- 1116 Okunma
- 32 Yorum
- 0 Beğeni
MEZARDAKİLER // DAĞDAKİLER...(A.D)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
B.KÖY RUH ve Sinir Has.HAST.BAHÇESİNDE 600 kişi OY KULLANACAK ....
Batan geminin malları bunlar...
-Toplayan,toplayana.Alan-Çalan ne oluyoruz anlamış değilim.Rezaletin bu kadarı şaşırtıcı.Muhtarlar ayaklandıkça,siyasiler susuyor.Eeee ben mi yaptım bunca oy pusulası sahtekarlığını?
-Bütün İllerde kendi yok/Adı var seçmenler listeleri altüst etti.Birileri yine bir şeytanlık peşinde.Hoş bundan önceki seçimler,Siirt dahil son derece şaibeli değil mi?
-YSK’nın 2007 seçim sonuçlarını 2 saat içerisinde açıklamasına ne demeli...?
- 2007 Seçimlerinde/Abd tarafından,uydu alıcı sistemlerinin hızlandırıldığı ve de sonuçlara otomatikman müdahale edildiği de,uzun süre gündemi meşgul etmişti.Dolayısı ile oldu-bittiye getirilen bu sonuçlara,muhaliflerce itiraz haklarını kullanma şansı dahi kalmamıştı.
-Çünkü YSK tarafından itiraz süreleri belirtilmiş olup;kısıtlı bir kaç saatlik zaman dilimine sığdırılmıştır.Hal böyle iken,düşünün metropollerde ki yoğun trafik problemlerini ,YSK ya gidemeden itiraz süreniz dolmaktadır..
-Ya şimdi kapıda yerel seçimler / kısacası rant seçimleri..
Ve her semtten/ilçeden/ilden kötü kokular geliyor.Hatta ayyuka çıkıyor.
-Mezardaki/Dağdaki adamın seçmen kartı mı olur...OLUYOR/MUŞ.. Haydi baba gel de oy kullan...? ? ?
-Bu vesile ile, ben de yıllardır hiç görmediğim annemi/babamı "SANDIKTA"görmüş olacağım.Tabii benim gibi binlerce kişiyi kavuşturacak ve de hasretlerimizi dindirecek bu sandık.Fırsat bu fırsat,dağdakiler de "OVA’YA"inecek.Bu arada mevsimlik nevaleyi de alır öyle dönerler.
-Bir an gerçek olduğunu düşünmek bile zul.
-Dahası mı,Akıl Hastahanelerinde olmasına bir diyeceğim yok ta/ya Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastahanesinin bahçesi olarak tesbit edilen,dolayısı ile hukuken ve tapu kayıtları verileri ile ikamet sayılmayan bu bahçe de/600 kişi nasıl oy kullanacaktı ? Eğer araştırmacıların bu son dakika ihbarları olmazsaydı.
-Seçmen adresi/Bakırköy Ruh ve Sinir Has.Hast...BAHÇEDEYİZ......
-Yooo...yalnış okumadınız...
-Bir diğer traji komik seçmen adresi de/Sarıyer ormanlık arazilerinde ki ağaçlar..
-Yooo...yalnış okumadınız/Ağaçlar tek,tek seçmen...
-Sayılacak çok baraj/deniz/dağ/yol var.Ama ben sıkıldım yazmaktan....
-Canım Türkiyem Seni seviyorum.......
YORUMLAR
Haşa sümme haşa!
Kutsal dinimizi dillerinden düşürmeyenler, hakka hukuka sahtekarlık bulaştırılmasından ilahi adaletin tecellisiyle gelecek olan akıbetten korkmazlar mı bunlar?
Yanıtı kolay: "Yok öyle şeyler, uydurma" diyeceklerdir.
Bile bile kendileri de inanacaklardır. Bal gibi biliyorlar ve bir sürü insan mükerrer oy kullanacak Allah adına Allah'tan korkmadan.
Bir yandan da ellerini oğuşturacaklardır. Sırıtarak.
Bir televizyon programında bir büyükşehir beledise başkanının bir milletvekili yaptığı tartışmada kim haklı anketinden, bir belediye başkanı yandaşından tam dokuz tane mail geldi. Varın siz değerlendirin bunun etiksel yönünü.
Seçimlerde mükerrer oy kullanımlarını önlemek için ilkel de olsa tırnak boyama işlemini de Resmi Gazetede bir tebliğ yayınlayarak kaldırdılar.
Bu durum karşısında yaklaşık yedi milyon kişinin mükerrer oy kullanılacağı tahmin ediliyor.
