- 740 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
FİLİSTİN ŞEHİTLERİ İÇİN DUA
Ey gönüller sultanı, her şeyin sahibi, her şeye gücü yeten Ulu Allah’ımız.
Ey Kalpleri halden hale çeviren, kullarının günahına bakmadan, onları nimetleri ile lütfeden Mevla’mız.
Ey ölülerden diriyi çıkaran, şerlerden hayır yaratan, yıkılmaz denilen zalimleri bir fiske ile deviren Allah’ım.
İslam âleminin her zerresi yangın yeridir. İslam yurdunun her köşesinde kan ve gözyaşı var.
Allahım; Senin “evim” dediğin mescitler-camiler dün Irakta, bu günde Gazze’de-Filistin’de bombalarla yerle bir ediliyor.
Ey Sahipsizlerin Sahibi Olan Allahım; el kadar bebekler, günahsız çocuklar İsrail’in bombaları altında çaresiz ölümü bekliyorlar.
Mazlum ile Allah’ın arasında bir perde yoktur buyuruyor senin Habipin, Allahım şu an mazlumların ve bu mazlumlar için yürekten dua eden kullarının dualarını kabul et.
Rabbimiz; bilirim benim gibi günahkâr, asi, mücrim kulların sana yönelmeye ve senden bir şey istemeye hakkı yok. Ancak, bizimde sende başka isteyeceğimiz kapımız, yüz süreceğimiz Mevla’mız yoktur.
Ey Rabbimiz, senin düşmanların, İslam’ın harimi ismetine el sürüyorlar. Nice masum yavrular öldürülürken, temiz kızlarımız ve hanımlarımız kirletilmektedir.
Sana isyanlarından dolayı, bir bölgeye hapsettiğin Yahudi Milleti şimdi masum ve mazlum Müslümanları duvarların arkasına hapsetmiş, senden intikamını almak için sabilere ve kadınlara zulüm etmektedir.
Ey Her şeyin sahibi; bilirsin ki, bizlerin şimdi gücü, samanın suya hükmü gibidir. Duadan başka hiç bir şeye gücümüz yetmiyor. Senin için ölmeyi bile beceremiyoruz. Bizi affet.Bu gün zulüm gören kardeşlerimizi kendi kudret elinde kurtar.
Ey Nebiler Nebisinin Rabbi olan Allah’ımız; Kirlenmiş ruhlarımızı, dünya sevgisi ile dolmuş kalplerimizi, bir birimize buğuz eden dillerimizi sen temizle. Sana temiz kalp, temiz ruh ve temiz yürek ile müstecap olan duaları eden kullarından eyle bizleri.
Bizleri kardeş yap, ecelin insanlara ne önce nede sonra gelmeyeceğini, anlat, iman ettir. Yüreklerimizdeki ölüm korkusunu, düşman korkusunu ve dünya sevgisini çıkar at, Kalplerimizi temizle.
Yarabbi, ellerimizi, bileklerimizi güçlendir. Kalplerimizi kuvvetli kıl bizleri yüreklendir. Bizlere zulmün ve zalimin karşısında sıra dağlar gibi durmayı öğret.
Ey Allah’ım; Yahudi’nin bombaları ile kurşunları ile şehit olan sabilerin yüzü suyu hürmetine, bütün İslam mülkünde yaşayan Müslümanları uyar. Yöneticilerimizi akıl izan basiret ve merhamet ver.
Ey Yüceler Yücesi: Ey Merhametlilerin Merhametlisi Allahım; Senin rızan olmadan, senin iznin ve ol demen olmadan, bizim bir şeye gücümüz yetmez. Kadir olan sensin, güç sende, kudret sende sen bizlere öyle kudret ver ki İslam yurdunun neresinde bir zulüm varsa durduralım, neresinde akan bir kan varsa o yarayı saralım. Akan kanı dindirelim.
Ey Rabbimiz; Bu gün Filistinli kardeşimize olan, yarın bizim başımızadır. Ne olur bizlere iman ver, akıl ver, bizlere merhamet et. Bizleri Müslüman Türk milletini tek yürek, tek bile eyle. Birlik ve dirliğimizi bozma, Zalimlerin karşısında iman dolu göğsümüzle durmayı nasip et.
İlahi; bu gün burada yapmış olduğumuz dualarımızı, niyazlarımızı kabul et. Zulüm altında inim inim inleyen kardeşlerimizi kurtar, acılarını dindir, yüreklerini serinlet, onları muzaffer kıl. Düşmanlarımıza hidayet ver, hidayete gelmezlerse Kahhar ismi şerifinle kahret.
Allahım; Dualarımızı kabul et, İslam âlemini, bizleri mahzun eyleme, yerindirme, pişman etme. Bizleri düşmanlarımıza karşı birlik kıl.Tek yürek, tek beden eyle, nerede bir rahatsızlık varsa oraya merhem olacak azmi ve bizlere .Amin amin amin.
YORUMLAR
Kan ağlayan yüreklerimize tercüman olduğunuz için Allah razı olsun. Biz de sizin bu dualarınıza ve hissiyatınıza ta yürekten katılırken bir kez daha Hakk'ın yanın da olmaya azmediyoruz. Selamlar Abiciğim...
Turgut Yıldızan tarafından 1/13/2009 4:17:00 PM zamanında düzenlenmiştir.