- 630 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNLÜĞÜMDEN-5
GÜNLÜĞÜMDEN-5 11.01.2009
Radyodan istek yaptım Tutku.Arkadaşımın radyosu.Şu internet,ne harika bir şey?Özel radyon bile oluyor.Sanırım çok uzak olmayan bir gelecekte,ben de D.J.olurum.Sesim çok mikrofonik ve telaffuzum düzgün.Biraz da çalıştım mı?Epey iyi olurum.Şu an radyoda beni anlatıyorlar.
12.01.2009 Sevgili Tutku,dün bu yazıyı bitiremedim.Hep radyoya yazdım,onlarla söyleştim.Hep benim istediğim şarkıları çaldılar.şiirlerimi okudular.Tüm yaşamımın tanıtımını yaptılar.Değişik,güzel bir zaman dilimiydi.Tanımlayamayacağım duygular yaşadığım.
Herkes,benim pozitif enerjimden sözediyor.Evet,onların gördüğünden,sandığından çok,çok fazla enerji,pozitif enerjim var.Yerimde duramayışım bundan.Temeli beni oluşturan doğa ya da tanrıdan olsa da.Uzak ya da yakın dostlarımdan,insanlardan,kısacası:Sevgiden alıyorum,çoğaltıyorum ve dağıtıyorum bu enerjiyi.
Bu gün de beni tanıtıyorlar,aynı radyoda.Böylesi sevilmek,değer verilmek,çok güzel.Tüm gücümle layık olmaya çalışıyorum.Boşuna sevmiyorum ben insanları.Öylesine iyiliklerle-güzelliklerle karşılaşıyorum ki…Herkes gibi,karşıtlıkları yaşadığım da oluyor.Ama olumsuzlukları atlamayı,aşmayı,bana engel olmamasını öğrendim.Derinlerde,en derinlerde,ağır tortular oluşsa da.
Sevgili Tutku.Artık her sabah ve tüm anlarda,özgürlük diyorum.Çünkü,yazabilmek-üretebilmek için,kesin özgür olmalıyım.Şimdiki ortamımda,önüm kapatılıyor,engel olunuyor.Kısacık anlarda,iki arada-bir derede yazmaya çalışıyorum.Ve içimde kalıyor,çoğu şey.Üzülüyorum,çok üzülüyorum.Sosyal hayatım yok ediliyor.Ne adına bilmiyorum?Kuralları benim için hafifletebilirlerdi.Yanlışımı görmediler.Bilinçli olduğumu biliyorlar.Boş ver be Tutku.Eğer bedeller çok ağır geliyorsa?Ödememenin yollarını bulmak durumundayım.Ve bulunuyor da.
Her şey yoluna girip,kendi evime bir gidebilsem Tutku.Beklemek,acaba ne zaman?nasıl olacak?Ah bir an önce olsa,duyguları.Sorunları çözümleyebilecek miyiz?düşünceleri.Geleceği görmeye çalışmak.Hayatım boyunca özlediğim,istediğim bir şeye,bir an önce kavuşma istemi.Sabırsızlık.Son birkaç haftadır karmakarışık,huzursuzum.Sıkılıyorum.Buradaki görevlerimi de yapıyorum.Ama yalnızca bedenim burada.Her zaman,en az iki tane oldum. Zaten.Şimdi kaç taneyim?bilmiyorum.
Birkaç dergiye yazıyorum.Sürekli yazı yazmamı istedikleri gazete-dergi var.Radyolardan D.J.lik teklifleri var.Bunların hepsini ve başka şeyler de yapabilirim.Ama burada değil.Öyle güzel şeyler düşünüyor ve düşlüyorum ki sevgili Tutku.Bir an önce,kendi düzenime geçmeliyim.Olacak,olmalı.Bir de,kendi hayatımı kazanmaya başlasam?İşte o zaman,harika olacak.Şimdilik,yapılacak maddi yardımları kabul etme durumundayım.Hayatımı istediğim,düşlediğimce kazandığımda.Bu yardımları,başka gerek duyanlara yönlendirdiğim gibi.Ben de yardım ederim.O günleri,bir görebilsem?
Her şey olağan akışında giderken,birdenbire bir dönemeçte buluveriyorsun kendini.Hayat,inanılmaz sürprizlerle,mucizelerle dopdolu.Asla umutsuz-karamsar olmamak gerek.Ne kadar pozitif olursan?( Çok acı çeksen bile.)O kadar olumlu şeyler,güzel insanlar geliyor sana.Bana öyle oluyor sevgili Tutku.Sanki etrafımda,görünmeyen melekler var.Buna kesinlikle eminim.Yapılmak istenen bir kötülük,bir olumsuzluk,bir olay,bana dokunamadan geçip gidiyor.Bir şeyler,beni koruyor.Şaşkınlıkla,kezlerce buna tanık oldum.Ve sonsuz teşekkürler ettim.
Zaman zaman,çılgın riskler almam belki bu yüzden.Sanki hissediyorum,olumsuz şeylerin olmayacağını.Düşünüyorum da,tüm hayatım,gerçekten çılgın risklerle dopdolu.Çocuksu saflığım mı beni koruyan?Belki de tamamen çıkarsız,yalansız sevebilme gücümdür.YAŞASIN SEVGİ.HEP YAŞASIN.SONSUZA DEK.VE HERŞEYİ,HERKESİ SARIP SARMALASIN.
Nilgün ACAR
12. 01. 2009