Din adına, mukaddeslik adına. Varın yine siz düşünün.
Öteki partiler uyanık olmalı, irdelemeli, mahkemeye başvurmalı, izlemeli, halk izlemeli, şikayet etmeli.
Aksi takdirde bu kadar çok mükerrer oy memleketin kaderini yamultur. Bir de genel seçimlerde olduğunu düşünün.
Bu konuda öteki partiler ekipler kurmalı, inceleme denetleme komisyonları kurmalı.
Kutsal duyguları istismar edenlerin, sahtekarlığa yönelmelerinin cehennemdeki hallerini düşünmeden edemiyorum.
bir fıkracık daha 1960 lı yıllarıdan
-----------açık oy..
Sosyalist memleketlerin birinde seçim yapılıyormuş.
Seçmenler sıra ile bir memurun önüne geliyorlar,
Onun verdiği kapalı bir zarfı ilerideki masanın üzerinde duran sandığa atıyorlarmış.
İhtiyar bir kadın eline verilen zarfın içinde ne olduğunu merak ederek
Ucundan yırtarken, yanında dev cüsseli bir devlet memuru bitmiş.
---Hanım,seçimde gizli oy kullandığını bilmiyor musun?...
Bu yazı ve yorumların çoğu bana linç operasyonu gibi geldi. Hele bir yorum beni fazlasıyla güldürdü arkadaşın saflığına mı yanayım yorumun komikliğine mi neyse bu ülkede her zaman aynı seçimler oluyor, şimdi değişmedi.
İstemediğiniz bir parti başa gelince bu işte bir hile var düşüncesi anlayışla karşılanabilir mi? Ben karşılamam zira bu ülkeyi bir çok kez yüzde yirmi bile onay almamış insanlar yönetti sonuç ne oldu perişanlık başka bir şey değil.
Ak partinin kazandığı oylarla kendinizi yoracağınıza chp oyunu nasıl artırır onu düşünerek yorulun ama legal yollarla çamur atmadan çalışın...
Sonra seçmen listelerinin asılma nedeni de bir yanlışlık varsa düzeltilmesi içindir. Aylarca sizlerin keyfine görede askıda kalamaz. Her sorumluluk sahibi insanlar olarak gününde gider kontrolünüzü yaparsınız.
Bugün yanlışlıkların bu şekilde popüler olması aman bir oy kazanabilir miyiz, yok seçime hazır değiliz... Ağlamasından başka bir şey değil malesef...
EKBER YAKUPOĞLU tarafından 1/13/2009 10:49:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yazınızı , (yani ŞOK diye yazdığınız yazıyı okuduğum anda ) eşime MSN den seslenip, hemen seçim kuruluna gidip ikinci bir oy kağıdı alabilir miiym diye sordum. O da gülmekten konuşamadı.
Hani bir söz vardır. "Gülüyoruz ağlanacak halimize " biz şimdi o durumdayız.
Her gün yeni bir komedi filmi ile karşı karşıyayız. TV açıp, Sinemaya gidip komedi filimleri izlemeye gerek yok, Nasıl olsa her güne yeni bir komedi filimi ile uyanıyoruz.
Sevgiler
..............ŞOK MU?........
Evlilik ve Bekarlık SOYADLARINA GÖRE....ikişer nüfus cüzdanı/ikişer OY PUSULASI...kişi başına.Vay babooo bu hiç te aklıma gelmemişti.Ahan da
---doktor,bana yardım edin,ne yapmam lazım?Acayip bir ruh hastalığına tutuldum: Bir şey düşünüyorum,başka bir şey söylüyorum, bambaşka bir şey yapıyorum…
----Bir devlet hastanesine gidin,parti üyeleri ile meşgul olamam...
berşah tarafından 1/13/2009 1:14:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili arkadaşlar aslında bu konuyu makaraya sarmak ve de kahkahalarla gülerek,örnekleri çopaltmamız lazım...
böyle gülmece birdaha kaç zaman sonra yaşayabiliriz ki....
Bence bu oyları çoğaltıp/ha bire sandık imal edelim yine birileri kazansın eee sandık imalatı da iyi para hani..
daha neler var diye bakacağım,aaa tam da şu an da bir sendika başkanı arkadaşım msn den demez mi...ŞOKKKKK
Evlilik ve Bekarlık SOYADLARINA GÖRE....ikişer nüfus cüzdanı/ikişer OY PUSULASI...kişi başına.Vay babooo bu hiç te aklıma gelmemişti.Ahan da msn de konuşuyoruz..
