- 718 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İZİN VERMEYELİM!!!
Önümüzdeki seçimlerde 40 milyon seçmen oy verecek.Ben de ilk kez oy hakkımı kullanacağım.
Seçimlerde parmaklarımıza boya sürülmesine izin vermeyelim.Öyleki hepimiz insanız.
Bildiğimiz gibi kurban bayramlarında satılan hayvanların üstlerine "satıldı" anlamını vermek için boya sürerler.O hayvan artık artık satılmıştır.E biz insanız;bize niye boya sürüyorlar,yoksa bizi kurbanlık gibi mi görüyorlar?
Bu yazdığımı kimse yanlış anlamasın ne olur.
Anayasamızın 17. maddesinde:
"... kimse insan haysiyetiyle bağdaşmayan ceza ya da muameleye tabi tutulamaz." yazıyor.Peki soruyorum:
1- "Kendilerini seçmemiz için hergün vaadlerde bulunan siyasiler neden bize güvenmedikleri için parmaklarımıza günlerce geçmeyecek boya sürülmesine ses çıkarmıyor?
2- " Biz onlara 5 yılımızı ipotek ederken onlara boya sürüyor muyuz?"
3- "Bu boya insan haysiyetiyle bağdaştırılabilir mi?"
Avrupa’da insanlar mektupla oy kullanıyor.Biz ise seçme hakkımızı kullanırken insan onuruyla bağdaşmayan muamelelere maruz kalıyoruz.
Evet bu seçimlerde ben buna karşı tavrımı alacağım.Çünkü ben insanım ve yapılan bu uygulama insan onuruna ters düşüyor.Hepinize tavsiyem sizde bu uygulamaya izin vermeyin.Benim gibi düşünenler varsa bu düşünceyi tüm tanıdıklarınıza,arkadaşlarınıza,dostlarınıza,akrabalarınıza... açıklayın.Açıklamaktan korkmayın.Çünkü hepimiz insanız ve böyle bir muameleyi hak etmiyoruz.
Bu düşüncelerime saçma diyen varsa ben yine de saygı duyuyorum.Ancak bu konuda iyice tefekkür etmelerini tavsiye ediyorum.