İsrail'e Kafa Tutulamaz mı?
Ne Cumhurbaşkanı, ne Başbakan, Ne Genelkurmay Başkanı, ne Baykal, ne Bahçeli ne de başka biri Gazze’ye silahlı güç gönderilmesinden bahsedebiliyor mu? Hepsi İsrail’den korkuyor. Yarın Türkiye’nin de bir Gazze olacağını söylemek abesle iştigal etmek olmasa gerek. İsrail’in kurmayı hedeflediği Arz-ı Mev’ud Devleti’nin sınırları içerisinde Dicle ve Fırat da bulunmakta. Bir an önce Yahudi fanatiği İsrail’e haddi bildirilmeli; fakat Mason Locaları’na üye olup, İsrail’e hizmet eden bazı askerî ve sivil bürokratlarla, kölelik tasmasını takmaktan utanmayan siyasilerle, Yahudi güdümlü Aydın Doğan medyasıyla, İsrail güdümlü Ergenekon Terör Örgütü aleyhinde tek kelime etmeyen Yargıtay’la....hiçbir halt edilemez. Genelkurmay, Gazze’nin değil, tutuklanan paşalarının derdinde.
" Yurtta sulh, cihanda sulh!" tılsımlı sözü her şeyi hâlledecekti hani? İsrail Yahudileri, niçin bu sözü İbranice’ye çevirmemişler?
YORUMLAR
Muhteşem Osmanlı İmparatorluğu'nun çöküş nedenlerinin en başında deve kuşu gibi kafayı kuma gömerek "Ben en güçlüyüm"diye bağırıp yan gelip yatmak gelir.Osmanlı yangelip yatarken her alanda yerle bir edilmiş olan o günün Avrupa'lısı boş durmayıp çareler üretmiş kafasını bir türlü kumdan çıkartamamış o garip deve kuşunu bir güzel avlayıp bölüp parçalamış ve afiyetle yemiştir.Ecdadımız da bizden daha az yiğit değildi ki.Hatta yiğitlikte bize bir kaç misli fark bile atardı.
Hani Akdeniz'i Türk gölü haline getirmiştik de hiç bir millet bizden izinsiz bu denizde kuş bile uçuramıyordu ya.Zannetik ki Akdeniz'i Türk denizi yaparsak Dünyayı fethettik.Barboros Hayrettin Paşa'nın deyimiyle "Lenger endaz olduk" ( Dinlenmeye çekildik) O kadar çok dinlendik ki Avrupalı başka taraflardan başka deniz yolları bularak Doğunun o bitmez tükenmez zenginliklerine ulaşıp bunları taşıyıp ha babam zenginleşirken Bizim muhteşem ecdadımız halâ yorgunluklarını üzerlerinden atamamıştı.Ama gel gör ki bir de baktılar elde avuçta bir şey kalmamış.
Uzun lafın kısası.Oturduğumuz yerde hamaset adebiyatı yapıp duracağımıza On yıllardır bu ülkenin altının nasıl oyulduğunun ayırdına varmak için hem kulaklarımızı hem gözlerimzi dört açalım.Yetmez,beyinlerimizi de çalıştırmanın bir yolunu bulalım.Çünkü çok uzun zamandır bu organımızı doğru dürüst çalıştırmamıza engel oluyorlar.En başta da bu günün güdümlü medysı tarafından.Sonra bir de bakmışız ki gün gelmiş altımızdaki dolnumuzu bile bize bırakmamışlar.
" Yarın Türkiye’nin de bir Gazze olacağını söylemek abesle iştigal etmek olmasa gerek."..............
Abesle istigaldir...Turkiye cografyasinda yasayan halklari Turkleri tanimamak taniyamamak adina abesle istigaldir....Tarihi bilmemek adina abesle istigaldir...Tarih bu yanilgiya dusen devletlerin;dusuncelerin yenilgilerine taniktir..!
1. Icte kol kesilir yen icinde kalir kavgalarimiz olsada dis tehditlere hep bir vucut olabilen...
2. Zamanin en gelismis silahlarinin karsisinda elleriyle direnc gosterebilen....
3. Iste bu sefer oldu,bitti denildiginde yeniden dirilebilen...
4. Sevkat,cesaret,vatan ve millet sevgisini asla yureklerinden cikartilamayan kadini erkegi ihtiyari cocuguyla kaninin son damlasina kadar vatanini savunabilen...*
Bu vatan insanini tanimamak gaflettir...
Ne vatanimizi sattik ne ozgurlugumuzu..Nede dost gorunup kardes gorunup bir baska milleti kallesce sirtindan bicakladik..Heleki caglar boyunca sadece o millet tarafindan itibar gormus her turlu ozgurluklarimizi yasarken..
Gazze de zor gunler yasaniyor..Zor gunlerin yasam mimarlari cocuk resim karelerinin arkasindan duygu somurusu yapiyor..din somurusu yapiyor...Orasi Gazze...
Burasi Turkiye...
Saygilarimla.