- 477 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İÇİMİN YAĞMURLARI
Yağmurun bardaktan boşalırcasına yağdığı bir gecede balkona attım kendimi.İçerden tatlı tatlı çalan romatik bir parçanın melodileri kulağıma bir geliyor,br kayboluyor.Çünkü ben bir burdayım,bir koptum taa nerelerde..... gözlerimin gördüğü yağmurun kendisi,çatıları yıkıyor,ağaçları,yaprakları tek tek....... yolları...... taşları,hiç birini es geçmeden.Ama yüreğimin gördüğü başka,damla damla ,şakır şakır içim ağlıyor.Neden mi? Bilmem belki çok şeye , belki değmeyeceği için hiç bir şeye.Ürperdi birden içim , titredim.Soğuktan mı hissettiğimi sanmıyorum.Belki arkamda bıraktığım onca yıla , ruhumun üşüyüp titrediği onca yıla.....
Kışa giriyoruz,güneşi tepelerde araki bulasın artık. Kendi içinde kaybolmuş gibi görünüyor kalın kalın paltoların içinde herkes.Kabuğu var değil mi, herkesin korumak için kendini kaplumbağa gibi.Büzülüveriyoruz korkunca kabuğumuzun içinde,saklanıyoruz.
Korkuları var hepimizin, kaygıları var,kaçmak sığınmak istediği yerler var.Bir yağmur nerelere götürdü beni.Sokaklar boşaldı birden ,nereye gitti onca insan.Yıkanmaktan korktular kesin.Keşke ruhlarımnızı , kirlenmiş düşüncelerimizide yalayıp yıkasaydı,akıtsaydı sonsuza dek şu gözünü sevdiğimin yağmuru . Yok o illa çatılar,ağaçlar,yollar diyor..... KEŞKE .......
Yüreğimin bir yanı diyor ki, sakin ol maviş bu sadece yağmurlu bir gece , bir yanı dyor ki " YOK BU YÜREĞİMİN SERİNLİĞİ......."
Bazı pencereler açık kalmış kahkaha sesleri geliyor dalga dalga.Gülmek ne güzel bir duygudur ki refleks gibi . Aniden gelir , hatta patlar.Planlayarak, programlayarak olacak şey değil,ama mutluluk verir.Pozitif enerji yayar gülenin içine de, gülene bakana da.Ya gözyaşı,sadece kocaman bir hüzün.Hiç sevemedim hüznümü satmayı başkalarına. İçimi içine akıttığım insanlarda var elbette hayatımda.Ama hiç kıyamam onlara.Hemen hüznümü sarar sarmalar paket yapar geri alırım onlardan.Onlar bende kalmalı,çünkü bana ait.Sevdiklerim gülmeli,onları güldürmeli gözüm gönlüm.
Hızla vuruyor balkonuma yağmur.Yüzüme çarpmaya başladı çılgın gibi bir o yana bir bu yana zıplayan yağmur damlacıkları.Azıcık kendime geldim sanki.Hani derler ya film şeridi gibi . İnsan bazen kopuveriyor bulunduğu yerden,ayakları kesiliyor.Bir yerlere uçuveriyor benim yaptığım gibi.Yüreğim titredi birden, ben titredim .Hoşçakal yağmurlu gece ,şimdi içeri girmeliyim,dünyama........ Orada daha çok yapacağım iş var çooooooook.......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.