- 1268 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAMAK DİRENMEKTİR
Şimdi sıra sende istedigini söyle
Bir dinle iki konuş ama önce dinle
Yaşamak direnmektir bilirsin her şeye direnirsin örnegin dakikalarca otobüs beklemeye üstüne üstlük ayakta kalıp sıkış tepiş gitmeye yada ne bilim işte kötü olan sana aykırı olan herşeye karşı direnirsin .
Benim gibi yada yıllarca bekledim kanım çekildi canımdan can gitti sen demedim ama hep ayakta kaldım sıkış tepiş gittim yaşam yolunda yol sana çıkıyordu vazgeçmek olmazdı bana aykırıydı direndim senin için.
Oysa ki yüzün hep gözümün önündeydi sonsuz bir ışık gibi gözlerin bir işaretti dogru yola gitmemi saglayan işte o zamanların birinde anlamıştım çok sevmek çok acıtırmış.
Bazen günlerce matiz gezdigimi hatırlarım gözyaşımı içmekten sarhoş oldugumu bilirim aglıyordum ara ara gizli gizli seni sevmekten bıkmış görünüyordu kalbim ama başka çaresi yoktu kollarında can buluyordu.. Ve işte o matiz günlerin birinde anlamıştım ki çok sevmek acı koyarmış insana .
İşte o matiz günlerin birinde sen çıka gelmiştin ansızın dünyadaki tek amacım en büyük varlıgım sevgim gelmişti.Çok ani gelmiştin satır aralarına mutluluk simgelerini bırakıyorduve her şey sana benziyordu yani her şey gittikçe gözüme daha bi güzel geliyordu. Her şeyde birazdan fazla sen olunca her şey birazdan fazla umutlandırıyordu beni ve her şeyde azda olsa sen olunca herşey biraz daha ayrılık kokuyordu.
Böyle duyguları paylaşırken içimde o günlerde anladım ki olabildigince sevmektir hayat.
Sen güneşin batışı degildin aynı saatte gidip aynı saatte gelmiyordun bir gittin mi bir daha gelmiyordun öyleydin yalan yok unutmak istedgimdin her gece kırdıgım kadehdin
Her açtıgım sayfada beyazın kaderi oldun simsiyah.
Neyleyim yaşamak direnmektir başa gelen çekilir
03 mart 2006
özgür keskin (vatansever35)
HAZAL İÇİN :)
YORUMLAR
Çok başka bir şey. Sevginin ortasında, derin acılar hisseder mi insan? Aydınlık gülümsemelerin içine, hüznü yerleştirir mi durup dururken? Gözlerine buğu, diline sitem, yüreğine burukluk, çöreklenir kalır mı asırlarca?Gelmeyeceğini bildiği mektup için, posta kutusunu hep aynı heyecanla açar mı? Dedim ya, başka bir şey bu.Seni sakladığım yere ulaşamaz oldum. Yollar, gitgide uzadı ve karıştı. Ümidimi ısıtacak, parlatacak, kımıldatacak bir şeylere ihtiyacım var. Ah onun ne olduğunu biliyorum. Sonu sana geliyor her cümlenin. Her şeyin başında içinde ve sonundasın. Bu değişmiyor...
....
dilerim bir gün mutluluktan matiz gezersin... teşekkür ediyorum...yepyeni, bembeyaz sayfalara; ama bu sefer mutluluğu yazan kaleminle ;)