FİLM ŞERİDİ
FİLM ŞERİDİ GİBİ GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN GEÇTİ HAYAT
Karanlığa alışınca, aydınlığı yadırgıyor insan. Gözlerim nasılda kamaşıyordu, ne olduğunu bilmediğim o parlaklığı gördüğümde
...
Karnım acıktı.Şimdi ne yapmam gerekiyor?Ağlasam sesimi duyan olur mu?
...
Bu yumuşak şeyde ne?Onu emmem gerektiğini kulağıma kim fısıldadı.
...
Burada benim gibi bir sürü bebek var.Yoksa burası kocaman karınlı,şefkatli bir annenin karnı mı?
....
Eccük, eccük derken güldüğüm, eccük sözcüğü değil, buna güleceğimi düşünmeniz. İlahi ebevynlerim alemsiniz,çocukla çocuk oluyorsunuz valla.
...
Oynadığım oyunların daha zevkli olması için galiba kendi ayaklarımın üzerinde durmam gerekiyor artık.
....
Baba,bu kelimeyi söyledim diye niye bu kadar seviniyorsun ki, agubba derken de ben baba diyordum!
....
Artık kısa cümleler kurabiliyorum. Yanılmıyorsam böyle bir şarkı sözü var. Büyüyünce şair mi olacağım ne?
....
Bana ne, bana ne! O çukura kakamı bırakmam. O çukur çok karanlık.
....
ANNeeee yanımda oturmazsan o sınıfta DURMAMMMM!!!
....
Ben artık o-ku-ya-bi-li-yor-um
....
Öğretmenim, öğretmenim ben çözebilir miyim soruyu?
....
Ezberledim ezberlemesine de,bu fakr-u zaruret ne demek.Bitap düşmek???
....
Yupppi artık kıravat takacağım.
....
Kızlar o kadar da gıcık değillermiş. Keşke zamanında Tuba’nın saçlarını çekmeseydim.
....
"Ich möchte fussball spilen" Almancadan nefret ediyorum. Bu iğrenç dili öğrenmek için mi kazandım LGS’yi
....
Tüm notlarım iyi, tembel miyim ki, türkçe-matematiği seçeceğim. Ben Fen öğrencisi olacağım.
....
-Üniversite sınıvanı kazanırsan ne olacaksın
-bilmiyorum
-Nasıl yani bir hedefin yok mu?
-Ya sus, daha 80 soru çözdüm. Çözmem gereken 220 soru daha var
....
Ben doktor olacağım. Bu kadar puanı ziyan edecek kadar geri zekalı değilim.
....
Mükemmel bir doktor olacağım. İşinin ehli bir cerrah. Bir sürü kişiyi iyileştireceğim. Maddi durumu iyi olmayanları ücretsiz tedavi edeceğim. Hatta sınır tanımayan doktor olacağım.
....
Bu dağ başında ne işim var. Zorunlu hizmet yapmaya beni zorunlu tutmaya kimin hakkı var?
....
Ben doktorum,silah kullanmam. Benim işin yaşatmak, öldürmekte nereden çıktı.
Burası Cudi, öldürmezsen ölürsün
NEEEEE?
....
Ben bu kadını çok seviyorum. Gelinlik nasılda yakışmış.Meleğim benim
....
Kızım, Maysım iyi ki doğdun. Gözlerine bak yumuk, yumuk sanki ışıktan kamaşır gibi.
Sahiden benimde ellerim böyle küçük müydü?
....
Eccük, eccük. Annesi güldüğüne bak : ))
....
Artık yoruldum bu meslekten. Emekli olsam kendime bir tekne alıp tüm koyları gezeceğim.
....
Karım haklı.Kaç kere emekli ikramiyesi alacağım? Elime hazır böyle toplu para geçmişken ev alayım. Bundan sonra hastalıklar sıkıntılar var.Hiç olmazsa kira ek gelir olur bana.
....
Ben bu hastaneyi hatırlıyorum, on ikinci katta yatmıştım. Şimdi ise bodrumdayım. Burası çok soğuk. Üşüyorum ve korkuyorum.
....
Ohbe korkularım yersizmiş. Toprağın altı aynı annemin karnı gibi. Karanlık. Şevkatli bir el beni besliyor burada. Hiç yemek yemem ve tuvalete gitmem gerekmiyor.
....
Gözlerim kamaşıyor, yeniden mi doğdum,bu ne güzel aydınlık. Artık bu inci köşkte mi yaşayacağım. Altından ırmaklar akıyor.
GOLLOM
(ALLAH’ım ben bu yaşama işini çok sevdim. İyi ki yaratmışsın beni )