- 970 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
PULSUZ MEKTUPLAR 2
SEVDAN ÖZÜME KAÇTI...
Hiç istemediğin şekliyle, istemediğin bir yerde seni yazıyorum..sen hiç okumayacaksın biliyorum..hiç okumamıştın ki zaten...hükümsüz oldu her daim sana yazılanlar senin için...hoyratça harcanan bir sevgiydim avuçlarında, tarzına aşina olmadığım..bir yolun ortasında en tadında molam, bir alaborada sığındığım limandın...unuttuklarıma değil, uyuttuklarıma rakip bile etmemişken seni...
sen nelere gebelemişsin sevgini..
ve ben şimdi...
hiç duyumsamadığın öfkeler doldurdum içime...koca yürekli sandıklarıma ağlamaktayım sadece...tercihlerden çıkışlar acıtmadı canımı...bu denli küçük yüreklere nasıl sığdığımı anlamaya çalışıyorum şimdilerde...
tuttuğum ellerin soğuğunu,karanlığında kaybolduğum gözlerin uzaklığını, sevdasına kapıldığım yüreğin yalanını sindirmeye çalışıyorum...
bunları söylüyorum... hakettiğini düşündüğümden değil...eskimeyen bir gidişe kurban edilişimden...
giden yola çıkan mıdır, yoksa arkada kalan mıdır asıl giden bilinmez...yüreğimize öğrettiğimiz bu...gidene kal denilmez...acıdan ölünür ama denilmez..senin suskunluğun, benim sancılarım hep bundan...çok başka olsak da çok da benziyoruz birbirimize..bundan belkide bendeki, sendeki gidişler hep özlemlere gebe...
eskimeyen gidişler , eskimeyen özlemler bırakır. ve sen de bende biliyoruz ki bu özlem mayalar kendini önce gecelere, sonra geleceğe...yıllar ağartır sanırsın her defasında...yaşlanır özlemek de , özlenen de...
ama....
ne özlemek biter, ne de özlenen gider...kalır her daim aklının debisinde...o kalksa da gitmeye, takılıverir senin engellere...
hem dostun, hem düşmanındır artık...
yalnızlıktan boğuldukça önce dost kılarsın onu yalnızlığına...hani olmaz ya sonra..işte ozaman düşmanındır...sebebin olur yalnızlığa...
kutla artık senden gidişimi...
yıldönümleri düzenle adına...
eskimeyen bir gidişle kucakla yarınları...
sakın ola ürkütme içindeki umutları...
"sevdan özüme kaçtı..çıkaramadım"
Sevgi KAYA....25/11/2008
YORUMLAR
Gidene hiç kal demem içime de atmam... içimdekileri dışıma vurur tüm hırsımı alır sonrada ben onu bırakırım hiçde acımam veee ayakta dik dururum gerçi bunları çok büyük bir acı yaşadığım için yapabiliyorum ....en büyük acı en büyük yara evlat acısıdır rabbim kimselere vermesin ondan gayri ne yar ne aşk ne de sevgi düşünülebilir ....böyle bir acılı anımda bana bir tekme atana ben on katını atarım ....demek istiyorum ki sevgi hanım giden sevgili için kendinizi üzmeye değmez daha büyük acılar yaşatmasın yüce rabbim sevgilerimle herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim