- 1044 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İmkânsız Âşk’ıma Mektup
Bir gün diyorum göçüp gidersem bu dünyadan, ne kadar ararsın beni. Ya da arar mısın? Bilemiyorum. Bu sorunun cevabını asla öğrenemeyeceğimi çok iyi biliyorum. Neye üzülüyorum biliyor musun? Bu kadar çok sevmişken ve emek vermişken, bu aşka. Her şeyin bir an da ellerimden uçup gitmesine. Ki hak etmedim böylesi bir hareketi. Neyse olan oldu artık ne desem de boş. zaten en başından belliydi beni sevmediğin. Benimki sadece bir hayaldi işte. Hani derler ya “Aç tavuk kendini buğday ambarında görürmüş” benimkide o hesap. Bir rüya idi gördüğüm uyandım ve bitti. Kısa da olsa güzel bir masalı yaşadım hiç pişman değilim. Ve seni tanımış olmaktan çok mutluyum.
Hayal denizinde yüzdürdüğüm gemilerimi batırıyorum şimdilerde tek, tek. Tek gerçeğim olan sensizliğimle baş, başa kaldım bir denizin ortasında. Bekliyorum dalgaların beni kıyıya atacağı zamanı.. İçimde tarif edemeyeceğim acılar yumağı var. Sanki. her şey dolanmış birbirine. Öyle çözümsüz bir bilmece oldu ki hayatım artık yaşamak istediğimden bile emin değilim. Olsun, olsun be gülüm buda bana bir ders olsun. Doymadım yediğim tekmelere yıkamadı beni bunca darbe. Ama bir gün sessiz sedasız gideceğim hayalimdeki o yere. Kimseler anlamayacak ve hissetmeyecek beklide en ümitli en mutlu olduğum bir anda veda edeceğim tüm sevdiklerime. Bilemiyorum. hayat bu, ne zaman ne getireceği belli olmaz değil mi? Önemli olan geride bırakacaklarım sanırım. Ve öyle sanıyorum ki benden geriye hiç bir şey kalmayacak. O kadar çabuk tükettim ki her şeyi daha bu yaşta kaybettim yaşama sevincimi hayatım hep depresyonla mücadele ile geçti ve aslını istersen yoruldum artık nefes almaktan.
Biliyorum bu satırları okuduğunda vicdanın rahatsız olacak ve belki de başıma geleceklerden kendini sorumlu hissedeceksin ama bebeğim şunu bil ki. Bu benim seçimim senin bunda bir hatan olamaz. O yüzden rahat ol korkma kendi canımı alacak kadar becerikli değilim. Sadece içimin çürüdüğünü hissediyorum ve artık bedenimin bu kadar çok acıya dayanamayacağına inanıyorum. Sen benim için yaşama sevinci oldun hayat kaynağı oldun verdiklerin için çok teşekkürediyorum. Nefes aldığım sürece mutluluk kaynağım olacaksın senin varlığınla hayat bulacağım inan. Yanımda olamasan bile ellerine dokunamasam bile yüreğimle her zaman yanında olacağım bundan emin ol. Ben senin görünmeyen meleğin olacağım. Tıpkı başına bela olduğum gibi. Sana verdiğim tüm sıkıntılar için ve yaşattığım kötü anlar için özür diliyorum ne olur affet beni. Ve anla ki ben seni sevmekten başka ve seni mutlu etmekten başka bir şey düşünmedim ve de istemedim. Sana asla veda etmedim ve etmeyeceğim ama artık peşine de düşmeyeceğim özgür bıraktım seni. Aç kanatlarını uçabildiğin kadar uzaklara uç. Kaç benden hiç fark etmez ki.sen içimde yaşıyorsun artık benden öte bir ben olmuşsun ne yapsam da sende asla kopamam ki.
SEN’ içimde kanımla canımla beslediğim sevdamsın benim. Yüzümün gülen yanı ve asi ruhumun durulmayan fırtınasısın. Sende hayatı gördü gözlerim. Ellerim seninle yazmayı öğrendi yüreğim aşkın için çarptığında anladım var olduğumu..yani kısaca sen benim bu dünyada ve dahi öteki dünyada yaşadığım ve yaşatacağım tek aşkım olarak kalacaksın.
Seni seviyorum…
YORUMLAR
''Hayal denizinde yüzdürdüğüm gemilerimi batırıyorum şimdilerde tek, tek. Tek gerçeğim olan sensizliğimle baş başa kaldım bir denizin ortasında. Bekliyorum dalgaların beni kıyıya atacağı zamanı..
.......................................................................
Sende hayatı gördü gözlerim. Ellerim seninle yazmayı öğrendi ,yüreğim aşkın için çarptığında anladım ,var olduğumu..''
Güzel...