Bu yazacaklarımı Hatırla Sevgili..
Avrupa yakasında oturan Genco;
-Aman annem görmesin..kaygısı taşıyarak Akasya durağında işe başlayacaksa..
Arka sokaklarda oturan Asi baba ocağında bıçak sırtında yaşayacaksa..
İpsiz Recep ile Elif bir yuva kurup canım ailem cümlesini boşa harcamayıp üzerine birde bez bebek yapacaklarsa..
Gazi’nin eşref saati geldiğinde doktorların karşısına çıkıp;
-Aşk yakar adamı..diye bas bas bağıracaksa..
Mert ile Gert Kurtlar vadisi denilen yerde bulunan Limon ağacının altında sırtüstü yatacaklarsa..
Pars Narko Terör özel birimi tarafından yakalanan Pulsar parmaklıklar arkasında Prenses Perfinya kod adlı Selenayı gambazlamayacaksa..
Aşk-ı Memnu isimli romanı okuyup başında kavak yelleri esen Sıla dudaktan kalbe kadar son ağa’ya sırılsıklam aşık olacaksa..
Servet avcısı olan Adanalı yaprak dökümü zamanı yalancı romantik kıvamında tatlı bela Fadime’yi yol arkadaşım olurmusun vaatleriyle kandıracaksa..
Kalpsiz adam;
-Hakkını helal et.Annem.diye vedalaşıp askere gittiğinde her önüne gelene..
-Emret Komutanım..diyecekse..
Ece doludizgin yıllardan sonra köşesine çekilip dantel örecekse..
İki aile ebeveynleri gece gündüz durmadan;
-Hayatlarımız yazılsa roman olur..diyerek acı hayatlarını unutmamaya yemin edeceklerse..
Düğün şarkıcısı karayılan postuna bürünüp küçük kadınları kandırıp adı kız takımı olan müzik grubu kurup Eurovision şarkı yarışmasının tek Türkiye elemelerine katılacaksa..
Menekşe ile Halil;
-Elveda Rumeli..diyerek Halil’in Amerikada bulunan Süperbabaannesinin yanına göç edeceklerse..
Yeni gelecek olan yılda benim sağır odamda sessiz gemilerim sessiz fırtınalara tutulup duracaklar..
Yoksa yoksamı..
-Çok güzel hareketler bunlarmı..
Yoksa..
-Komedi dükkanı değilde nedir durumlarımı..
Başkada bir şey değil..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.