Bu gün elime bir yazı geçti. Aylin YORULMAZ isminde bir bilgisayar mühendisi bir site yapıyor ve sitesine anketler yerleştiriyor. Anketlerden bir tanesi " hangi partiye oy vereceksiniz" oluyor ve ilk oyu da kendisi kullanıyor CHP diye işaretliyor. Daha site kullanıma açılmamış ve varlığından kimsenin haberi yok. Hemen sonuca bakıyor " 1 OY CHP ye verilmiş 1 OY DA AKP ye verilmiş olarak görülüyor.
Önce şaşırıyor ve hemen ardından başka bir ankete yöneliyor. O anket sorusu da " bu gün secim olsa AKP ye mi verirdiniz oyunuzu yoksa CHP ye mi" diye. O CHP’yi işaretliyor ve sonuca bakıyor yine. AKP=6, CHP:1
Bir yanlışlık yaptım galiba diyor ve bu defa AKP’nin içinde olmadığı başka bir anket sorusu hazırlıyor. O soru da " KEDİ Mİ SEVİYORSUNUZ, KÖPEK Mİ? " Hemen oyunu kullanıyor ve bakıyor ki anketi düzgün çalışıyor. AKP’nin içinde olmadığı anket soruları doğru çalışırken. AKP’nin içinde olduğu sorular hep beş adım öncen gidiyor hiç oy verilmediği halde.
Ve bu durumu araştırmaya başlıyor. İnternet ortamında AKP aleyhine ya da lehine yapılan anketleri otomatik düzenleyen bir sistemin olduğundan şüphelenip, site yapan arkadaşlarını arıyor ve onlardan denemelerini rica ediyor ve aynı sonucu görüyor.
Bu ne demek diye düşünebilirsiniz. Bu şu demek oluyor. Bütün sistemlerin içinde ABD olduğuna göre yalnız internet ortamında değil, ülkemizde ki oy kaymalarında da aynı oyunları oynamaları çok kolaydır. Ve ne yazık ki son yapılan seçimlerde de örneklerini yaşadık.
Umarım bu seçimlerde düzelir diyeceğim ama bunun da olmayacağını biliyoruz. Bir gecede aldı milyon seçmen nasıl yaratıldı bu sorunun cevapları bile havada kaldı.
Haydi hayırlısı. Bakalım sonumuz ne olacak.
Aklıma geldi de... ekleyeyim dedim... komplo teorisi değil inanın...
* O işi çok iyi bilenler vardır bu ülkede, bize düşmez...*
İster misiniz o bahsettiğiniz seçmen "ağaçlar" çam ağacı olsun ? * ODUN ODUNU SEÇER ARTIK *
Düşünsenize... (şimdilik) seçmen olarak muhatap aldıkları çam ağaçlarının kozalaklarını bomba gibi görseler ve ileride bomba sığınağı diye çam ağaçlarını biz bulduk diye övünüp, kesip, yabancılara öz/elleştirseler !
Her ağaca da ergenekocu diye sac etiket çaksınlar ?
Daha da vahim durum var... ya o çamların iğne dikenleri biz gibi sade vatandaşlara batarsa ?
Olsun... olsun... bizler nasıl olsa alışığız değil mi ?
Rom@ntik tarafından 1/13/2009 12:50:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
GECEN DONEM SECMEN OY PUSULALARI COPLERDEN CIKIYOR YENI YENI,AKP HER DONEM SECMENLERDE VE OY KULLANMA DURUMUNDA SAHTEKARLI YAPAR VE SAHTEKARLIKLAR HER SEKILDE INSANLARI SANDIK BASINA GETIRMEDEN TUTUN DA HER SEKILDE BOYUT GENIS VE
KOMUR DAGITMAKLA INSANLARI RUSVETLE BASLAYINDA HER SKILI DENIYORLAR SAHTA ALTIN DAGITARAK AYAKKABININ TEKINI VERIP DE TEKINI VERMEDEN SECIMDEN SONRA GE DIYENLER BILE OLMUS.BEN SANDIK BASLARINDA GOREV ALDIGIMDAN HER SEKILDE OLAN BITENLERI GORUYORUZ AMA ZORBALAR ISBASINDA OLUNCA OLANLAR REZILLIGIN DANISKASI HER DONEM NASIL BU KADAR YUKSEK OY ALIYORLAR SANIYORSUNUZ OLULERI SECMEN LISTELERINE YAZIP INSAAT BINALARININ OTURULAN EV DURUMU GOSTERILIP INSAT BINASINDA 80 YUZ KISI SECMEN GOSTERILIYOR YIGMA SECMEN LISTELERI ULKEYI ELE GECIRDIKLERI YAGMALADIKLARI YETMEDI DIGER ELLERINDE OLMAYAN BELEDIYELERI DE ELE GECIRIP IYICE TALAN EDECEKLER EV VATANDAS GOR DUY VE ANLA NE MAL OLDUKLARINI SESINI CIKAR SESSIZ TOPLUM OLDUK VUR BASINA AL EKLEGINI ELINDEN CINSINDEN HER SEREFSIZLIGI YAPACAK DIN IMAN MUSLUMANLIK ADINA HILE HURDA HERSEY ONLARDA.BUNA ARTIK DUR DEMENIN ZAMANI GELDI DE GECIYOR HIC OLMASA BU SECIMLERDE.
