- 912 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZEL EĞİTİM KURSU
Antalya İl Milli Eğitim müdürlüğü tarafından 5 ocak ile 23 ocak 2009 tarihleri arasında emekli öğretmenlere özel eğitim kursu açıldı.Antalya ilindeki özel eğitim açığını kapatmak ve özel alt sınıflarda emekli öğretmenlerden yararlanmak amacı ile kurs açılmış.
Bir rehber öğretmen arkadaşın tavsiyesi ile kursa katıldım.Her gün ilçeden en az 5 saatlik yol yaparak kursa devam ediyorum.Beni zorlayan bir durum olmasına rağmen pişman değilim.Günde altı saat ders işliyoruz.Öğrenciliğe geri dönmek te ayrı bir heyecan tabii.Emekli olarak işe yaradığını hissetmek,ihtiyaç duyulduğunu öğrenmek te ayrı güzel.Ben zaten hiç emekli olmamıştım.Beş yıl boyunca hep çalıştım.Çünkü hem erken emekli olmuştum.Hem de okuyan iki evladım vardı.Onların bana hala ihtiyacı var.Çünkü devamlı bir işe hala giremediler.
İhtiyacım olmasaydı da çalışmayı seçerdim sanırım.Kursa gelenleri inceleyince çoğunun hala çalıştığını farkettim.Emekli ücreti yetmiyor mutlaka.Ya da meslekten kopamıyorlar.Ama hepsi çok değerli insanlar.
Eğitim veren öğretmenler ise harika insanlar.Onlar konuştukça ,Türkiye’deki özel eğitim gerçeğini öğrendikçe ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım.Özel birey sayısı Antalya’da,Türkiye’deki sayıdan yüzde bir oranında fazlaymış.Ve bunun artacağı endişesi de var tabi. Annenin hamileliği sırasındaki ani sıcaklık değişimleri,sıcaklığın etkisi,sera hormon ve ilaçlarını solumak gibi nedenler ürkütücü.
Eğitim ve öğrenimin yaşı yoktur derler ya,kursu bitirmek bana iş sağlamasa da çevreme yararlı olabileceğim ihtimali yüksek.Bu yüzden mutluyum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.