- 680 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Soru /n /larım /ız !..
Günlerdir ne gazeteleri okuyabiliyorum, ne de haber izleyebiliyorum.Gün geçtikçe, huzura yaklaşmak yerine daha çok uzaklaştığımızı görüyor ve kaygılanıyorum..Filistine yapılan insanlık ayıbı, ülkem de olan yolsuzluk ve aşırı derinlik beni endişelendiriyor.Hangi kanalı zaplasam farklı bir tutumla karşılaşıyorum.Hangi gazeteye baksam taraf tuttuğunu seziyorum.Kime inanacağımı iyice şaşırdım.Çünkü herkes kaymağını koruyor,çıkarı için gerçekleri örtülü anlatıyor.Devletimin kanalı ise uyuyor gibi anlatıyor.Telaşa gerek yok der gibi.
Kim dürüst, kim kime çalışıyor, kim gerçekten suçlu, kim haklı anlamak oldukça güç ve çözümsüz çelişkiler yumağı.
Birisi anlatsın gerçekten neler oluyor, neden oluyor.
Yoksa planlananlar, içerideki yılan başının dışarı çıkması için kurulmuş bir tezgah mı?
Şu an gündemi işgal eden bu örgütün temel amacı ne ?
Türkiye ’ nin huzuru için mi böyle bir girişim de bulundular bunlar?.Yoksa huzursuzluğu için mi ?
Binlerce soru oluşuyor küçücük aklımda.Kimin hakkı var ülkemin saf ve masum yarınlarını kirletmeye? Kimin hakkı var alnımıza leke sürmeye ?
Siz de sormuyor musunuz bu soruları kendinize ya da tanıdıklarınıza?
İnanıyor musunuz bu anlatılan haberlere ? Hepsi birbirinden farklı.Birinin söylediğini diğeri karalıyor, karalananı da başka biri gelip aklmaya çalışıyor.
Vatandaş kime nasıl inanıp ,güvenli ve huzurlu bir ortamda nefes almaya çalışacak ?..
Rantçılar mı belirliyor gündemi ?
Madem bunca yalan, bunca kirli dolaplar dönüyordu da şimdiye kadar sesini çıkarmadan kaymak yiyenler kimlerdi ?
Merak ediyorum kim bizi satıyor, kaç pula ve kime satıyor?
.......
Lütfen birileri vatandaşı aydınlatsın.
Aydınlatacak aydın varsa tabii !
Her iyiliği Allah’ tan , kötülüğü de kendinden bilen yüreklere söylüyorum , biri bize cevap versin !!
Yoksa her yer güllük gülistanlık da ben mi paranoyayım ??
Saygımla..
YORUMLAR
_tebrik ediyorum... cok güzel bir konu secmissin...
_millet olarak ayni dertten müzdaribiz ama nedense kendi adimiza bir sey yapma istegimiz de yok gibi...
_ögretmen neyi anlatirsa ögrenci onu ögrenecektir... anne neyi giygdirirse cocuk onu giyecektir... v.s.
_yani, bu o kadar basitki, al birini vur ötekine...devlet büyüklerimiz ne kadar dogruki vatandas dogru olsun...
_hersey devletten beklenmez fikrimde kararliyim... vatandas da üzerine düseni en iyisiyle yapmali... herkes kapisinin önünü süpürürse yolda/caddede pislik barinirmi sizce??
_Halife HZ. Ömerin zamaninda böylemiydi bu millet yada Osmanlinin parladigi zamanlarda nasildi bu devlet...
_iste, devlet bildigini okuyor... gazeteler istedigini yaziyor... televizyon yasantimiza tuzak oluyor, artik komsuna bile güvenemedigin bir asirdayiz...
_peki ne yapmali; azinlikta olsa kiside korkusuzca, cesaretle, dürüstce gitmeli olaylarin üzerine...
_milletimizin bir cogu Allahdan korkmuyor vatandasdan korktugu kadar...
_hayir ve güzellik isteyene Yaradan yardimini esirgemeyecektir mutlaka... 'dogru yolda düsen tez kalkar' ve Allah safinda duran yanlizda olsa en güclüsüdür unutmayalim...
_her seye ragmen umut yesermeli cöküntülerin altinda olsak bile, sevgi beslenmeli her olumsuzluga karsi...
_umutlarin, dogrularin ve sevgilerin bitmedigi bir hayat (Vatan) diliyorum hepimize...
gülüm-se tarafından 1/14/2009 1:42:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Demokrasiyi güllerle,alkışlarla karşılamız büyüklerimiz. Bir çok ulus da demokrasiyi rüyalarında gördüklerinde mutlu oluyorlar.
Bizim yediklerimiz de demokrasinin nimetleri maalesef.
Ya demokrasi ,iyi bir şey değil, ya da sahte bir demokrasiyi bize yutturmaya çalışıyorlar.
Herkesin bir fikri var kendince, benimki de böyle işte..
Sn: binyıl
Olmalı elbette, kim peki sizce ?
Oyun içinde oyun oynuyorlar,gündem değiştiriyorlar.Bu çeteleri kim bu düzeye getiriyor.
İnsan kime güvenecek bu durumda?.Devletin organları nasıl işliyor ?
Vatandaş sadenin sesini duyan yok ne yazık ki !
Saygılar..
hüzünlüşarkım tarafından 1/13/2009 1:53:09 PM zamanında düzenlenmiştir.