Yine de dua edin halimize ve HAMDOLSUN deyin bence...
Ya ağaçlardaki yaprakları da seçmen yapsalardı ?
Hepsi de yeşil yeşil... yakışırrrr... değil mi ?
Benim hükümete bir önerim var... "Lütfen deli saçması demesinler" Zaten akıllı değilim :)))
Seçmen memurları bu işi bir oyun zannetsinler, ellerine alsınlar seçmen kayıt defterlerini ve insanların arasında, sokaklarda dolaşsınlar ve her gördüklerine "sormadan" aaaa... bak... sen muhakkak şu partiye oy veriyorsundur diye tahmin üzerine o vatandaşın oyun/u kendileri yazsınlar
" OYUN İÇİNDE OYUN "
Bu fikri oylamaya açalım mı ?
Saygılarla
Seçmen yolsuzlukları bu ülkede her zaman oldu. Benim canlı tanık olduğum, köyümdeki muhtarlık seçimleri : Onbeş yıllık muhtarın tekrar seçilmesini ailesi,akrabaları bile onaylamazken, bu kişi rahatça seçim kazandı. Köyden göçenlerin kaydını silmeyerek, köye yapılan fabrika inşaatlarının sahiplerinden, ellişer- yüzer kişilk işçi kimliklerini toplayıp sahta kayıtlar ve hileler sayesinde.
Sonuç ; muhtarımız küpünü doldurup sayılı zenginler arasındaki yerini aldı tabii. Tüm bu düzenbazlıklar memleket menfaatine değil, küpler menfaatine yapılıyor çünkü.
Bu seçimde birilerinin gözü iyi açıldı çok şükür. Bundan sonrası çorap söküğü gibi sökülecek,göreceğiz.
GENEL BAŞKANLAR GENEL İDARE KURULLARINI,
GENEL İDARE KURULLARI İL BAŞKANLARINI,
İL BAŞKANLARI DA İLÇE BAŞKANLARINI ATAYAN BİR YAPI.
İL BAŞKANLARI DELEGE LİSTELERİNİ YAPAR,
İL BAŞKANININ ASKER DELEGELERİ ADAYLARIN TAHAMMÜL(Teamül değil) YOKLAMASINDA OY KULLANIR,
SONUÇ NE OLURSA OLSUN ADAYI GENEL BAŞKAN BELİRLER.
DEĞERLİ HANFENDİ;
FARZI MİSÂL SİZ VE BEN AYNI PARTİDEN AYNI İLDEN A PARTİSİNDEN ADAY ADAYI OLSAK,
O İLİN PARTİLİ PARTİSİZ TAMAMI A PARTİSİNDE ADAY OLARAK SİZİ GÖRMEK İSTEDİKLERİNİ BEYAN ETSELER,
O İLDEKİ İNSANLARIN TAMAMI BENİM İÇİN,
"BU HERİFİN BU İLDE YAŞAMASINA DAHİ TAHAMMÜLÜMÜZ YOK" DESELER.
GENEL BAŞKAN SİZİN İSMİNİZİ SİLİP BENİ ADAY İLAN EDEBİLİR Mİ ?
EL HAK EDEBİLİR.
EEE NEYİ KONUŞUYORUZ.
NEYİ TARTIŞIYORUZ.
KENDİ ADIMA KONUŞMAK KAYDIYLA ŞAHSEN BEN HANGİ PARTİDEN OLURSA OLSUN,
KAZANMA GARANTİSİ DAHİ VERİLSE ADAYIM DEMEKTEN VE ADAY OLMAKTAN HİCÂB DUYARIM.
HİCÂBSIZLAR ADAY OLSUNLAR.
DÜŞÜNEN VE ÜLKESİ İÇİN BİR ŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞAN,
YAŞADIĞI VATAN İÇİN ENDİŞELER DUYAN ŞAHSINIZA ALLAH ZEVAL VERMESİN.
SELAM ve DUA İLE.