son dem
Sen beni bildiğin sürece ben yokum.Doğum lekendim ben senin tam yüreğinin ortasında.Bundan sonra ısrarla o lekeyi silmeye çalış,çünkü ben yokum ,olmayacağımda!
Sil işte yok et.Nasıl kendinden beni bitirmek istediğin gibi bunu da yok et.
Ellerin açılmasın ikimiz adına dua ederken.Gözlerin kapanmasın bizi düşlerken,suretimi asla göremeyesin.
Sıcakların bastığı o gün.Aslında yağmurlar yağarken!Başka birinin ozmunda uyurken ben.Sızarak akan gözyaşlarım.
Omzunun ıslaklığı ile ürküp kalkan yüzüme basumca bakıp üzülme dercesine gözyaşlarımı suretimi incitmeden silen o herşeyden habersizdi.
İçimin acıdığını bilsede hep sustu,belki de sevdi beni.
Kimbilir?...
Sen sevdin mi beni?Benim seni sevdiğim gibi...
Kül rengiydi o senin platonik dediğin.Hiç olmayan resimlerin hatırasınaydı o uçup giden küllerde!
Hiç bir zaman yanmayacak bir ateşti bizim yakmaya çalıştığımız.İki dal parçasından ibarettik.
İlk önce tutuştuk..
İçin için yandık bir süre..
Alevler çıktı sonrasına
ardına kül olduk..
İşte kıssadan hissesi buydu bizim aşkımızın.
ve işte tekrar omuzu ıslak,gözyaşlarımı siliyor,hiç bir şey bilmeden.
Canımı acıtmadan öpüyor yanaklarımı.Tekrar omzuna düşüyorum elleri arasında suretim yavaşcana seviyor beni.
Belkide yüreği sevdi beni
Kimbilir?...
Öylece uyuyup kalmışız işte elleri halen daha yüzümde,ellerim yüreğinde!Güneşin gizliden doğmasını çok sever..rahatsız olmayayım diye yerinden kalkıp güneşin ilk ışıklarının ona göz kırpışına bile bakmamış.Çünkü gözlerim halen daha nemliymiş.
Uyandığımda anlattı.O kadar masummuşum ki!Ömrü boyunca kollarında uyumama izin verirmiş.
Sen beni böyle ömrün boyuncaya dek sevebilir miydin?
Kimbilir ben şimdi ölücem.
Ve senden nefret edicem.
Ne dersin?
Yürüdüğümüz tüm yolların çizgilerini sildim hafızımdan.Sana döktüğüm tüm gözyaşlarını biriktirip okyanusa bıraktım..
Hiç bir hatıra kalmadı bizden yana
Ya ben onları terk ettim yada onlar beni çoktan terk etmişti.
Kimbilir belkide en iyisi bu şekilde oldu.
Ne dersin?
Şimdi ben başım onun omzunda uyuyorum.Sakın uyandırmayın..Nasıl olsa güneş hep ondan yana..
çağLa
bir son dem gecesi..
26 nisan 2007