- 1560 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GERÇEK NEDİR?
Son 10 yıldır aklımda hep aynı soru var : " turkiyede devlet millet için mi var yoksa millet devlet içinmi ?".
Biliyorum şaşırtmacı bir bilmece gibi bi sey bu sorduğum, ama size sorum var su anda yaptıgınız her yeni buluş, icat , yeni bir yazılım, yada yepyeni bir politik görüş ne için? neden?.
bir soru daha şu anki Türkiye Cumhuriyeti hangisiyle yönetiliyor : Demokrasi mi ? yoksa Gizli Kominizm mi ?.
Son olaylardan sonra vatanının en ufak parçası için canını seve seve veren onca şehidimiz acaba dünyanın en büyük yalanı için kurbanmı şeçildiler. bunca ana oğullarını bir oyunun içinde rollerinin ölüm olduğunu bilselerdi evlatlarını gönderirlermiydi.
Bir örnek verelim , " PkK askeriyeye saldırıyo istanbulda hemde roketlerle, hatırlayın , bütün herkez şok da, haberlere çıkan sonuç bu silahların kuzey ıraktan buraya kadar ne şekilde ve nasıl getirildiği? oysa dün ankarada çıkan cephaneliğin üstünde çıkan gazetede 2004 tarihli. sizce bu ne manaya geliyor. ben kendi acizana fikrimi söyleyeyim; PKK kuzey ıraktan silah getirmiyor çünkü ellerine silahı veren öz be öz türk evlatları pardon yanlış söyledim öz be öz türkiye hainleri.
Şu bir kaç ayda ne öğrendik, PKK bir örgütçük , HİZBULLAH bir örgütçük, TİKKO bir örgütçük ve hepsini içine alan ERGENEKON bir örgüt. Peki örgüt üyeleri özel harakat üyeleri, düşünürler, askerle, emekli polisler. ALLAH ALLAH ne oluyor , oysa biz kaç cenazenin arksından kahrolsun PKK yada şehitler ölmez vatan bölünmez diye avaz avaz bağırmadıkmı? Balıkkesir şehrinin içini kür türk diye ikiye ayırıp birbirine düşürmedikmi? zamanı geldiğinde hepimiz ermeni yada hepimiz rum olmadıkmı, elimize verilenleri taşıyıp saatlerce avazımız çıktığı kadar bağırmadıkmı? yada en doğrusu bağırtılmadıkmı?.
Şimdi ise PKK yı elinde oynatan insanların olduğunu gördük, TİKKO diye bir yalan olduğunu öğrendik.
80 yıldır yapmadık , biz yapmayız diye her platformda kendimizi savunduk, ama şimdi herkez gidip imza atıyor Özür kapmanyasının altına. ben 30 yaşındayım ve aklım almıyo bunları , sizce şimdi biz ermenileri katlettikmi?. Lütfen biri bana açıklasın türkiyede KÜRT sorunu varmı, acaba Derin devlet dedikleri sadece ülkemi yavaşlatmak içinmi kuruldu. bizler ne biçim bir ülkeye uyanıyoruz her gün sabah.
şimdi soruyorum size sizce devlet millet içinmi var yoksa millet devlet içinmi?
YORUMLAR
En sondan başlayarak cevaplamaya çalışacağım ama o kadar harman etmişsiniz ki sanırım siz de içinden çıkamamışsınız...
"bizler ne biçim bir ülkeye uyanıyoruz her gün sabah."
Tek sebebimiz var burası bizim vatanımız... İçinde yaşanan bütün kargaşaya rağmen iç ya da dış bütün planlara rağmen burası bizim toprağımız, her sabah aynı sahip olarak da uynacağız.
"Lütfen biri bana açıklasın türkiyede KÜRT sorunu varmı,"
Hayır yok, Türkiye de PKK sorunu var eğer bunu tüm kürt halkına maal edersek yanlış olur ve çok haklı olarak onlar da derler ki;
Sizin atalarınızla bizim atalarımız aynı cephede aynı dava uğruna şehit oldular bu vatan bizim.
Bu düşünceden kendini soyutlayan kürt vatandaş varsa o da kürt sorunu değil sorunlu kürttür...
"bunca ana oğullarını bir oyunun içinde rollerinin ölüm olduğunu bilselerdi evlatlarını gönderirlermiydi."
Sizin tabirinizle "oyun" benim anladğım ise bu değil, aynen ATATÜRK' ÜN dediği gibi "söz konusu vatansa gerisi teferruattır"
Ve...
Bütün şehit anaları bu yoldan hareketle onurlu ve nadim değiller emin olunuz...
"ama size sorum var su anda yaptıgınız her yeni buluş, icat , yeni bir yazılım, yada yepyeni bir politik görüş ne için? neden?.
Hepimizin dünyada olma sebebimiz var "varoluş" işte geldim gidiyorum türküsünden uzak olmaktır, her gün bir şey üretmek bir şey öğrenmekle mükellefiz bunu en işe yaramaz beyhude çaba olarak değerlendirenlere rağmen yapmak zorundayız önce insan olarak sonra "ULUS" olarak.
"" turkiyede devlet millet için mi var yoksa millet devlet içinmi ?".
Sizce kisinden biri olmadığı vakit diğerinin işlevi neye yarar?
Bunlar tamamlayıcı unsurlar her milletin devletine ihtiyacı var her devletin de bir milleti olmak zorunda yoksa devlet olmaz.
Hulasa konu sizin o kadar labirent haline çevirdiğiniz kadar vahim değil, sadece yansız ve sağ duyu ile yaklaşıp serin kalnı davranmak lazım.
Biz Türküz anlamak ve idrak etmekte belki gecikiriz ancak ne zaman ki Vatan üzerinde oyunlar olur yine toplanırız hiç ayrımsız...
Bütün bu soruları sorup biraz da isyan diliyle yazmanız güzel aslında, bence herkesin kendisiyle hesaplaşması olsun bu yazınız...
Sevgilerimle.
Tabi ki böyle bir yazıya hiç yorum yapılmaz, lay lay lom bir konu bulsaydınya....
Laleli de kadınlar nasıl tavlanır, eve nasıl atılır, nerde ne yenir içilir diye gurmelik yapsaydın ya....
Yada aşk meşk abidik gubidik bir konu bulsaydın ya dökülsün millet herkes kutlasın seni....
Bu yaptığın kurallara uymadı, bırak sende uyuyanlarla uyu gitsin.
Bırak bu ninnileri araştırma, demokrasi denen kocaman yalanı düşünme bile, ortada oynanan birbirinden rezil oyunları görmezden gel, filistine slaganlarda destek olan dünya , ülkemizde iki tavuk güdemeyenleri nasıl makamlarda yükseltildiğini düşünme.
millet 5 yılda bir oy mu kullanıyor yoksa zaten göreve atanmış hükümetler laf olsun tarzında sandıktan millete nanik mi yapıyor ?
Kurtuluş savaşı kadrolarına küfredenler filistindeki devletsizliğin ne olduğunu görmüyor gösterilmiyor.
Hainler içimizde mehmetçiğe yazık oluyor dağlarda.