- 442 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İTHAL ASKER MESELESİ
TİCARİ BAŞARI
Bilirsiniz ne çok kahraman bir milletizdir. Gözümüzü budaktan sakınmayız. Dünyanın neresinde bir ateş yansa kendimizi ya ateşin içinde, ya da su taşıyanların arasında buluruz.
İyi niyet ya da fazla sazanlık diyebiliriz bu duruma. Üstümüze vazife olmayan her yerde , her işte figüranlıkla aktörlüğü birbirine karıştırırız. Biz bize benzeriz vesselam.
Günlerdir yazılıp çiziliyor malum; İsrail vahşeti kaç gündür gündemde. Sessizce bir halkın öldürülmesini seyrediyoruz. KÜRT hakları için kafa ütüleyen aydınlardan eser yok meydanlarda. İnsan hakları nerede ? Daha neler neler işte.
Biz, olayın başka bir boyutunu yazalım bu sefer. Mesela İsrail in işlerini rahatlatmak için göndereceğimiz askerleri düşünelim. Her ne kadar HAMAS istemese de hamasetli İsrail bizi oraya çekecektir diye düşünüyorum.
Ünlü para sihirbazı Soros ne demişti hatırlayanınız var mı ? Çok eski bir söyleşide söylemişti. ‘Türkiye nin en iyi ithal malı askeridir’ diye.. Bunu söyleyen adam başka biri değil ki . Bu adam dünyanın herhangi bir yerinde renkli darbelere imza atabilen Yahudi bir iş adamı. Kendi sınıfında bir otorite. Dikkatli izlemek lazım bu tipleri…
Afganistan da İSAF komutasında iyi işler çıkardık evet. Dünya bize minnettar kaldı. Kıbrıs zaten bizim ya. Kore ise tam bir zafer !!
Sırada Ortadoğu mu var acep ? Yoksa İsrail in ilginç efsanelerinden birini biz mi gerçekleştireceğiz ? Hangisi mi ? Türklerin koruyucu olarak anlatıldıgı o ilginç efsanelerden biri işte.
Filistin bizim kardeşi vatanımız. Ve açıkçası ben Filistin li insanları Kıbrıs taki şuursuz insanlardan daha çok seviyorum. En azından şehadet getirerek ölmesini becerebiliyorlar.
Askerimizin gitmesinden de gocunmam. Ama birilerinin istemesiyle değil , birilerinin maşası olmak için değil , kardeşlik şuuru içinde , uluslar arası güç mekanizması içinde olabilir diye düşünüyorum. Bakalım sonuç nereye varacak ?
ERGENEKON ?
Bakın gene kimler alınmış içeri ? Kimler rencide edilmiş. PKK bağlantılı Yalçın KÜÇÜK gözaltına alınırken rencide edilmiş olacak gibi değil. GÜRÜZ sert muamele görmüş tüh tüh.
Gene acayip hazımsız Deniz BAYKAL manzaraları. Gene Uğur DÜNDAR çığırtganlıkları. Gene bir sürü saçmalık.
Adamlar yargı karşısında. Bağımsızlıgını her seferinde vurguladıgınız yargıya intikal etmiş bir olay. Siz kimsiniz de yorum yapıyorsunuz arkadaş ? Gereken tüm idari önlemler alınmış. Suçlu varsa niye kayırıyorsunuz ? Yoksa ne bağırıyorsunuz ?
Şapkadan babam çıkmaz evet bu kesin. Ama işin içinden çıkacağı ima edilen isimler çok BABA isimler. Her yeni DOĞAN günde yeni bir umut vardır evet. Nice insanlar DOĞAN yeni güneşte nice ÇÖLAŞAN yiğitlerle karşılaşır. Tüm bu işlere EVREN şahitlik ederken, AYDINlanmış ülkemizde bir gün daha başlamıştır.
ANLADINIZ SİZ ONU …
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.