- 541 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ÜZGÜNÜM
Kucak dolusu,yürek dolusu merhaba hepinize.Bugün elim titriyor,içim titriyor,kalemim titriyor...Çünkü bugün umut diyemeyeceğim,hayal diyemeyeceğim,sevinçlerden söz edemeyeceğim...Gökyüzü,kuşlar,çiçekler,hayat diyemeyeceğim.Çünkü günlerdir ben Filistinli bir anneyim.Etlerim acıyor yaşadıklarımdan.Çocuklarımı kaybediyorum,kocamı kaybediyorum.Heryer kan...Sobamın yandığı,bacamın tüttüğü,yemeğimin kaynadığı ocağımı,sıcacık evimi kaybediyorum.Oradan oraya koşuyorum,nereye gittiğimi bilmeden.Mermi sesleri,bomba sesleri,çığlıklar,cesetler neredeyse kendimi kaybediyorum.Ben Filistinli bir babayım.Vahşetin orta yerindeyim.Ailemi sevdiklerimi koruyamıyorum,ne onlara ne kendime yetemiyorum.Kucağımda yaralılar,cesetler sadece koşuyorum.Neler oluyor demeye bile vaktim yok...Müthiş bir paniğin içinde herkes gibi savruluyorum...Galiba kayboluyorum.Bazen Filistinli bir çocuğum çok çok çok korkuyorum.Nerede annem,nerede babam,yüzümdeki bu kan niye akıyor,canım yanıyor...Ben kime ne yaptım?...Birileri benden bir şeyler istiyor da ben mi anlamıyorum?Yaşım 10,yaşım 6,yaşım 4...Yaşım bazen yok bile.Niye herkes bir o yana bir bu yana kaçıyor.Oyuncaklarımı kaybettim hiçbiri yok.Yatağım da yok...Üşüyorum.Karnım aç,susuyorum...Bazen korkunç sesler duyuyorum BOM! diye ...ağlıyorum.Ben annemi istiyorum,ben babamı istiyorum,kardeşlerimle uçurtmamı istiyorum...
Böyle işte,günlerdir buralarda değilim,çoooook uzaklardayım.Konuşamıyorum içimdekileri, paylaşamıyorum kimselerle.Ben konuşmaya bile dayanamazken,birileri bunları yaşıyor.Gözlerimi yumup tekrar açtığımda bileceğim ki dünyaya barış gelmiş,yumup bu düşüm gerçekleşene kadar hiç açmamak istiyorum.
Vahşetin,katliamın hiçbir mazereti olamaz,bunlara kulaklarım tıkalı.Amaca giden her yol mübah öyle mi ?YOK ÖYLE BİRŞEY...O minicik bedenler yerlerde cansız yatınca mı dünya güzel olacak?Daha hayatın ne olduğunu,sevinçleri öğrenememiş çocukların gözlerindeki korkuyla mı geleceğimiz aydınlanacak?
Keşke dokunabilsem o minik yavrulara,öpebilsem,can verebilsem.Bitti çocuklar bitti diyebilsem...KEŞKE BİTSE,BEN DE GÖRSEM...Hayat seni seviyorum,hep sevmek istiyorum nolur işimi güçleştirme...
YORUMLAR
''Gözlerimi yumup tekrar açtığımda bileceğim ki dünyaya barış gelmiş,yumup bu düşüm gerçekleşene kadar hiç açmamak istiyorum.
..........................................................................
Vahşetin,katliamın hiçbir mazereti olamaz,bunlara kulaklarım tıkalı.Amaca giden her yol mübah öyle mi ?YOK ÖYLE BİRŞEY...''
Söylenebilecek başka hangi söz kaldı ki !