KENDİME UZAĞIM_
Kendime o kadar uzağım ki ben;nadir ağlayabiliyorum acılarıma artık,
Durmadan ağlamak biçare...Ben ben değilim seni sarayım seweyim ben ben değilim kollarında ağlayayım.Aklımda sewgilim gururla gülümseyen gözlerin...
Ama ben ben değilim senden özür dileyeyim,ben öyle bir benimki gizli saklı ağlayan ağlamaktan bile korkan bir ben!O gittiğin günden beri benliğimi bir şey canımdan kopararak aldı.Herşey anlamsız bir çukur şimdi...Sewgimin tekabülü ancak bu şiirler ve bir kaç damla gözyaşı; üzgünüm söyleyemem seni sevdiğimi aynada kendime bakarak söylerim bazen...
O şerefsiz oyunu oynarken yine sen we ardından gelen bir kaç damla gözyaşı.Gözyaşlarıma şerefsizliğimi kattığımı sanıyorum belkide bir bir akıtıyorum.Bazen düşünemesemde gerçeği insan bir kere sewer sewgilim...Bir kere yaşar o heyecanı!Ben kalp atışlarımı seninle duyardım sen hissetmezdin ama ben duyardım.Aklıma geldiğinde gülümserdimWe seni düşünmeye dewam ederdim...Söyle şimdi nasıl unutmuş olabilirim seni tek kelimeme bile inanmayan günümdeki seni!
Başkası oldu sen yanımda değilken olamaz diyememde e tabi klasik insan gerçeği sewgilim ama senin yerinde ne kimse oldu nede olabilir...biliyorum canım biliyorum bizimki afilli bi sewgiydi.Yanında olmayan bir sewgili...Fazlasını beklemem hataydı.
Gittin ya şimdi sen koca bir bahaneyle yaşanılmamışlıklar elimizde şimdi.
Ama sakın sewme beni
Bil seni ne kadar sewdiğimi
Ama sakın sewme beni
Bil senin için ne kadar çok şey anlamdırdığımı
Bil gizlice gözlerim için ağladığımı
Hiç bi zaman sana ihanet etmediğimi
Ama sakın sewme beni!!!
Çünkü senin gözlerin eskisi gibi bakmaz bana biliyorum.Gözlerinin nasıl bakıcağınıda az çok tahmin edebiliyorum...Koca bir kin büyük bir alay...sakın sewme beni,istemiyorum ki yalan sewgini....
.SİNEM.