- 1073 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK;EBEDİ OLAN SEVGİLİDEN GAYRİ HERŞEYİ YAKMAKTIR...
MUTLULUK NURUNU YAKALADIĞI VAKİT ADEMOĞLU BAZI ZAMAN DALAR GEÇMİŞİN TOZLU SAYFALARINA..AKIL BALİĞ OLMADAN ÖNCEKİ HATIRALARDAN, HÜZÜN NEYDANINDAKİ BOĞUŞMA ANLARINA KADAR FİLM ŞERİDİ GİBİ BELİRİR YAŞANMIŞLIKLAR... YAPTIĞI İYİLİKLERDEN ÇOK YAPTIĞI HATALAR PİŞMANLIK BELİRTİSİYLE KIZARTIR CEMALİNİ...
HATALAR ZİNCİRİNİN OLUŞTURDUĞU MAHÇUPLUĞU HER LAHZADA YAŞAR...BUDA ADAMLIKTAN OLSA GEREK...ENGİN DERYADAKİ BALIKLARA İYİLİĞİ FEDA EDEN YİĞİT... FEDA EDEMEDİĞİ SATAMADIĞI, ATAMADIĞI HATALARINI SURETİYLE DIŞA VURUR..
ÇOĞU ZAMAN YÜREKTE DERİN YAR AÇSADA ATAMADIKLARI,ÖLÜMÜN SESSİZ KOLLARINA SALMAYA BAŞLAR İNSANOĞLUNU..
İŞTE O AN İSYAN VE İNKAR ZİKRİDİR DİYE FISILDAR BİR MELEKÜT ALEMİ YOLCUSU... VE O ZAMAN SARILIR KALP ARŞA ÇIKAR... YARADANIN CELALİNDEN CEMALİNE SIĞINIR FANİ.. YANAR VE KAVRULUR OD İLE...ÖRS DEKİ DEMİR GİBİ NAR OLUR..ŞEKİL ALIR YÜREĞİ, MANEVİYAT HİSSİNE SAHİP OLUR...
KALBUR ÜSTÜ KALMIŞ SEVDALARDAN UZAK TEK SEVDAYI SIĞDIRIR KALBİNE...KENDİ GİBİ FANİYE OLAN SADAKAT HİSSİNİN, SONLANINCA AÇTIĞI İZLER...GERÇEK YAR AŞKINDA YOKTUR..ÇÜNKÜ EBED MÜDDET YAR OLAN, ZERRESİNİN SAHİBİDİR...DAMLASINDAKİ SIRDIR...HÜZÜNDEKİ SIĞINMIŞLIGI ,AVUCLARINDAKİ YALVARMADIR...DİLDEKİ KELAM DOĞRU ÖZDEKİ SÖZDÜR...İNKAR VAKTİ KAHHAR OLAN,SABIR VAKTİ RAHMAN OLANDIR...BİR TUTAM DEĞİL BİR OLANDIR...YANMADAN YAKAN AKMADAN AKTIRANDIR ÇİLE NEHRİNE......
BİR ÖMÜR TERSANESİNDE DERYANIN KALBİNE İNMEYİ BEKLEYEN BİR GEMİ İKEN GÜNAH BALÇIĞIYLA SIVANMIŞDI İNSAN...İNKARDAN UZAK OLSADA GÜNAHLARIYLA SEVABINA KAFA TUTANDI..
TA Kİ ONU ALEMLERİN GERÇEK SAHİBİ MALİKÜL MÜLKÜ MÜLKLERİN HAKİMİ VE SAHİBİNE SARILANA KADAR...ONDAKİ GERÇEK AŞK FASLINI YAŞAYANA KADAR HÜZÜN DENEN MUTLULUK BEDELİNİ ÖDEYENE KADAR...
GERÇEK AŞKI, MECAZİ SAFSATALARIN BİDAT CÜMLELERİNDE ARAYAN İNSAN..EHLİ AŞK İLE ONURLANINCA GEÇMİŞİNİ GÖMMEYE BAŞLAR LAĞIMA FARELERE İNAT...
YENİ ÇEHRESİYLE BELİRİR BEMBEYAZ SAYFALARIYLA..VE O AK SAYFAYA DÜŞER RAHMET MÜREKKEBİNDEN İLK CÜMLE "RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAH’IN ADIYLA"...SIRRIN SIRRI İLE TANIŞIR...HER KAPININ ANAHTARI GÖNÜLLERİN AÇARIDIR BU...NEBİNİN KELAMI RABBİMİN ESMASIDIR...YOLSUZLARA YOL...ERSİZLERE ERDİR...DİLDEKİ KELAMDIR
ANLATTIĞIMIZ ASLINDA AŞKIN HAKİKATİDİR...AŞK EHLİNE YARAYI EKSİK ETMEYEN ACZ KULUN, TEK SAHİBİDİR ...
SAYGILARIMLA...
ozan korhan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.