- 606 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KORKMA !...
İNSANLIK ONURU VE VATANDAŞLIK BİLİNCİNE SAHİP, DÜŞÜNCE VE FİKİR ÖGZÜRLÜĞÜNDEN YANA OLANLARA SAYGI İLE SUNULUR :
KORKMA !..
Dr. Sadık Özen
“Korkma Sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak” diyorsan eğer sakın korkma !...
“Muhtaç olduğum kudret damarlarımdaki asil kanda mevcuttur” diyebiliyorsan eğer sakın ha sakın korkma !..
“Ne mutlu Türküm diyene !..” diyebilenlerden isen eğer hiç mi hiç korkma !...
Vatanın bölünmez bütünlüğünü, birlik ve beraberliğini, bağımsızlığını ve egemenliğini koruyacakları için ant içenler asla korkmamalıdır ve korkmazlar da.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün yolunda ve izinde yürüyenler korkmazlar.
Cumhuriyetin temel ilkelerine bağlı olanlar korkmazlar.
Atatürk İlke ve Devrimleri’ni savunanlar korkmazlar.
Namuslu olduğuna, dürüst olduğuna, iyi niyetli olduğuna ve bu vatanı sevdiğine inanıyorsan eğer korkmamalı, yürekli ve cesur olmalısın.
Vatandaşlarının etnik kökenlerine ve inançlarına saygılı, bölücülüğe ve ayrımcılığa karşı isen, tek ulus, tek devlet ve tek bayrak altında olmayı savunuyorsan, “Ulus Devlet” ilkesine sahipsen korkmanı gerektirecek bir durum yok demektir.
İlkelerin sağlamsa, duygularında samimi isen, söylemlerinin doğruluğuna inanıyorsan ve kendine güveniyorsan; korkmamalısın, susmamalısın ve konuşmalısın. Büyük Atatürk “Doğru bildiklerinizi söylemekten korkmayınız !..” diyor.
Eğer çalmadıysan, çırpmadıysan, hortumlamadıysan, eğer rüşvet almadıysan, vergi kaçakçılığı yapmadıysan, tüyü bitmemiş yetim hakkı yemediysen, eğer hayali ihracat yapmadıysan, yolsuzluklara aracılık etmediysen, eğer ülke çıkarlarını siyasi endişe ve kişisel çıkarlarının üstünde tutabildiysen, ulusal değerlerimizi koruyabilmek için çaba gösterebildiysen ve gerçekleri savunabiliyorsan korkmamalısın.
Unutma !..
Korkarsan eğer “Sıra sana da gelebilir”.
Sakın ha sakın bunu unutma .
Ulusunu, ülkesini ve devletini seven; onun yücelmesini, huzur ve selamete erişmesini, egemenlik ve bağımsızlık içinde sonsuza kadar yaşamasını isteyen “Namuslu vatandaşların da, en az namussuzlar kadar cesaret sahibi olmaları gerekir” sözünü de unutma ve hiç aklından çıkarma.
Sakın unutma ki !...
Korkarsan eğer; bitersin, tükenirsin ve gün gelir, gelecek kuşaklara hesap vermek bir yana kendinden bile utanır, karanlıklarda kaybolup gidersin.
Korkma ve son pişmanlığın para etmeyeceğini de unutma !...
07. 12. 2009
www.fikirplatformu.net
YORUMLAR
''Namuslu olduğuna, dürüst olduğuna, iyi niyetli olduğuna ve bu vatanı sevdiğine inanıyorsan eğer korkmamalı, yürekli ve cesur olmalısın.
...........................................................................
Sakın unutma ki !...
Korkarsan eğer; bitersin, tükenirsin ve gün gelir, gelecek kuşaklara hesap vermek bir yana kendinden bile utanır, karanlıklarda kaybolup gidersin. ''
Güzel dersler veriyorsunuz hepimize , Sayın Yazar.
Teşekkürler.