yanlış yaptım ben sevilecek insanlığım kalmadı benim ama tooplamaya calışıyorum kendimi... artık aşık olduğuım kentteyim burda yorumluyorum kendimi yeniden birini yaratmaya çalışıyorum
beni AFFET hayatta kararlarımız olmadan kararsızlıklarda boğuyoruz aşkı ...
şiirlerde takip edeceğim seni... beni... bizi... kendine ii bak
ukte ve nokta ...
YORUMLAR
çaresizlikmi bu aşkın anlatımı yoksa hatalarmı bir noktanın sebebi...hatalar yıpratır elbet ama olmaz insan hatasız aşk kadar kutsalda olsa sınavın vardır yaptığın bir yanlışın...yazını beyendim... harika ifade ediyosun kendini umarım öyle bir limana sığınmazsın hayatında çekilmezsin kabuğuna hep dik olsun başın hep mutlu olsun yaşamın...