- 1804 Okunma
- 18 Yorum
- 0 Beğeni
KIRMIZI GÜL
KIRMIZI GÜL
Adam karısını kaybettikten sonra hayata küstü... Kimseyi görmek istemiyordu...Sadece her sabah bir kırmızı gül alıp eşinin mezarına götürüyordu... Zamanla, orta yaşta olmasına rağmen kendini çok ihtiyarlamış hissetmeye başladı... ayakları tutmaz oldu...yürüyemiyordu... pencerenin önündeki koltuğunda geçiyordu günleri... bir süre sonra iyice yatağa düştü...
Bir sabah kapı tıkladı...çocukları kapının önünde buldukları kırmızı gülü adama getirdiler... üzerinde bir not:....’Seni seviyorum!’... ve anımsadığı bir kadın parfümü...ertesi gün...sonraki gün... daha sonraki gün...bu böyle devam etti her sabah...
Adam giderek iyi hissetmeye başladı kendini...yürüyebiliyordu artık... daha genç ve daha dinç hissediyordu...kadın olduğundan emin olduğu, hiç görmediği, bu gülün sahibine aşık olmuştu zamanla...onun kim olduğunu öğrenmeye karar verdi...
Her sabah erkenden pencerede bekliyor fakat bir türlü göremiyordu... bahçe kapısından uzanan bir el, gülü kapıya doğru atıp kaçıyordu... ertesi gün bahçedeki bir ağacın altına saklandı... kapişonlu bir kadın yine bahçe kapısından içeriye bir gül atıp kaçmaya başladı... Adam peşinden koşup yakaladı kadını...bu, bir zamanlar her sabah bir gül aldığı dükkanın sahibesiydi...
-- Siz! dedi adam... Neden?
Kadın gözleri yaşararak:
-- Siz, dedi... Bir zamanlar her sabah dükkanıma geliyordunuz... hayat dolu merhabanızla, sevgi dolu gözlerinizle, yüreğinizden dökülen sıcacık, yumuşacık kelimelerle yüreğimi ısıttınız... beni hayata bağladınız...ve size aşık oldum... ama bir gün artık gelmez oldunuz... kötü durumda olduğunuzu hissettim... güllerimle ve yüreğimden kopan sözcüklerimle sizin de yüreğinizi ısıtmak istedim.................................’Seni seviyorum!’......
Şengül CENNET
YORUMLAR
hikaye gerçekçi değil çünkü böyle bir kadın örneği yok :) her sabah dükkanına uğramasına rağmen naz yapıp karşılık vermediği için adamı bıktıran ve artık uğramadığında naz yapmıştım bak sana ilgi gösteriyorum diyen bu kadını ayrıca kınıyorum.
gülkurusu
Kemal Ayaydın
Cok harika bir hikaye cok duygulandim sevgiyi paylasmak ah ne guzeldir , su an kucuk talebelerim gozumun onune geldi .Bir gun bir tanesi sana cicek almak istedim ama" annem param yok dedi baska zaman " ....agliyarak bana sarilmasi aklima geldi.
Paylasim icin cok tesekkurler ders alinasi yazi idi.
Sevgilerimle
NILGUN tarafından 6/24/2009 3:54:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Siz, dedi... Bir zamanlar her sabah dükkanıma geliyordunuz... hayat dolu merhabanızla, sevgi dolu gözlerinizle, yüreğinizden dökülen sıcacık, yumuşacık kelimelerle yüreğimi ısıttınız... beni hayata bağladınız...ve size aşık oldum... ama bir gün artık gelmez oldunuz... kötü durumda olduğunuzu hissettim... güllerimle ve yüreğimden kopan sözcüklerimle sizin de yüreğinizi ısıtmak istedim.................................’Seni seviyorum!’......
YÜREGINE SAGLIK COK GÜZEL BIR HIKAYEYDI, TEBRIKLER.....SLM;LAR......SAYGILAR.....SEVGILERIMI BIRAKIYORUM SAYFANIZA......
’Seni seviyorum!’......
Çok güzel! Çok güzel!
Okurken aşkı düşündüm
Vefayı düşündüm...
Ve yaşama gücünü...
Sevgi adına öylesine umut yüklü bir yazı ki...
Gül... dedim. Ne güzeldir kırmızı güller dedim...
Yüreğimde bir gül umuduyla...
Yüreğimi ısıtan yazının yazarına
Teşekkürler
Beğeniyle okudum
Tebrik ve sevgim gülkurusuna... daima
Saygımla
insan gönülden ancak böyle vurulur......................
hani derler ya sözün bittiği yer.................
işte o yer bu yerdir....................
ve o an bu an......
.....E...........
...R.........
.O.......
L....
delikan99 tarafından 1/10/2009 8:03:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
ama bir gün artık gelmez oldunuz... kötü durumda olduğunuzu hissettim... güllerimle ve yüreğimden kopan sözcüklerimle sizin de yüreğinizi ısıtmak istedim..
Kısacık, sıcak, yoğun bir öykü... Yoğunluğu kısalığından olsa gerek... Kelimelerin sırtına yüklemişsiniz tüm güzellikleri... Ama şahsım da en güzeli, müthiş yukarıda ki finali... Ben de yeni olsam da, sizden önce üyeliğimden dolayı "hoş geldiniz" diyorum...Saygılarımla....